سه شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - 2 Jul 2024
 
۰

فراخوان مشمولان ديپلم و زيرديپلم به سربازی

چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 359113
مشمولان ديپلم و زير ديپلم داراي برگ آماده به خدمت در تاريخ نوزدهم ارديبهشت ماه سال جاري براي اعزام به خدمت فراخوانده شدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سازمان وظيفه عمومي ضمن فراخوان مشمولان غايب وغيرغايب متولد ۱۳۵۵ تا پايان ارديبهشت ماه ۱۳۷۵ براي انجام خدمت دوره ضرورت طي اطلاعيه اي اعلام کرد: مشمولان ديپلم و زير ديپلم سال هاي مذکورکه برگ آماده به خدمت به تاريخ ارديبهشت ماه سال ۱۳۹۳ از سازمان وظيفه عمومي ناجا دريافت کرده اند باید راس ساعت، تاريخ، محل و مراکزتعيين شده به منظور اعزام به خدمت دوره ضرورت حاضر شوند.

مشمولان ساكن تهران بزرگ

مشمولان ديپلم وزيرديپلم غايب وغير غايب كه داراي برگ آماده به خدمت به تاريخ ارديبهشت ماه هستند باید رأس ساعت ۶ صبح روز شنبه به محل ومراكزي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجادر قالب برگ معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزش ابلاغ شده است حضور يافته تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان ساكن ساير استانهاي کشور

مشمولان ديپلم وزيرديپلم غايب وغير غايب كه داراي برگ آماده بخدمت به تاريخ ارديبهشت هستند رأس ساعت ۷ صبح شنبه به محل ومراكزي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجادر قالب برگ معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزش ابلاغ شده است حضور يافته تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به ذکر است، به موجب قانون، متولدين سال هاي ۱۳۵۵ تا پايان ارديبهشت ماه سال۱۳۷۵ مشمول قانون خدمت وظيفه عمومي بوده و باید جهت تعيين تکليف مشموليت خود را به سازمان معرفي کنند.چنانچه درمهلت هاي مقررقانوني خود را به سازمان معرفي نکنند غايب شناخته شده وطبق ماده ۵۸ قانون خدمت وظيفه عمومي با آنان رفتار خواهد شد.

همچنين آن دسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزش نشده اند مي توانند به نزديكترين دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+۱۰) مراجعه کرده ونسبت به دريافت برگ مذكور اقدام وبر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. گفتني است ، عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *