شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بازیکن چلسی جنجال آفرین شد+عکس

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب: 352912
تیم فوتبال چلسی در پاریس با نتیجه سه بر یک مغلوب پاری سن ژرمن شد تا امیدش برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا بسیار کم شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بازیکن تیم فوتبال چلسی پس از شکست تیمش مقابل پاری سن ژرمن با حرکتی جنجالی سوژه رسانه‌ها شد.


تیم فوتبال چلسی در پاریس با نتیجه سه بر یک مغلوب پاری سن ژرمن شد تا امیدش برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا بسیار کم شود.

پس از پایان این دیدار ادن هازارد هافبک بلژیکی چلسی که تک گل تیمش را به ثمر رسانده بود در حالی که پیراهن تیم فوتبال پاری سن ژرمن را بر تن کرده بود مقابل دوربین های تلویزیونی ظاهر شد و به مصاحبه پرداخت.

این حرکت جنجالی هافبک توانمند آبی های لندن باعث شد تا سوژه رسانه های بریتانیایی شود و هواداران این تیم انگلیسی نسبت به این موضوع موضع بگیرند و واکنش منفی نشان دهند.

از مدت ها پیش بحث پیشنهاد تیم فرانسوی برای جذب هافبک بلژیکی در رسانه ها وجود داشته و حتی برخی از بازیکنان سن ژرمن هم از حضور هازارد در پی اس جی استقبال کرده اند.

اگر چه هازارد حضور در پاریس و پیوستن به میلیونرها را رد کرده است.

هافبک ۲۳ ساله بلژیکی در ژوئن ۲۰۱۲ با ۳۲ میلیون پوند از لیل فرانسه به چلسی منتقل شده است و در آن زمان هم سن ژرمن مشتری جدی جذب او بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *