پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱

افزایش قیمت سکه و طلا تا شب عید

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 344434
این کارشناس مسائل اقتصادی درباره قیمت طلا و سکه در ماه پایانی سال ۹۲ نیز گفت : براساس تجربه سال‌های گذشته میزان خرید وفروش طلا و سکه در شب عید افزایش چشمگیری می‌یابد ...
به گزارش جهان، عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس درباره آینده قیمت های بازار گفت :نقدینگی در جامعه به دنبال یک فضای مناسب برای خود می‌گردد لذا پیش بینی میشود قیمت ها در هفته های با تغییرات مواجه شود.

علی قنبری در گفت‌وگو با اقتصادپرس اظهار داشت: با توجه به رکودی که در بازار سهام و بورس پیش آمده، نقدینگی به سمت طلا وسکه هدایت خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به وضعیت فعلی و برای پیشگیری از هرگونه تنش وبحران در جامعه،دولت و مسوولان باید با تصمیم‌گیری‌ها وسیاست‌های مناسب بازار را کنترل کنند.

قنبری خاطرنشان کرد : دولت باید برنامه‌ریزی کند تا سرمایه‌ها به طور متوازن در بازارهای گوناگون سرمایه‌گذاری شود؛ نه اینکه شرایطی فراهم شود تا بازار سکه، بورس و ... متضرر شوند.

این اقتصاددان درباره احتمال مجدد قرارگیری بازار سکه و ارز در شرایط بحران و حباب کاذب به خبرنگار اقتصادپرس توضیح داد : بعید می‌دانم دوباره این شرایط را تجربه کنیم ؛ خوشبختانه مسوولان به دنبال این هستند که شرایط را کنترل کنند و فکر نمی‌کنم بازار به سمت شرایط بحران حرکت کند.

این کارشناس مسائل اقتصادی درباره قیمت طلا و سکه در ماه پایانی سال ۹۲ نیز گفت : براساس تجربه سال‌های گذشته میزان خرید وفروش طلا و سکه در شب عید افزایش چشمگیری می‌یابد و پیش‌بینی می‌کنم تا پایان سال قیمت‌ها با شیب ملایمی بالا رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *