پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۵

میدان فلسطین، میزبان تجمع هسته ای

شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 424039
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: تجمع حمایت از فناوری هسته‌ای و مقابله با زیاده‌خواهی‌های آمریکا ساعت ۱۷ امروز در میدان فلسطین برگزار می‌شود.
به گزارش جهان، سیدمحسن میرحاجی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس، گفت: با پیگیری‌های دانشجویان و پس از عدم صدور مجوز تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی، تجمع امروز دانشجویان در حمایت از فناوری هسته‌ای و ترک میز مذاکرات به دلیل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و رعایت خطوط قرمز مقام معظم رهبری امروز ساعت ۱۷ در میدان فلسطین برگزار می‌شود.

وی افزود: این تجمع دارای مجوز رسمی از استانداری است.

میرحاجی اظهار داشت: از عموم ملت انقلابی و دانشجویان دعوت می‌شود برای حفظ آرمان‌های انقلاب در این تجمع در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا حضور یابند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علیرضا
United States
اشتباه است این حرکت
فردا به موافقان هم مجوز می دهند و آنوقت دیگر...
این که نمیشه نظر مردم. فقط رفراندم میتونه نظر اکثریت رو نشون بده نه تجمع و بیانیه و نظر سنجی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام، تو رو خدا به عاملین برگزار کننده بگویید این تجمع را کنسل کنند به خدا این نقشه دشمن است خواه، ناخواه باعث تفرقه می شود چون افرادی هم هستند که می خواهند این مذاکرات صورت بگیرد هر چند اگر اندک هم باشد مطمئن باشید این قائله به اینجا ختم نمی شود و اردوکشی خیابانی شروع می شود و همان اتفاقی که رهبری عزیز در سخنانشان در امسال فرمودند که دشمن می خواهد باز مردم را مانند سال 88 به خیابان بکشد؛ بسیجیان هوشیار باشید این تجمع بهانه دست دشمنان داخلی می دهد و افرادی به واسطه ضعف اقتصادی بستر را مناسب می بینند و به خیابان می ریزند؛ رهبری در بیانات 94/02/14 در خصوص جنگ امنیتی فرموده اند؛ افسران جنگ نرم، بسیجیان عزیز خوب فکر کنید می بینید که با این کار پازل دشمن تکمیل می شود.
مطمئن باشید همینطور پیش برود هیچ توافقی حاصل نخواهد شد.
چغوک
الانه که اعتدال بگه بی سوادا چرا تجمع میکنند برن جهنم تجمع کنند!!!!!!!!
اعتدال ملت و دریاب که روزی پشیمون میشی!!!!
هادی
چرا میدان فلسطین؟!
چرا وسط هفته؟!
روز جمعه که جمعیت بیشتر هست و همه رسانه‌ها هم (اعم از داخلی و خارجی) زوم می‌کنن به دانشگاه تهران و اطراف اون!
تنها نتیجۀ این تجمع در این ساعت از وسط هفته و در این میدان، ناراحتی و ناسزاگویی(به زمین و زمان) از سوی مردم عادی است که میخوان برن خونه زندگی‌شون و بطور غیر منتظره مواجه میشن با ترافیک وحشتناک اطراف میدان فلسطین