پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

احتمال محرومیت یک ساله مدافع پرسپولیس

سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 380533
محمدرضا خانزاده مدافع پرسپوليس که همراه با تيم زير ۲۳ سال ايران به اينچئون کره جنوبي رفته تا در بازي هاي آسيايي شرکت کند روز گذشته و در آخرين دقايق بازي با ويتنام از بازي اخراج شد اما با هل دادن بازيکن حريف و برخوردي که داشت نگاه ها را به خود جلب کرد.
به گزارش جهان به نقل از "ورزش سه"، حالا شايعه شده احتمال دارد اين بازيکن که همراه تيم به جام جهاني رفته به مدت ۶ ماه تا يک سال محروم شود. اين اتفاقي است که مشابه آن سال ها قبل گريبان علي کريمي جوان اول آن روزهاي پرسپوليس را گرفت و او به مدت ۶ ماه از فوتبال محروم شد. حالا اگر خانزاده از فوتبال محروم شود پرسپوليس در اوج کمبود بازيکن يکي از بازيکنانش را براي مدتي کوتاه از دست خواهد داد و بعد از محرميت صادقيان دوري اين بازيکن جوان از فوتبال، درخشان و کادر فني پرسپوليس را با مشکلاتي مواجه خواهد کرد.

از طرفي همين امروز قرار است حسين ماهيني بعد از يک هفته تاخير در کميسيون پزشکي مربوط به تائيد کارت معافيتش حضور پيدا کند و اگر پزشکان نظام وظيفه با مدارک او قانع نشوند و کارت اين ملي پوش هم باطل شود پرسپوليس مدافع ديگري را از دست خواهد داد و درخشان با مشکل بزرگ فقدان مدافع راست مواجه مي شود و در اين پست تنها يک فرشاد قاسمي جوان را در اختيار خواهد داشت.

به همين خاطر هم درخشان هم پرسپوليسي ها بايد اميدوار باشند کارت معافيت حسين ماهيني تائيد شود وگرنه در بحبوحه مشکلات فني، حاشيه‌اي و کمبود بازيکن، کنار رفتن دو بازيکن ديگر مي‌تواند دردسرهاي بزرگي براي پرسپوليس درست کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلا مهم نیست ... فوتبال بی در و پیکر و فاسد ایران بهتر از این نمیخواد باشه ... اون از قراردادهای کذایی ، اینم از نوع بازی کردن فوتبالیست ها .... کلا درش رو تخته کنند بهتره