جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲۱

کشف نسبت فامیلی لاریجانی ومطهری باجاسبی

يکشنبه ۶ تير ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب: 122313
مجید عباسپور تهرانی،برادر علی عباسپور تهرانی که مشاور عالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، عضو شورایعالی برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد و رئیس دانشگده محیط زیست و انرژی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات نیز هست، شوهر خواهر علی مطهری است.
به ادعای این تریبون جدیدالتاسیس عده ای گمان می کنند تنها فامیل عبدالله جاسبی در مجلس علی عباسپور است در حالیکه شخص علی لاریجانی و علی مطهری نیز با جاسبی نسبت فامیلی دارند.

به گزارش آخرین نیوز ،یک وبلاگ تازه کار از کشف خود در شناسایی روابط سببی و نسبی لاریجانی و مطهری با رییس دانشگاه آزاد خبر داد.

این وبلاگ که پس از ماجرای هفته گذشته در مجلس به عرصه مجازی وارد شده ، نوشت: عده ای گمان می کنند تنها فامیل عبدالله جاسبی در مجلس علی عباسپور است در حالیکه شخص علی لاریجانی و علی مطهری نیز با جاسبی نسبت فامیلی دارند.

وبلاگنویس مذکور که خود را با نام "وکلای جاسبی " معرفی کرده ،مدعی شد:مجید عباسپور تهرانی،برادر علی عباسپور تهرانی که مشاور عالی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی، عضو شورایعالی برنامه ریزی درسی دانشگاه آزاد و رئیس دانشگده محیط زیست و انرژی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات نیز هست، شوهر خواهر علی مطهری است.

به ادعای این وبلاگ از چهار دختر شهید مطهری، یکی با مهندس عباس ‌هادی‌زاده مهندس نساجی، دیگری با دکتر احمد یزدی داروساز، یکی با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ‌و آخری با دکتر مجید عباسپور دکتری محیط‌زیست و استاد دانشگاه ازدواج کرده است. اکنون می توان به یکی از دلایل حمایتهای علی مطهری و علی لاریجانی از مصوبه ننگین 134 نماینده مجلس درباره دانشگاه آزاد پی برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
1000 فامیل اونی که تویه 7 آسمون یه ستاره داره دکتر احمدی نژاده... منم_ ستاره ولایت امام زمان
خدا امام خامنه ای را حفظ کند ان شاء الله
China
خب که چی؟ اگه اینطوره که آقای مطهری و لاریجانی هم با خیلی های دیگه فامیل هستند
Iran, Islamic Republic of
وای خدا ... ما چقدر بدبختیم .
Latvia
سلام عليكم
به به ، ماشاءالله همه با هم فاميلند و فقط ملت غريبه . بيچاره احمدي نژاد راست مي گفت ديگه و پسرش در وبلاگش راست تر كه بابام از اول اشتباهي رييس جمهور شده . امان از دل رهبر عزيز و مظلوم
Iran, Islamic Republic of
فامیلیت مهم نیست مهم اینه که افکارشون هم سو باهمه
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را!
Iran, Islamic Republic of
كيف انگليسي اينجا. كيف انگليسي اونجا. كيف انگليسي همه جا
Iran, Islamic Republic of
حالا چه ربطی دارد؟ احمد توکلی هم با علی لاریجانی فامیل است . حالا مگه از هم دفاع می کنند. باید از امام خمینی (ره) یاد گرفت که حتی از نوه خود نیز در راه انقلاب گذشت
تازه فهمیدید باز هم از این نسبتها است.
Iran, Islamic Republic of
يعني در اينگونه مسايل " حضرت باريتعالي" اينقدر راحت فراموشتان مي شود و تقوا فوت مي شود و ناپديد؟!
Iran, Islamic Republic of
دنيا به دنبال كشف آب در مريخه و ما به دنبال كشف نسبت فاميلي لاريجاني با جاسبي !!!
عجب كشفي ...
Iran, Islamic Republic of
البته آقاي توكلي با آقاي صادق زيبا كلام هم نسبت فاميلي دارند ولي از لحاظ تفكر هيچ نسبتي با هم ندارند.
Iran, Islamic Republic of
چرا اين همه بي تقوايي؟
United Arab Emirates
ين همه دين به دنيا فروشي براي چيست؟
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید دست مطهری و لاریجانی رو خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر جاسبی در روستای جاسب دانشگاه ازاد را ساخته و زمین های زیادی را با کشیدن دیوار به این مجموعه ملحق کرده است و جالب تر اینکه نام این دانشگاه را دانشگاه دکتر جاسبی گذاشته است . بد نیست گزارشی تهیه کنید تا معلوم شود ایا افای جاسبی این دانشگاه را از پول خود ساخته است دیگر اینکه .....
Iran, Islamic Republic of
ازحرفهاي اين دونفر مشخصه (لاريجاني و مطهري)،پس اين دو نفر بي جهت نيست براي دانشگاه آزاد سينه چاك ميكنند.خدا بداد جمهوري اسلامي برسد.
Iran, Islamic Republic of
هردم از این باغ بری میرسد.......
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی دارد همه در دولت هم نسبت فامیلی دارن این جهان هم دنبال دردسر می گردد من که دیگه سایتتونو نمی خونم
United States
مگه میشه کسی فامیل نداشته باشه هر کس حداقل هزارتا فامیل داره از زیر بوته که بوجود نیومدیم
aaa
سلام .
مطمءنا افکار همسو بیشتر میتوانند قرابت سببی داشته باشند ، بیایید در جهت پیشرفت کشورمان همسو باشیم، نه دنبال نقاط ضعف!!!!!!!!!!!!!!!