پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۴

پیشنهاد برای‌حل‌مشکل حق‌پخش‌تلویزیونی

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 387617
سرمربی تیم فوتبال سایپا، برای حل اختلاف صدا و سیما و فوتبال در حق پخش تلویزیونی برنامه ۹۰ را بهترین جایگاه برای حل این اختلاف دانست.
به گزارش جهان، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از تلویزیون پخش نشد تا موجب دلخوری فوتبال دوستان در سراسر ایران شود.

مسئولان فدراسیون می‌گویند هنوز هیچ پیشنهاد جدیدی از صدا و سیما برای حل این مشکل و پرداخت حق پخش واقعی فوتبال دریافت نکرده‌اند.

مجید جلالی سرمربی سایپا در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ادامه این روند در درازمدت به ضرر تلویزیون است. این مسئله نمی‌تواند یک اتفاق بلندمدت باشد و باید هر چه سریعتر حل شود. به عقیده من برای حل این مشکل باید یکی وساطت کند و بهترین راه برای این کار برنامه ۹۰ است. زیرا برنامه ۹۰ این جایگاه اجتماعی را دارد که مواضع دو طرف را به هم نزدیک کند و با حضور دو بزرگتر از فوتبال و تلویزیون در این برنامه مشکل حق پخش تلویزیونی و امضای قرارداد حل شود. افرادی مثل حاج‌رضایی و نوآموز می‌توانند از سوی فوتبال در این برنامه حاضر شوند و از سوی صدا و سیما هم مدیری بیاید که فقط منافع سازمان خود را نبیند و منافع جمع و فوتبال را هم در نظر بگیرد. با این روش حداقل مردم می‌توانند اختلاف نظرها را ببینند و با وساطت این برنامه شاید مشکل حق پخش تلویزیونی حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
دلخوری کجا بود نظر خودتو به جای نظر مردم جا نزن دوست عزیز!!!!
پخش نشدن این فوتبال دلخوری داره آخه؟!!!
بهتر از این بازی ها رو تو محل خودمون بین بچه ها می بینیم
این همه پول از جیب مردم به کیسه فوتبالی ها ریخته میشه، خیلی ها راضی نیستن یکیشم من
دو هفته است که اعصابمون راحته بجای فوتبال سریالهی قدیمی پخش کنید
رضا
خدا را شکر که مردم از پخش فوتبال محروم شدند و توفیق اجباری در کمک به هدر نرفتن بیت المال کردن
Iran, Islamic Republic of
بجای فوتبال پخش ورزشهای مدال آور برای کشور مفیدتر میباشد مانند تیراندازی دوچرخه سواری دومیدانی کشتی شنا ژیمناستیک دارت ورزشهای رزمی و....