جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

کاپیتان قرمزها باز هم در تیم ملی نیست!

يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 410232
لیست ابتدایی و ۵۰ نفره تیم ملی برای دیدار برابر سوئد در حالی اعلام شده که کاپیتان پرسپولیس جایی در آن ندارد و تنها نام سه سرخ‌پوش در آن دیده می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از افکار، در حالي که تيم ملي به زودي اردوي خود را براي بازي تدارکاتي مقابل سوئد در فروردين ماه آغاز خواهد کرد نام محمد نوري در بين اسامي دعوت شده سرمربي تيم ملي ديده نمي‌شود.

محمد نوری که دو تورنمنت بزرگ در زمان حضور کارلوس کی‌روش را از دست داده، در لیست جدید سرمربی تیم ملی برای دیدار برابر سوئد هم نام او قرار نگرفته است.

کاپیتان سرخ‌ها که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب تیمش داشته قربانی عدم تعریف پست ۱۰ در ترکیب تیم ملی شده و کارلوس کی‌روش اعتقادی به این پست در ترکیب تیمش ندارد و آخرین بار با حضور مجتبی جباری از این سیستم در تیم ملی استفاده می‌کرد.

تیم ملی در حال حاضر با سیستم ۳-۳-۴ به میدان می‌رود و اعتقاد کی‌روش به وینگر دلیلی است که کارشناسان اعتقاد دارند باعث شده تا نوری از تیم ملی دور بماند. کی‌روش که پیش از جام ملت‌های آسیا از محمد نوری برای حضور در اردوی افریقا نیز دعوت کرده بود بعد از اینکه از گماردن او در پست وینگر جواب نگرفت تصمیم گرفت تا از روی نام او عبور کند و کاپیتان آماده سرخ‌ها را برای حضور در جام ملت‌ها به آسیا نبرد.

این در حالی است که محمد نوری طی هفته‌های گذشته یکی از ستون‌های اصلی تیمش بوده و پرسپولیس بدون حضور او در بازی‌هایش خلا بزرگی‌ را احساس می‌کرد اما کی‌روش به نظر می‌رسد اعتقادی به سبک و پست بازی نوری ندارد تا بار دیگر او غایب بزرگ و شوک در ترکیب تیم ملی باشد.

لیست ابتدایی و ۵۰ نفره تیم ملی برای دیدار برابر سوئد در حالی اعلام شده که کاپیتان پرسپولیس جایی در آن ندارد و تنها نام سه سرخ‌پوش در آن دیده می‌شود و البته گفته می‌شود فعلا این لیست بسته نشده و هنوز جای امیدواری برای حضور بازیکنان در آن وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
در تیم پرسپولیس بازی کردن چیز یکمتر از تیم ملی نیست با این تفاوت که نوری وظیفه خودش در این تیم میداند نه علاقه به هر نحو ممکن