جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
از عمل تا ادّعا

یک بام و دو هوای وهابیون

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 404239
وهابیونی که زیارت و خواندن دعا بر سر قبور و اشک و توسل بر اهل بیت علیهم السلام را حرام و نشانه شرک می‌دانند، خودشان در زیارت قبر عبدالله بن عبدالعزیز، شاه سابق سعودی، اشک ریختند و به خاک قبرش تبرک جستند.
سید عمران حسینی نسب در وبلاگ "ساقی" نوشت:
1- یک بام و دو هوای وهابیون: 
 ملک عبدالله پادشاه عربستان در گذشت. نکته جالب اینجاست وهابیونی که زیارت و خواندن دعا بر سر قبور و اشک و توسل بر اهل بیت علیهم السلام را حرام و نشانه شرک می‌دانند و اجازه زیارت قبور ائمه علیهم السلام را نمی دهند بلکه همواره زائران بقیع را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند، خودشان در زیارت قبر عبدالله بن عبدالعزیز، شاه سابق سعودی، اشک ریختند و به خاک قبرش تبرک جستند و بر سر قبرش دست به دعا برداشتند.








2- جناب آقای احمدی نژاد این گوی و این میدان. لطفا عذرخواهی نمایید.
 
جناب آقای احمدی نژاد رئیس جمهور سابق که برخی کارهای عجیب او از جمله خانه نشینی یازده روزه و تمرد از دستور مقام معظم رهبری، او را از چشم علاقه مندان به انقلاب و  رهبر فرزانه انقلاب انداخت، در زمان ریاست جمهوری خود دولت خود را پاکترین دولتها نامید و گفت: «دو سال است که رییس قوه قضاییه معاون اول دولت را متهم به فساد اقتصادی کرده است ولی نمی توانند این اتهام را ثابت کنند. من به رهبری هم گفته ام که اگر ثابت شود که رحیمی حتی یک ریال هم اختلاس کرده من به تلویزیون آمده و ضمن عذرخواهی اعلام می کنم که شایستگی این سمت را ندارم».
 
حال که معاون اول تان به جرم اختلاس به ۵ سال و ۹۱ روز حبس، دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شد.
 
جناب آقای احمدی نژاد این گوی و این میدان.  عذرخواهی نمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *