جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۶
۴۰۱
در حاشیه درخواست برای اجرای احکام علیه خاتمی

مدارا با متهم جرم‌بزرگ، حامیان فتنه‌گران را متوهم کرد

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 369112
سیدمحمد خاتمی آنقدر آزادانه در محافل و مجالس سیاسی و هنری و... چرخیده و رسانه‌های حامی وی هم آنقدر آزادنه از او تیتر و عکس یک زده‌اند که فراموش کردند رئیس بنیاد باران از متهمان ردیف اول شورش بزرگ سال ۸۸ علیه کشور است.
مدارا با متهم جرم‌بزرگ، حامیان فتنه‌گران را متوهم کرد
گروه سیاسی جهان نيوز: سیدمحمد خاتمی آنقدر آزادانه در محافل و مجالس سیاسی و هنری و... چرخیده و رسانه‌های حامی وی هم آنقدر آزادنه از او تیتر و عکس یک زده‌اند که فراموش کردند رئیس بنیاد باران از متهمان ردیف اول شورش بزرگ سال ۸۸ علیه کشور است. نظام با همان رافتی که درباره میرحسین موسوی و مهدی کروبی قائل شد و در قبال جرایم متعدد و سنگین شان، تنها به حصر خانگی آنان بسنده کرد، در قبال محمد خاتمی هم نهایت مدارا را به خرج داد و حساب وی را از موسوی و کروبی جدا کرد و اتهامات وی را کمتر از آن دو در نظر گرفت. اما گویا این تسامح موجب فراموشی زیرکانه و شکل گیری توهم متهم نبودن خاتمی شده است.

در نتیجه همین مدارا، محافل رسانه‌ای تندرو و بخشی از رسانه‌های دولتی با انعکاس وارونه تذکر جمعی از نمایندگان مجلس درباره خاتمی،‌ مصوبه شورای عالی امنیت ملی را نادیده گرفته و یا سعی در فضاسازی درباره آن کرده‌اند.

روز یکشنبه ۱۰ نفر از وکلای مردم در خانه ملت در تذکری کتبی از وزیر دادگستری خواستند تا در اجرای حکم ممنوع التصویری، ممنوع الخروجی و ممنوع البیانی خاتمی توسط قوه قضاییه، اهتمام جدی داشته باشد.

رسانه‌های اصلاح طلب و دولتی به گونه‌ای این تاکید نمایندگان بر اجرای قانون را بازتاب داده‌اند که گویا خاتمی با همان اتهامات سیاسی‌اش، هیچ ممنوعیت قانونی ندارد. حال آنکه طبق تذکر نمایندگان برای ممنوع التصویری، ممنوع الخروجی و ممنوع البیانی وی حکم قضایی وجود دارد.


البته علاوه بر حکم قضایی، متولی امنیت کشور یعنی شورای عالی امنیت ملی هم چنین مصوبه‌ای درباره خاتمی دارد اما با کم‌توجهی مسؤولان اجرایی به ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد به عنوان متولی نظارت بر عملکرد رسانه‌ها همراه شده است.

سیدمحمد خاتمی

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000369/nf00369112-2.jpg


https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000369/nf00369112-3.jpg

حجت الاسلام سید محمد موسوی‌نژاد، نماینده مجلس در این باره به خبرآنلاین گفته است: این موضوع مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و ربطی هم به دولت قبل یا بعد ندارد و بایستی اجرا شود. تاکنون هم مصوبه ای مبنی بر لغو ممنوع التصویر بودن خاتمی ابلاغ نشده است.

البته این مصوبه درباره ممنوع الخروجی خاتمی اجرا شده است. به عنوان نمونه، زمانی که وی تلاش داشت با حضور در مراسم جهانی گرامیداشت نلسون ماندلا زمینه بازگشت بدون هزینه خود به فضای سیاسی را هموار کند، ناکام ماند. سایت انتخاب، از حامیان دولت در این باره نوشت: "سید محمد خاتمی در پاسخ به خواسته لغو سفر خود مقاومت می کند که در واکنش به اصرار او، حکم ممنوع الخروجی وی به وی داده می شود."

تذکر نمایندگان مردم در مجلس هم به سخنرانی‌ها و رفت و آمدهای متعدد خاتمی در محافل سیاسی و غیر سیاسی و بازتاب آن در رسانه‌های اصلاح‌طلب است. رئیس بنیاد باران خودش مدعی شده که هدفش از این تکاپوی سیاسی بازگشت به قدرت نیست اما منتقدان نظر متفاوتی دارند.

به گفته منتقدان، بازگشت آقای خاتمی به صحنه سیاسی پدیده نامتعارفی نیست اما تا زمانی که وی بر همان مواضع افراطی خود در فتنه ۸۸ باشد و از همسویی با دشمنان تابلودار ایران و اتهام‌زنی بزرگ به نظام کوتاه نیاید، تلاش و برنامه‌های سیاسی وی بوی فتنه جدیدی را می‌دهد.

به ویژه اینکه بارها به درخواست مسؤولان و افکار عمومی برای اعلام برائت از شورش علیه جمهوری اسلامی و همسویی با بیگانگان، در عمل پاسخ منفی داده و حاضر به بی‌اساس خواندن دروغ تقلب نشده است. اما در عین حال تلاش دارد که با کمترین هزینه از زیر بار اتهامات سنگین خود شانه خالی کرده و آرام و بی‌صدا به جایگاه پیش از فتنه ۸۸ برگردد و حتی در قامت یک چهره سیاسی مدعی، به مطالبه گری از نظام بپردازد.

تلاش‌های وی و حامیانش برای رسیدن به این هدف، از چند سال پیش کلید خورده و با عملیات روانی سعی در کمرنگ سازی نقش خاتمی در فتنه و به حاشیه بردن آبروی ریخته نظام دارند،‌ تا شاید با بازسازی پل‌های پشت سرشان که خود خراب کرده‌اند، به قدرت برگردند.

خاتمی جز در محافل خصوصی خود، هرگز حاضر نشده‌، دروغ تقلب را تکذیب کند. او هنوز به این پرسش پاسخ نداده که اگر ادعای تقلب دروغ بود، چرا وی و دوستانش هشت ماه کشور را به آشوب کشیدند و زمینه کشته و زخمی شدن صدها نفر را مهیا و میلیاردها تومان خسارت مادی به مملکت زدند؛ و مهمتر از همه غربی‌ها را برای تحریم و فشار بی‌سابقه بر ملت ایران تحریک و آبروی جمهوری اسلامی را در داخل و خارج خدشه دار کردند.

در همین راستا بود که حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر وقت اطلاعات اردیبهشت ماه ۹۲ با بیان اینکه عده ای به دنبال تطهیر سران فتنه هستند، گفت: کسی که جزو سران فتنه بوده و انقلاب و نظام به دلیل یک سری ملاحظات او
این موضوع مصوبه شورای عالی امنیت ملی است و ربطی هم به دولت قبل یا بعد ندارد و بایستی اجرا شود. تاکنون هم مصوبه ای مبنی بر لغو ممنوع التصویر بودن خاتمی ابلاغ نشده است.
را مانند آن دو تن دیگر چندان محصور نکرده و به او آزادی عمل داده است امروز امر بر او اشتباه نشود که انقلاب یادش رفته این آقا در فتنه چه نقشی ایفا کرده است.

نقش خاتمی در فتنه چه بود؟


بی شک نقش پنهان و جلسات محرمانه محمد خاتمی در افروختن آتش فتنه ۸۸ و شورش علیه نظام، قابل رصد و انتشار نیست اما در همان جنبه علنی هم آنقدر نقش وی پررنگ بوده است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت.

طرح ادعای تقلب پیش از موسوی

خاتمی شاید پیش از خود میرحسین هم ادعای پیروزی وی را مطرح کرد. او روز ۲۲ خرداد ۸۸ در پاي صندوق انتخابات در جماران تأکيد کرد: «همه شواهد امر حاکي است که مهندس موسوي انتخابات را برده است اما من پيشگو نيستم.» رئیس بنیاد باران بلافاصله پس از ادعای پیروزی موسوی و تقلب در انتخابات به وی تبریک هم گفت و او را منتخب مردم دانست.

روز ۲۵ خرداد خاتمی به جمع معترضان خیابانی پیوست و نقشی ویژه در تحریک آنان و آشوب‌های بعدی ایفا کرد. او در ادامه در بیانیه‌ای خطاب به هواداران میرحسین موسوی اعلام کرد: "حضور شاداب و پرنشاط شما با روش‌های مسالمت‌آمیز حق شما است که آن را رعایت کرده‌اید و توصیه می‌کنم که همچنان رعایت کنید و از چارچوب قانون خارج نشوید و آرامش و متانت خود را حفظ کنید."

آشوبگران را آزاد کنید

وی روز ۲۸ خرداد هم با میرحسین هم قلم شد و طي نامه‌اي سرگشاده خطاب به آيت‌الله هاشمي شاهرودي از وي خواستند تا نسبت به برخوردهاي صورت گرفته با بازداشت‌شدگان و... ملاطفت بيشتر و يا تجديد نظر صورت گيرد. اين دو در نامه خود آورده بودند: "دستگيري اين شخصيت‎‎ها و افرادي كه غالبا نقش فعال و مؤثري در خدمت به مردم كشور و جلوگيري از خشونت و رفتار‎هاي غيرمدني دارند، نه‎ تنها مشكلي را حل نخواهد كرد، بلكه موجب تخريب افكار عمومي و تشديد نگراني و ناآرامي‎هاست."

با وجود تاکیدات رهبر انقلاب در نماز جمعه تاريخي ۲۹ خرداد و گذشت اعمال غیرقانونی پیش از آن، مجمع روحانيون مبارز به ریاست خاتمی در لغو راهپيمايي ۳۰ خرداد که مجوز نداشت، تعلل کرد تا آشوب خونین این روز ده ها تن از شهروندان را به کام مرگ بکشاند.

وی روز ۳۱ خرداد هم بيانيه داد و در انتقاد از مقابله با آشوبگران اعلام داشت: "بايد حق مردم را پاس داشت و در عين تدبير در برابر هرگونه تشنج، تشنج آفريني و ناامني، بايد از شيوه هاي پرهزينه و زيانبار براي نظام و مردم از جمله مقابله‌ي نظامي و خشونت فاصله گرفت و همگان در جهت ترميم اعتماد عمومي که پشتوانه اصلي نظام و کشور است برآييم و حرکت کنيم."

مقصر بانیان خشونت هستند


خاتمی روز ۱۱ تیرماه هم در جمع تعدادی از خانواده‌های متهمان پس از انتخابات حاضر شد و گفت: در فضایی که خشونت حاکم شد، عقل رخت بر می‌بندد و مسبب تمام این خساراتی که متوجه ایران و جمهوری اسلامی شد، بانیان این خشونت هستند. آنان که اعتراض مردم را سرکوب می‌کنند بزرگترین پشتوانه نظام را از بین برده، فرصت را برای سوءاستفاده بیگانگان و مغرضان فراهم می‌کنند نه کسانی که مردم را به صحنه فراخوانده و خواهان رسیدگی به اعتراض مردم در فضایی بی‌طرف و مورد اعتماد جامعه هستند.

رفراندوم برگزار کنید


روز ۲۹ تیرماه خاتمی فتنه گری را به اوج رساند و بر برگزاری رفراندوم تاکید کرد. به نوشته پارلمان نيوز، محمد خاتمی در دیدار با خانواده‌های چند تن از بازداشت‌شدگان حوادث بعد از انتخابات با تاکید بر اینکه بایستی توصیه‌های خیرخواهانه آقای هاشمی در «نماز جمعه ۲۶ تیر» مبنای عمل قرار گیرد گفت: بایستی اعتماد عمومی را به جامعه برگرداند. دوام نظم و تداوم پیشرفت کشور در گرو بازگرداندن اعتماد عمومی است. ما از ابتدا عنوان کردیم که برای بازگرداندن این اعتماد راه قانونی وجود دارد و مورد توجه قرار نگرفت؛ اکنون هم به صراحت می‌گویم راه برون رفت از بحران فعلی اتکا به همه‌پرسی از مردم طبق قانون اساسی است.

محمد خاتمی در ادامه باز هم با میرحسین موسوی و مهدی کروبی و جمع دیگری از اصلاح‌طلبان که در میان آن‌ها نام هاشم آغاجری، علیرضا بهشتی و محمد سلامتی به چشم می‌خورد، هم قلم شد و در نامه‌ای سرگشاده به مراجع تقلید خواستار موضع گیری آنان در قبال بازداشت متهمین حوادث پس از انتخابات شد.

موضع‌گیری ها و سخنرانی‌های پنهان و آشکار وی در دامن زدن به آشوب‌ها و فشار به نظام تا حماسه ۹ دی ماه ۸۸ همچنان ادامه یافت اما پس از آن که حضور ده ها میلیونی مردم در دفاع از مقدسات و جمهوری اسلامی حساب و کتاب سران فتنه را به هم ریخت، خاتمی هم مواضع خود را از فضای علنی به جمع های خصوصی برد و کوشید که بیش از این داشته‌هایش را به پای فتنه ۸۸ نریزد.

اما با این وجود و علی رغم توصیه های مکرر مسؤولان ارشد و خواسته ناظران سیاسی تا کنون از عملکرد خود در فتنه اعلام پشیمانی نکرده است و حتی اکنون بنا دارد با برگشتن به کرسی یک چهره سیاسی در قامت مدعی حاضر شود؛ موضوعی که به نظر می رسد از سوی افکار عمومی و نهادهای مسؤول پذیرفتنی نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


iiu
آب نبود و الا خاتمی هم شناگر خوبی میشد!
Iran, Islamic Republic of
خاتمي ام الفتنه 88 است !!!
گناه و خطاي او در فتنه 88 نابخشودني تر از مير حسين و کروبي ست...
دمت گرم جهان عکس این فتنه گر رو شطرنجی کردی ..ایول الله /
حااااااااااامد
درود بر سید مولا خاتمی خار چشم بعضیا. سید جان مردم پشتیبان تو هستن 18 میلیون 1392و 30میلیون 1396. الله اکبر
درکت می کنم ... دیگه کارت هم از آب گذشته !
هیس 7 درصدی ها فریاد نمی زنند ...
سید مهدی طباطبایی
7 درصدی الان رئیس جمهور داره به عنوان روحانی. درود بر خاتمی
منظور عارف بود ...چون طبق نظر سنجی اطرافیان خاتمی فتنه گر ، عارف 7 درصد بیشتر رای نداشت که خاتمی فتنه گر مجبور شد کنارش بزنه ...
عصمت بابلی
منظورت همان 7 درصدی نامزد اصلاح طلبان است که بزور _delete شد ؟
حااااااامد
کدوم آمارت 7 درصد در آوردی؟!؟!
این آمار توسط سروران خودت بوده ...
به همین خیال باش
چراغعلی
اولا مثل آدم اسمت را بنویس این قرتی باری ها چیه دومٱ درست گفتی این خائن خار چشم هموطنان خودش است و نور چشم مقامات آمریکایی و رژیم سگی و شاه عبدالله و دیگر شیوخ مرتجع عرب و سرمایه دار های کودتا چی یهودی مثل جورج سوروس و حان کین
انتی جلبک
Iran, Islamic Republic of
به این حاااامد ....می خواستم منفی بدم دستم اشتباهی خورد خدا منو ببخشه. حااامد ....تو هم همچنان به خود زنیت ادامه بده
علی
United States
زهی خیال باطل...من نمیدونم این سید امریکایی چی داره که دنبالش راه افتادین؟!
همون چیزی رو داره که نعمت داشتن اونو خدا از شما گرفته
از کی تا حالا خیانت به کشور نعمته ؟
Iran, Islamic Republic of
سید آمریکایی نمی خوایم نمی خوایم
با این کار خاتمی را محبوب تر کردین
محبوب خخخخخخ
زرشکککککککککککککککککککک
United Kingdom
بابا توهم!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
آقا حاااااامد ان شاالله خداتووامثال تورا باخاتمی محشور کند واون خیانتی که خاتمی کرد به اسلام ودشمنان اسلام روشاد کردو...
مجید مجد
United States
با مولات محشور شی انشاالله
United States
حامدجان شما این همه شیکر می خوری واست ضرر داره....قند میگیری ها.....لطفا اندازه دهنت شیکر بخور.....
مطمئنی حالت خوبه؟
بله ،خار چشم انقلاب و توتیای چشمان جرج سورس ، راسموسن دبیرکل ناتو و . . .
بنازم اعتماد بنفستونو باباههههههههههههه
Iran, Islamic Republic of
تو خسته نمی شی انقد برای این آشغالا مجیز می گی؟
مجید مجد
... خاتمی صبر کن مردم آگاهن که کی هستی و چی هستی
حاااااااامد
مرگ بر خات...
مرگ بر خاتم....
United States
مرگ بر دشمنان خاتمی
مرگ بر خات... هوادرانش هم ان شاء الله هدایت بشند و از این فتنه گر فاصله بگیرند...
حاااااااامد
بیشبار
حاااااااامد
چای من نظر میدی؟!
آگاهشون که تو باشی وای به حال بقیه
آدم بافهم نمیفهمی(!)که این آقا داشت کشورتو تبدیل میکرد به سوریه امروزی....
واقعا بده که نمیفهمی و ادعا هم داری....
خوشم میاد خاتمی و هواداران اجیر شده و اقلیتش تنها چند نفرند که اجیر شدند اینجا به نفع این فتنه گر منفی بدن ...
من احتمال می دم اینها چند نفر بیشتر نیستن که با شگردهای خاص چند دفعه منفی می دن ، چون فقط تعداد خاصی منفی می خوره ...
Iran, Islamic Republic of
شما که زیادید چرا چهار میلیون رای داشتید؟
میتونیم منفی مثبت کیلویی میدیم شماهم میتونی بده
عقده شما همینه که در سایت ها بچرخید و منفی و مثبت بدید تا وانمود کنید بیشمارید ، کمبود دارها ...
امیررضا
گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام. و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است. با ریشه چه می کنید؟ گیرم که بر سر این باغ بنشسته در کمین پرنده اید. با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟ خاتمی با اشک چشمانم دوستت دارم
United States
اینجا صفحه بچه های انقلاب اسلامیه....شما خیلی بیخود میکنی میای اشعار اون شاعر ... بهایی ( شاملو ) رو اینجا مینویسی.....
اوه . . .! مای گاد !
فارض
...مگه ...نمى بينى مردم كشته مرده خاتمى و اخلاق ناب محمدى او هستند؟ ...
خوبه قدر خودت رو بدون جوک های جالبی می گی ...
ن
Iran, Islamic Republic of
اقلیت؟ تعداد رایش میلیونی هست. اقلیت نیست......
کدوم میلیون همون 3 میلیونی که به معین - کاندید مورد حمایت خاتمی فتنه گر - رای دادن ؟
نه برادر اون 3 میلیون که به جلیلی رای دادن
حااااااامد
خوب اومدی خوشم اومد.
اگه نمیدونی میتونی از بابات بپرسی که اولا اون دوره معین تنها کاندیدای اصلاحات نبود ثانیا رای معین به تنهایی نزدیک 4 میلیون از حدود 17 میلیون بود
جلبک جان شما هم نمی دونی بودن که آقای جلیلی تنها کاندید اصولگراها نبودند .... حالا می گی چرا عارف رو کنار زدند امثال خاتمی فتنه گر ؟
منظورت همون 7 درصد عارف ؟
سکوت....
احسنت
مرگ بر آمریکا و اسلام امریکایی
iiu
خاتمی باید محاکمه بشه
....
United States
محاکمه آرزوی اینهاست چون باعث میشه تریبونی برای احیای فتنه پیدا کنند...فقط اعدام اونهم به شکل ناگهانی و در ملاعام.....
مرگ بر آمریکا.....
حااااامد
کدوم شطرنجی؟!؟!
جانباز سال60
....
برادران مواظب رفتارتان باشید. ...
از...شکنجه گران کهریزک چه خبر؟
فقط فحش ناسزا و توهین بلدید دریغ از یک تحلیل بدون فحش
جهان نیوز ! بهتر است ممنوع التصویر بودن این فتنه گر را از سایت خودتان شروع کنید ، تصویر این فتنه گر را شطرنجی کنید ...
خاتمی یک مهره سوخته است که هنرمندان را واسطه بازگشت به قدرت قرار داده ، بیش از این از این فتنه گر ننویسید که حالت تهوع می گیریم ...
حاااااااااامد
راس میگه!!!!!!! در دل مردم میشه سانسور کرد؟؟؟
مردم یعنی اقلیت تندروی 7 درصدی ؟
بعععععععله
مجید مجد
United States
بابا هفت دهم درصدی سکوت کنی خیلی بهتره!
حاااامد
چه یک درصد چه 50 درصد. رأی من در انتخابات به روحانی نبوده و نه عارف.
ولی درود بر سه مرد اسمانی خاتمی هاشمی روحانی
ولی در کل ....تشریف داری مجیزگو ....
United Kingdom
هه!!! خود گویم و خود خندم / من مرد هنرمندم
س
واقعا آسمانی اند، مدام تو فضا سیر میکنن ...
کریم شیره ای
احشنت حامد ژون ولی معمولٱ کشی که آدم خوبی بوده و میره جزء اموات بهش میکن آشمانی
مييشه بپرسم از كجا فهميدي آسمانيه!!!!!!!!!
اگر ميخواي تعريف كني حرفي نيست حق شماست ولي خواهشن چرند ننويس مرد آسماني انشاءالله با ايشان محشور بشي در همان آسمان
حاااااااامد
انشالا انشالا
درضمن فكر نميكنم جمع بستن ايشان با افراد ديگر درست باشد
علی
United States
این مر د اسمانی رو از کجات اوردی اونوقت؟!! خیلی ذهنت فعاله ها!! خیلی!! تا حیف نشدی یه فکری بحال خودت کن
علی
United States
... ...افساد طلب ملعون!!
آفرین میتونی به اوباما مراجعه کنی و جایزت رو بگیری
ایمان
پسر خوب چی زدی رفتی آسمون که این سه نفرو دیدی
حتما جنسش خیلی خوب بوده....
United Kingdom
چی زدن آسمونی شدن؟
عشق ایران
بیکاری فشار آورده مجید مجد؟!؟!؟
مرگ بر خات...
آره در عوض شما هم اجیر شدید اینجا نظر بدید ...خوبه حداقل این وطن فروش ها واسه شما نون شدن !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما طرفدارمرگید وما زندگی ما همه خاتمی هستیم وبس زنده باد مخالف من که باعث محبوبیت بیشتر من می شود زنده باد مصباح زنده باد احمدی نژاد زنده باد رسایی و......
مرگ بر خاتم ...
نه بابا شما طرفدار مرگ نبودید که آنهمه جنایت را در سال 88 مرتکب شدید ؟
United States
جهان نباید هم تصویر مردان مرد را در سایت بی ارزشش بگذارد
نباید هم عکس مزدوران خائن را در سایت با ارزش جهان ببینیم...مردان نامرد ...
امان از طاغوت
Italy
یعنی به دلیل نبود آب نتونست جرمی هم مرتکب بشه.
چه جالب ! این اقلیت تندروی افسادطلب ممنوع التصویر شدن این فتنه گر را سنگ اندازی برای دولت می خوانند ! عجب پر روهایی هستند ...
قوه قضائیه اگر نمی خواهد این فتنه گر را محاکمه کند ، این کار را به دست خود مردم بسپارد ...
مجید مجد
United States
اینا اگر یخ و برف هم باشه کلا بلدن چیجور فتنه کنن
یک 18 میلیونی
تکلیفت با خودت روشنه افای مجید مجد! ...
7 درصدی
تکلیفت رو با خودت مشخص کن جلبک سبز ...
سوسن کوری
کاش مینوشتی یک رای شکمی جالب تر میشد
ایشون در کرال زدن برای جرج سوروس تبهر خاصی دارن
خاتمی رو می گم!
United States
احمق هایی که نمی دانند جورج سوروس زائیده یک فکر بیمار بود که دشمن مرد آسمانی خاتمی کبیر بود
احمق هایی که دیدار خاتمی فتنه گر با این صهیونیستی را انکار می کنند ...
خاتمی کبیر هههههههههه برو بذار باد بیاد بوی این فتنه گر خفمون کرد ...
تبحر
اصلا میدونی جورج سورس چیه و کیه؟
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
من موندم اگر تو اروپا یا امریکا،یکی اینجوری کشورو تا لب پرتگاه مبرد،باهاش چیکار میکردن؟؟؟؟این مرد خداجوی قدیم الاسلامو (م.خ) زودتر بگیرید محاکمه اش کنید دیگه،قوانین که فقط برا ماها نیست که.
ناشنا
Iran, Islamic Republic of
عزیز من محاکمه نمیشن که. مگه میرحسین محاکمه شده؟ بدون محاکمه حکم دادن. منظورت اینه که بدون محاکمه حکم اعدام بدن؟
یعنی تو خیال می کنی حکم این ملاعین غیر از اعدام هست ؟
خاتمی را ممنوع الحیات کنید تا آسوده خاطر شوید
ارزش زیستن ندارد
از مرگش هم میترسن
به کوری چشم افراطی ها خاتمی در دل ملت جای دارد
اگر نمی ترسید یک محاکمه آزاد و علنی برگزار کنید و الا خاموش
اگه محاکمه بشن که زمین از لوس وجود این اراذل پاک خواهد شد...
ياعلى
لوس نه دلبندم ، لوث صحيحه!
بعد روحانى بهتون ميگه بيسواد زورتون مياد؟
اشتباه لفظی بود ، نکنه شما که فرق بین دره توریستی و معدن رو متوجه نمی شید باسواد هستید ؟
خاتمی بد جوری ترکوندتون
فعلا که خودش بدجور ترکیده ، برو جمعش کن ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
دق دلتون شده خاتمي
خاتمي دوستت داريم
سيد فدايي داري
فدای امام حسین باش نه این وطن فروش شیاد...
United Kingdom
محاکمه کنید/...حقایق بر ملت مسلمان روشن شود!!!
حقایقی که منجر به روسایی سران ملعون فتنه خواهد شد ...تا الان هم رسوای دو عالم شدند ...
مجید مجد
United States
همینطوری هم حقایق مشخصه

جهان نمی دونم چرا برخی از نظراتمو منتشر نمی کنی
ما هم آدمیم
و بعد هم اعدام
محمد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد زندگی زنده باد مخالف من
ماهمه خاتمی هستیم
United States
اعدام حق دشمنان قسم خورده حق و خاتمی است
سبز
مردم 4 میلیونی؟؟؟
جلبک سبز
پ ن پ مردم 7 درصدی !
هفت دهم درصد دادش
Iran, Islamic Republic of
ای کاش نمایندگان محترم زودتر ماجرای حصر شدن فتنه گر بزرگ رو پیگیری کنن
خات....منافق
مهناز
غیر از آخاتمی، فتنه‌گر دیگری هم هست که او و خاندانش ریشة فتنه هستند؛ ....او و خاندانش هم باید ممنوع‌.... بشوند.
مجید مجد
United States
همونی قراره یکی از فامیلاش مرداد ماه.....
حاااااااامد
کور خوندید مردم آگاهن عزیزم 18 میلیون فراموش نشه
هیس 7 درصدی ، بالا چی بهت گفتم ؟
حاااااااامد
هیس ....
Iran, Islamic Republic of
شماها با 7 دهم درصد اینطور وقاحت دارید اگر 11میلیون اختلاف رای داشتید لابد بقیه مردم رو آتیش میزدید...

اینه که میگن به مرده رو بدی کفنش رو خراب میکنه...
جرم عظیم
دیگه باید بگیم فتنه گر بای بای
علی فندلی
چرا اینها رو اعدام نمیکنن مسیول کشته شدن چندنفر درفتنه88 کیه؟
بخدا خسته شدیم چرا همیشه قانون فقط واسه آدمای ضعیفه؟
....از خودت خسته شدی ...
به زودی اعدام هم می شوند
فتنه گران از عصبانیت حصر بمیرید
مجید مجد
United States
همشون باید برن حصر
این خواسته آحاد ملت ایرانه
حااااااااامد
کدوم آحاد 4میلیون؟؟ یا 18 میلیون
نه 7درصد ...یادت رفته مردم در 9 دی این زباله ها را کجا فرستادند؟
Iran, Islamic Republic of
این جلبکهای سبز بی مصرف همیشه در توهم هستند....
وقتی با 7 دهم درصد اینطور پاچه میگیرند... وای به روزی که آبرو پیدا کنند.
ناسناش
Iran, Islamic Republic of
7 درصد در قبال تجمع های عمومی چیزی نیست.....
قمر تاج خانوم
بابا 18 میلیون تو ی نام نویسی یارانه ها شد به اندازه رای کمتر از صندوق باطله کروبی 15 نفر که مآمورند توی سایتها به نفع این سران خائن فتنه نظر فرمایشی بدن هیچ مهم نیست ننه جون
... شما بشنید نگاه کنید ....
وحید
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
شما و نمایندگان مجلس بیشتر از همه باعث محبوبیت رئیس جمهور سابق می شوید.
ایا واقعا جو جامعه را نمی بینید.
خاتمی جزو فتنه گران،خوب
ایا با این کار ها چه نتیجه ای حاصل میشود؟؟؟
ایا ممنوع التصویر کردن باعت فراموشی میشود.
ایا هنوز با این گارها میتوان به مردم گفت این کار را بکن این کار را نکن؟؟
میدانم که چاپ نمیکنید ولی کاری نکنید که باز در نتایج مجلس مثل ریاست جمهوری شود...
این خاتمی فتنه گر اگر محبوبیت داشت که متوسل به هنرمندان نمی شد !
Iran, Islamic Republic of
محبوبيت داره بچه! ....
محبوبیت واسه کوچولوهای کوتوله است !
مجید مجد
United States
بابا ادب مرد به ز دولت اوست
بچه یعنی چی؟
خوبه منم یه چیزی بهت بگم؟
حیف که جهان نیوز سانسور می کنه وگرنه می گفتم
البته نه نمی گم چون دوست ندارم مثل شما قماش بی ادب ادعای با ادبی کنم و بی ادبی کنم
چراغعلی
اگر طرفدار های این وطن فروشان مثل آدم نظر بدن و توهین نکنند پس فرقشون با دیگر هم وطنان چیه
ياعلى
مثلاً تو خيلى آدمى؟ يا وطندوستى؟
محبوبیت در اسرائیل و آمریکا و بین شیوخ عرب
ایمان
شما بزرگ ... شما خوب...
تو توهماتت خوش باش
مرگ بر فتنه گران و افراد نادون که نمیفهمن این آقایون خاتمی و هاشمی و امثالهم فقط به دنبال نفع خودشون هستن
...
Iran, Islamic Republic of
جهان اگه نظرمو كلا پاك مي كردي بهتر بود، اينجوري بهم اطلاعات خوبي دادي!
...
مجید مجد
United States
هیچی فتنه گر قیافه اصلیش بیشتر مشخص می شه
United States
بابا آقا وحید شما حرف نزنی بهت قول می دم بهت کسی نگه لال
سوسن کوری
وحید حرف بی ربط میزنه ...
ریاست جمهوری چطوری شده ؟
Iran, Islamic Republic of
اصولا امثال شما چنان دچار توهم هستید که هیچگاه جز تعداد اندک خودتان را نمیبینید....
کوروش گاری چی
راست میگی وحید باید طناب دار را بندازند کردنش تا هم این خائن راحت بشه و هم مردم
ناشناس
لعن علی عدوک یا حسین
خاتمی و کروبی و میر حسین
....متوجه شدی بیسواد
کریم شیره ای
لا احشنت و لا مرحبا ....
امین
سریال های کره ای را دیده اید ؟ جومونگ و دونگی و .... هنگام دیدن این سریال ها دقیقاً به یاد این دار و دسته می افتیم ، هیچگاه دست از توطئه بر نمی دارند فقط در مواقع ترس و خطر سکوت می کنند ولی با کوچکترین فضای باز سیاسی فعال میشوند !!! خدا شر دشمنان را از سر نظام ما کوتاه کند
Iran, Islamic Republic of
ایشون چرا خلع لباس نمی شن؟
چراغعلی
آدم ساده این بابا از خدا میخاد که خلع لباس بشه تا بره کراوات (گردن آویز زینتی ) بزنه برای شکنجه کردنش خلع لباس نمیشه طرفدارهای دروغی شم آب بریزند پای گلدونشون
کوچکترین اقدام در مورد این افراد باعث مطرح شدنشون میشه ...
انشاالله به زودی
Iran, Islamic Republic of
باید با همون ...دارش بزنند ....
Iran, Islamic Republic of
... یکی از یکی کثیفتر و دین فروش تر هستند...
Iran, Islamic Republic of
خاتمی تمام شده است
مجید مجد
United States
چشم بسته غیب گفتی؟؟؟؟
چراغعلی
طرفداراشم کباب شدند
فتنه گر منافق اعدام باید گردد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مخالف من!
کودتای مخملی
مخالف یا جنایتکار آشوب گر ؟
بر وطن فروشان خائن لعنت
بیشبار
متوهم مال یه دیقشونه
خاتمی خائن است و باید محاکمه شود
کریم شیره ای
خائن اشت ولی وطن فروش که نیشت پش نباید مجاکمه بشه باید برشی بشه که شی کارش بکنند
وزنه سیاسی
مگر جرم مجید انصاری که در مجمع روحانیون و دادن اطلاعیه راهپیمائی علیه نظام در فتنه سال 88 از خاتمی کمتر است! که معاون پارلمانی رئیس جمهور می باشد. رئیس جمهور نان جناح راست را خورده و در حال حاضر از فتنه گران و جناح چپ غیر انقلابی در دولت استفاده می نماید.
United States
وای اگر صبر امت حزب الله لبریز شود.....که اگر بشود سبز اموی لجنی و رووس فتنه اشان که محو خواهند شد هیچ ....
درود ای ول
فارض
شما بيچاره ها هم همه اش به فكر زدن و كشتن هستيد! ....
نه مثل شما تندروهای افراطی که جنایت 88 را در پرونده نداریم ...
United States
واسه همین گفتم که بدجور مراقب خودتون باشید جلبک های متعفن حرامزاده.....به خدا که اگه صبرمان لبریز شود ، همه شما را نابود می کنیم......
مجید مجد
United States
توهم کار همیشگیه فتنه گرانه
Iran, Islamic Republic of
وطن فروشی مدرن
مجید مجد
United States
این قماش کلا عشق مدرن بودنن چه فتنه مدرن چه غلط مدرن اینا حتی وطن رو هم دوست دارن مدرن بفروشن
اینجا صفحه انقلابه
باید بلند فریاد بزنیم رگ بر خائن وطن فروش
مرگ بر منافق
مجید مجد
United States
سه فتنه گر منافق منفی دادن!
خاتمی شطرنجی
خوب اومدی جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
شطرنجي كه نيست؟!
دقیقا همینطور است ....
رضا
Iran, Islamic Republic of
اگه انصاف دارید نظر مخالف ها رو هم چاپ کنید!
....
ALI
ماه مبارک نبی مکرم اسلام جه امتی دارد وچه سایتهایی در خیابان برای هم حکم صادر میکنند وای وای
اون موقعی که این سران فتنه می گفتند اصلاحات نیاز به خون دارد و سط خیابان بسیجی ها و عزاداران را به باد کتک می گرفتند شما خواب تشریف داشتی مسلمان ؟
مجید مجد
United States
فرض محاللللللل فرض محاااالشم اینطوری باشه!
ی سوال دارم چرا شما در روز عاشورا که تو خیابون قماش شما کارای قبیحی می کردن اونم سال 88 ساکت بودید؟؟؟
به خدا شیطون هم فتنه گرا رو ببینه می ترسه
آقای خاتمی در 88 نقشی نداشتند
آره فقط دستور آتش می دادند ...
مجید مجد
United States
پس اونی که از بیانیه های موسوی فتنه گر حمایت می کرد و نظرات جورواجور برای زنده نگه داشتن اردوکشی خیابونی می داد جونیور بود؟؟؟ ای بابا آره جونیور بود اون ساندویچ خور معروف بود؟ آره اونم که بود پس سرکار خانم مرعشی بود؟؟؟ ای بابا اونم که بود ببخشید ننجون کروبی بود؟؟؟
اون دیگه نبود
واقعا جواب بدید اگر خاتمی نقشی نداشت ننجون کروبی نقش داشت؟
چراغعلی
آقای خاتمی نقشی نداشتند ایشون معاون کارکردان جناب غضنفر بودن نقش اول مرد را موسوی ونقش دوم مردرا کروبی بازی میکردند نقش اول زن را عروس لر ها ونقش دوم زن را همان ساندویج خور مشهور بازی میکرد نقش پیشکسوت ...پیشکسوت زن را زن...بازی میکرد
حسین
راست میگه همش کار شیطون بود
ایشون هم یه ذره گول شیطان را خورد
....
United States
ما هم فقط یه کوچولو دارش میزنیم......
پس عمه من مقصره.بیاین بگیرینش و زندونش کنین.
Iran, Islamic Republic of
راست ميگوئيد اجازه دهيد اين سه نفر بيايند در تلويزيون حرفهاي خود را بزنند و در باره وقايع پيش امده در سال 88صحبت كنند وقتي اين اجازه داده نشده و فقط به يك طرف اجازه بيان داده ميشود نميشود در اينباره قضاوت كرد در ضمن چرا در باره اشتباهات طرف مقابل و طرز صحبت كردن آنان مانند خس و خاشاك خواندن مردم چيزي نميگوئيد
حضرت آقا فرمودند اینها از 10 سال پیش برای جنایت برنامه ریزی کرده بودند ...
-------------------
این فتنه گران مزدور مگر 8 ماه فرصت نداشتند ؟
صدا وسیما بارها از میرحسین ملعون دعوت کرد بیاید و مستنداتش را رائه دهد ؟ چرا اون موقع نیامد ؟
خس و خاشاک که دیگه طنز روزگاره!!! شما برو صحبتای احمدی نژاد رو گوش کن بعد بیا حرف بزن...
Iran, Islamic Republic of
... اگر قرار است ممنوع التصوير شود قاضي حكم ميكنه نه تو كه بلندگوي عده اي خاص شدي
بله!!! متن رو اول بخون بعد اظهار فضل کن... حکمش رو قوه قضاییه داده و نمایندگان مجلس از وزیر دادگستری خواستن تا اجراش کنه.
United States
حکم بدون دفاع ...
امیر
United States
جالب تو سایت افراطیون هم از خاتمی حمایت میشه ‍‍....
فقط افراطیون از افراطی چون خاتمی حمایت می کنند ..
لعن علی عدوک یا حسین...
Iran, Islamic Republic of
دوستان جهان نیوز از محبوبیت و آزادی سید محمد خاتمی عصبانی باشید ...
آره واسه شما اقلیت 7 درصدی ...
7دهم درصد
منظورم 7 درصد عارف بود ...
این 7 درصد را لابد از اون نظرسنجیای کشکیتون اوردید که آقای روحانی بعد از 4 اصولگرا پنجم بود!!!
نه این نظرسنجی رو خود همفکران شما انجام دادند ، ایندفعه دیگع گفتن دست از توهم برداریم و واقع گرا باشیم...
یعقوب آل صیهون
احسنت
فارض
و از اين عصبانيت بميريد!
مجید مجد
با فتنه گر جماعت مدارا کردن معنی نداره
لعنت ... بر تو جهان نیوز و نویسنده بی سواد ...
لعنت بر تو و منافقین جدید و فتنه گر ...
ایمان
نمایش تصویر و سخن خاتمی لیاقت می خواد که هر کی و هر چیز نداره .
فقط خائین به وطن لیاقت دارند سخنان این فتنه گر را گوش دهند ...
ایمان
به یاد ندارم خیانتی به وطن کرده باشم ....
تو نباید هم خیانت این مزدوران را ببینی ...
United States
شمر هم فکر می کرد کار خوبی کرده ...
همین حمایتت از این مزدور خودش خیانته ...
عروس اینا
فقط چورج سوروس و شاه عبدالله و گلشیفته لایق صوت و تصویر خاتمی هستند
مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق... مرگ بر منافق...
درود بر همه افرادی که با منافقین به مبارزه می پردازند
بیششششششششششششششششششبار
فارض
معلومه اسم خاتمى زياد بهت فشار آورده!
همه که مثل تو توهم ندارن جلبک .
United States
آره داداش خیلی بهم فشار میاد میبینم فتنه گرای ... وهابی بهایی دارن راست راست می چرخن....در حالی که جای واقعیشان حتی در بهشت زهرا به عنوان گورستان مسلمین هم نیست ، تازه هم فکراشون وزیر شدن ، معاون رییس جمهور شدن ، ...
فارض
مگه دم به دقيقه نميگيد خاتمى مرد؟ اصلاحات به كما رفت؟ ...
بله باید جنایات این مزدوران برای آیندگان روشن شه ...
بلوا،آشوب،فتنه ظاهرا خیلی ار این کلمات خوشتون می یاد
خدا هدایتتان کند
حالا خوبه ما از این "کلمات "خوشمون میاد خدا شما را هدایت کنه که " عملا " فتنه کردید ....
عزب اوغلی
بعضی ها هم از این حرف ها خوششون نمیاد بلکه همین حرف هارا عملی میکنند مثل کارهایی که در سال 88 به نفع آمریکا و رژیم جعلی انجام دادن
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام
باید به حال کشورمان 2 ماه عزاداری عمومی اعلام کنیم که دغدغه آقایان شده خاتمی که باشد یا نباشد.....
داوود
خاتمی و کروبی و موسوی خطر زیادی ندارند خطر اصلی ...رآس فتنه اسنت
United States
طناب داری که ما امت حزب الله درست کردیم آماده است تا بر گردن خاتمی بیفتد....بنده شیطان گردنش هم کوتاه هست ، چه حالی بکنه اون بالای دار....فتنه گرا و روشنفکرای سوسول ، مراقب خودتون باشید که بعدش نوبت شماست.....
خاتمی دشمن ماست
یعقوب آل صیهون
خاتمی عشق ماست
بله دیگه طبیعی است که یک صهیونیست از مزدورانش خوشش بیاید ...
United States
اسم یعقوب مقدسه....لا اقل اسمتو بذار شمعون...
ali
Iran, Islamic Republic of
شما داعشیان دست از سر این سید بر دارید
فتنه گران شبه داعشی ...
اونچه در سال 88 دیدیم دقیقا همان چیزهایی است که امروز از داعشی ها در عراق می بینیم ...
گمونم ما بودیم آنهمه جنایت بزرگ را در سال 88 خلق کردیم ؟
صدرا
رئیس کل داعش شاه عبدلله عاشق و بی قراره همین خاتمی است
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکش
...ادب ادب ....
مجید مجد
United States
سبز لجنی و ادب؟؟؟
اینا اگر ادب داشتن حالیشون می شد نباید قانون رو زیر پا بزارن
ایمان
اگه به دنبال اجرای صحیح قانون هستید در انتخابات بعدی آقای احمدی نژاد رو بر گردونید .
با توجه به حجم بالای اظهار لحیه این آقای مجید مجد که از کلامشان بی ادبی و عقده های دورانهای مختلف زندگی می بارد و انتشار مکرر کلمات گاها غیر قابل انتشار ایشان برای اینجانب تداعی می گردد که محبوبیت اینطور انسانها در این سایت نزد صاحب سایت بسیار بالا است.
...
United States
شما ها که زیر علم آزادی ، دنبال عملی کردن....
United States
لطفا به این سوال من برو بچه های حزب اللهی پاسخی دهند ، اگر سبز لجن و جلبک های اسراییلی وهابی و بهایی کامنت بذارند از خجالتشان در خواهیم آمد:
به نظر شما خاتمی بی غیرت تر است یا ...؟
....خطر خاتمی برای نظام ولایی بیشتر است یا منافقین ... و ...؟
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر منافق اعدام باید گردد
.... چون جو جامعه را همیشه متشنج می کنه
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام
احسنت و احسنت و هزار احسنت بر تو ای جهان! واقعا این شطرنجی کردن چهره ی این فتنه گر بسیار کار جالب و به جایی بود. واقعا باید گفت احسنت
من خودم به برخی از اخبار و رویکردهای جهان که در مواردی اصلا مسائل را اصلی-فرعی نمی کند انتقاد جدی دارم؛ اما با این وجود این اقدام تون فوق العاده بود.
از تعداد کامنتها مشخصه چقدر خاتمی عزیزه که دارین اینگونه میکوبین
آره واسه شما اقلیت تندروی وطن فروش ....
تفکرات شما در انتخابات 24 خرداد پارسال همش 9درصد رای آورد ، آنوقت اگر ما اقلیت باشیم شما چی هستید؟؟
تفکر شما چی ؟ چرا عارف را کنار زدی ؟ چرا در سال 84 و 88 تفکر شما مچاله شد و به زباله دان رفت ؟
ما همه خاتمی هستیم
مرگ بر خات...
پس همه فتنه گر هستیم !!!!
صد بار گفتم خودتون رو با ما جمع نبندین.
بابا خجالت بكشيد....
خجالت رو سران ملعون فتنه باید بکشند که حالا طلبکار شدند ...
اگر خجالت بکشند
اصلا فتنه یعنی چی؟
یعنی خاتمی میرحسین و کروبی و ...
یعنی از قبل از انتخابات اعلام اینکه کاندید ما رای میاره اگه رای نیاره تقلب میشه و ایران قیامت میشه یعنی اینکه مهمترین تیتر رسانه های جمعی جهان برای حوادث سیاسی سال در پایان سال 2009 این باشه انقلاب رنگین در ایران ناکام ماند
قمر تاج خانوم
جانم برات بگه فتنه یعنی هما غلط هایی که موسوی و کروبی و خاتمی پدر خوانده و چند تای دیگه کر دند
احسنت
همین که فتنه رو نفهمی میشه فتنه درست کنی.وضعت خرابه عمو جان.
مجید مجد
خوب خاتمی داره می فهمه با مردم چند چنده
خاتمی اگه دوگولش کار میکرد تو سال 88 اینقدر ابلهانه رفتار نمیکرد.
م.د
خوی فتنه گری خاتمی برای من خیلی وقته مشخص شده
ببب
با سلام
یعنی اینقدر بیکار هستی که دنبال فتنه .. هستی؟برو به بدبختیهای زندگیت برسسسسس
Iran, Islamic Republic of
محبوبیت خاتمی باعث همه این حرفهاست ....
شما؟
.
Iran, Islamic Republic of
واقعا به اندازه یک نخود شعور ندارید!
نخود ؟ شما و این ارباب روسیاهتون دارید که زباله آتیش می زدید ؟
مهدی خانی
خداییش دارین می سوزین ها
....
نه این سوزش از شماست جلبکی...
واقعا ادماي ... هستيد جهان نيوز .
کارمند نهاد ریاست جمهری
حالا چه منافق ویا فتنه گر فعلا اقای روحانی به ایشان در نهاد همه نوع امکانات داده ...
غلط اضافی کرده.
روزبه
گيرم كه شطرنجي اش كردى
با محبوبيتش چه مى كني جهان نيوز ؟!
من يا نظراتتان مخالفم اما احترام مى گذارم
نعوذ بالله خود را در جايگاه خداوند نبينيد
ما با توهم شما چه کنیم ؟ گرده نخود نزن اینقدر برادر جلبکی ...
.... خاتمی در قلب مردم است ومردم دوستش دارند میگوئید نه یک رفرندوم بگذارید...
رفراندوم ؟ مردم ؟ یادت نیست مردم چطور 9 دی این فتنه گران را له کردند ؟
مجید مجد
خاتمی از خیانت وحشت نداره؟
خاتمی لا لا لا لال لا
صادق
Iran, Islamic Republic of
واقعا" این نماینده ها باید شرم کنند که چنین سخنانی را بزبان می آورند .
پیامبر اعظم (ص) و حضرت علی (ع) چنین رفتاری حتی با دشمنان اسلام نداشتند
حضرت علی فرمود من چشم فتنه را کور کردم ...
Iran, Islamic Republic of
روی خاتمی بدجوری سیاهه...
mehdy
Iran, Islamic Republic of
لطفا بین افکار عمومی و نهاد های مسئول تفاوت قائل شوید . خنده دار است که خود از میزان محبوبیت این سید بزرگوار مطلعید ولی خود را به اون راه میزنید. کار دنیا چقدر مسخره شده است.
سید
جهان نیوز ... جهت اطلاع
مجید
به قول مطهری ممنوع الحیاتشم کنید
United States
حتما اون هم به موقعش.....طناب دارش رو که آماده کردیم ، فقط گردن این بنده صهیون کوتاهه ، چه حالی بکنه بالای دار.....
مطهری خودش از صدقه سر باباش داره نفس میکشه.
Iran, Islamic Republic of
ماهمه خاتمی هستیم....
ماهمه فتنهگر و منافق هستیم
از کلمه من استفاده کن مارو با خوده متوهمت جمع نبند.
دکتر
شما که حسابهای بانکیتون دیگه پر شده. ....
حسيني پور
متأسفانه صدا و سيماي استان يزد هم هر از چند گاهي اسم اين فتنه گر را در اخبار استان مي آورد
كه آخرين مورد به بهانه رحلت حجت الاسلام والمسلمين حيدري، و صدور پيام تسليت توسط خاتمي فتنه گر نام او در اخبار استان برده شد
dgg
با سلام
به نظرتان در این لجن تر ... هم کسی هست؟...
با سلام
چند نکته به ذهنم رسید که لازم دانستم بیان کنم اولا نوع بیان شما و اتهامات وارده به گونه است که بیشتر بر محبوبیت خاتمی می افزاید دوما باید وضعیت سوریه و عراق و برخی کشورهای عربی پیش روی ما باشد که اختلافات کشور را به کجا می برد ضمن اینکه ما با تکیه بر فرهنگ ایرانی اسلامی خودمان مدعی فرهنگ مدرا هستیم و این رفتارها در شان این تمدن ایرانی اسلامی نیست چهارما من متوجه نشدم علت شطرنجی کردن صورت خاتمی چیست و نهایتا اینکه چگونه است وقتی اعتراضات سبرها از انقلاب تا آزادی را پوشش می دهد می شوند 100 هزار نفر ولی این اجتماع مخالفین آنها در همان جغرافیا می شود 10 میلیونی با تشکر
آفرین
درود به شرفت
حامد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی در قلب ماست
حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی حفظه الله امروز در کشور ایران از محبوبترین رجال سیاسی و دینی محسوب میشود ...
United States
نه بابا ازکی تا حالا!
همین کامنت تو نشون دهنده سوزش تو و زوال این فتنه گر است ....
United States
همه پایداری های مجلس روی هم چن تا رای دارن....
از جلبک های 7 درصدی بیشترن ...
Iran, Islamic Republic of
از خدا بترسید
هه هه هه شطرنجی رو برداشتید
حال کردم
ساسان
قبول کنید یا نه خاتمی محبوب مردم است. چون به مردم احترام گذاشت چون مثل خیلی از دلواپس ها قیم مردم نبود و چماق روی سرشون نگذاشت. به کوری چشم اقلیت افراطی و متحجر خاتمی محبوب مردم است
به کوری افراطیون و فتنه گران شبه داعشی این مزدور را به چوبه دار خواهیم رساند
خاتمی دوستت داریم
بصیرت وخداترس بودن برای انسان خوبه.متاسفانه عده ای در جمعی قرار میگیرند که فقط ابزار میشوند بجای اینکه مهندس باشند.خاتمی از ان جمله است نقشش ابزار بودن است.خودش میداند اگر نقشش را خوب بازی نکند حذف میشود. اراده ای ندارد.
تا صبح تصاویر سایت شما شطرنجی بود ا ز صبح تا حالا چه شد که یک دفعه ..... امید وارم از خدا ترسی باشد ولی ....
حسین
Iran, Islamic Republic of
این خبیث را باید اعدامش کنید.
عبدالناصر کریمی
درود بر خاتمی و تفکرش
....
مگه تفکر هم داره این مغز نخودی ؟
حسین
خوش حالم که جهان نیوز چهره افراطی خودش رو روز به روز داره مشخص میکنه ...
.....
آره دیگه هر کی از افراطی مثل خاتمی فتنه گر بنویسه از دید شما افراطیون جلبکی میشه افراطی !!!
چرا تنگ نظر هستید چرا نمی خواهید باور کنید اقای خاتمی بین مردم محبوب هستن در اردبیل طرفدار هاش زیاده
... خاتمی در دل سوروس جای دارد
ali
چی شد تصویر ش را درست کردید؟!؟!؟!
مرگ بر منافق
United Kingdom
شما داعشیان دست از سر این سید بر دارید
داعش که برازند شما و این فتنه گر هستش ...جنایت 88 رو یادت رفته جلبک ؟
از چه می ترسید محکوم کنید اعدام کنید....
به موقعش و توسط خود مردم ...
خجالت داره
United Kingdom
وحشت از نفوذ خاتمی در میان مردم
مردم این که زباله ها را به زباله دان ریختن ، 9 دی رو عرض می کنم ...
کاش 24 خرداد 88 هم مردم رو می دیدی
این وحشت نیست.این از عصبانیت مردمه که می بینند که یک آدم بی بصیرت پررو داره واسه خودش سور میده.
این محبوبیت سید بدجوری خواب رو از چشم بعضی ها ربوده!
مجید مجد
آقای خاتمی کمی آزاد فکر کن
فکرتو از دست دورو بری ها و رئیس رئسای یانکی صفت آزاد کن
Ethiopia
با قلب های ما چه کار می تونید بکنید.....
قلب شما که تکلیفش مشخصه : فی قلوبهم مرض !!!
مجید مجد
خاتمی دوست نداریم اصلا و ابدا
Ethiopia
اگه خاتمی فتنه گر است پس همه ما هم فتنه گریم....
پس مرگ بر خات...فتنه گر و حامیانش ...
با دروغ تقلب کشور را به آشوب کشیدند
خدا ازشون نگذره
مجید مجد
از جهان نیوز عزیز به منظور این روشنگری ها کمال تشکر دارم.
مجید مجد
خاتمی بای بای خاتمی بای بای
ابراهیم امینی - برازجان
خاتمی شخصیتی بین المللی و فلیسوفی جهانی است .....
بلانسبت ...
دانشجو
جهان نیوز عزیز . کمی خجالت بکشید ،...
دانشجو
تو و جنایتکاران و سران فتنه باید خجالت بکشن که اینقدر پررو هستند که ...
خدایا عاقبت مارو ختم به خیر کن
خدایا این ...شرشان کی از سر مردم ..کم میشود.
اندکی صبر سحر نزدیک است . آینده از آن منطق است
Iran, Islamic Republic of
ممنوع البیان دیگر چیت حتی جانی ها هم حق حرف زدن دارند شما ها خجالت نمی کشید؟
Iran, Islamic Republic of
شما چی؟
United States
جانی ها به این وقاحت و پررویی نیستن و در ضمن حق بیان برای جنایتکاران یک لطفی است در حق اونها ، نظام دلیلی ندارد به هر کسی لطف کند....
هادی
خاتمی زنده باد روحانی پاینده باد
خاتمی مرده است و با شعار تو زنده نمیشه ...
مقالات جهان نیوز و نظرات مشابه تو نشون میده خیلی هم زنده هست
این مقالات برای آشنایی نسل آینده با این مزدوارن وطن فروش است ...
ايشان را کي متهم کرده...
مردمی که در نه دی حضور گسترده داشتند.چشماتو وا میکردی میدیدی.
Iran, Islamic Republic of
فقط باید اعدام در ملا عام باشه
ما دلمون از این سران خونه
چجوری بگیم
AlirezA
....
همیشه در دل ما جا خواهی داشت حتی اگه ممنوع الحیاتت کنند
آره دیگه چون دلهای سیاه شما مریض است ...
United States
هم اون ملعون رو ممنوع الحیات می کنیم و هم شما رو ، البته اگه توبه نکنی....
کمتر حرف بزنی و نظر بدی کسی متوجه جهلت نمیشه
شما جلبکها بوی تعفنتان کشور را برداشته....
Iran, Islamic Republic of
شما جلبکهای داعشی بدتر از جلبک سبز هستید.
منظورت افسادطلب های داعشی بود دیگه ؟
جلبک ها مخصوصا جلبک های سبز یکی از زیباترین مخاوقات الهی هستند که با رنگ زیبایی که دارند علاوه بر کاربردهای فراوان در صنایع غذایی و دارویی با متصاعد کردن اکسیژن محیط اطراف را اکسیژنه و برای حیات موجودات زنده مساعد می کنند بنابراین برای راحت نفس کشیدن وجود جلبک در اطرافتان بسیار مفید است
مگر اینکه به درد همین کارها بخورید جلبک های بی مصرف ؟
Germany
جلبکها مثل خیلی از گیاهان بوی مخصوص به خودشونو دارن که آزار دهنده نیست بوی تعفنی که به مشامتون میرسه احتمالا بوی لجن های پیرامون جلبکهاست
پس شما جلبک ها جای متعفنی زندگی می کنید ؟
مهدی
سلام.بخشی از این پر رویی های این یارو،مسببش رسانه های انقلابیند.که ریز فتنه گری هایش را(همچنان که امروز جهان نوشته)را مدام یاداوری نمی‌ کنند تا پیش عقل ناقصش فکر نکنه اتش افروزی هایش را در سال88،مردم فراموش کردن
مهدی
درود و سلام ما به خاتمی اسوه ادب متانت و عقلانیت
اسوه خیانت و بی ادبی ...و بی ع...
اشتباهی مثبت دادم.
مرگ بر خاتم... باد ....
رضا
Iran, Islamic Republic of
...خاتمی در به قول شما فتنه چه جرمی مرتکب شده است ؟ ...
حداقل زحمت می کشیدی و همین متن رو می خوندی جرم این فتنه گر را متوجه می شدی...
Austria
شما هم پاك قاطي كردين اول عكس ها رو ميزاريد بعد شطرنجي ميكنيد بعد دو باره شطرنجي بر ميدارين خدايي خودتون هم نميدونيد جكار ميكنيد
انديشمند
جهان خودت را خيلي خسته نكن . مثل اينكه تمام مطالبت در خصوص سال 88 و چهره هاي تاثيرگذار ميباشد . 90% قشر متفكر اين را ميدانند كه با بيان مطالب كهنه و قديمي آينده را نميشود ساخت .
عیسی
باید بگویم کاااااااااااملا در اشتباهید 90 درصد متفکر ـــــــــــــــــــ
اگر این طور است ! پس چرا قرآن به ذکر مطالب گذشته پرداخته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطور 90% رو حساب کردی ؟؟؟؟؟؟
به ما هم بگو لطفا ...............
تورک
خاتمی آبروی پدرش را که عالم جلیل القدری بود برد مثل بنی صدر و مطهری
ياعلى
United States
واقعاً كه اسمت برازندته! ....
جلبک هم برازنده فتنه گران ...
Iran, Islamic Republic of
اين وكلا چرا از قوه قضائيه در خواست دستگيري مختلسين اصلي بيمه ايران و بانك ملي و صادرات و تامين اجتماعي و بنياد شهيد و سوخت كشور و....در دوره رياست جمهوري اقاي احمدي نزاد را نميدهند
اگر قرار بر دستگیری باشه پای رفقای شما میاد وسط بازم ...
مهدی
درود بر خاتمی
Iran, Islamic Republic of
فتنه تمامممممممممممم
حامد
Iran, Islamic Republic of
خدا انصاف بده بهتون انشااله.....