جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۳
۲

اینستاگرام فیلتر شد

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 334138
پس از فیلتر شدن وی چت، اینستاگرام وب سایت به اشتراک گذاری تصویر نیز ظاهرا فیلتر شده و صفحه پیوندها مشاهده می شود.
به گزارش جهان به نقل از تابناک، پس از فیلتر شدن «وی چت / WeChat»، «اینستاگرام / Instagram» وب سایت به اشتراک گذاری تصویر که خود را «Media Endpoints» معرفی کرده نیز امروز فیلتر شد و پس از مراجعه به این وب سایت صفحه پیوندها مشاهده می شود.

اینستاگرم که یکی از حلقه های رابط شبکه‌های اجتماعی بود، در اکتبر ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و آنچنان رشد که فیس بوک در آوریل ۲۰۱۲، اینستاگرم را به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری کرد. کوین سیستورم، از بنیانگذاران اینستاگرام و مدیر عامل شرکت Fast می‌گوید: این بزرگترین موجودیت در جهان خواهد بود.

شبیه ترین سایت به اینستاگرام از نظر شکل اجرایی توییتر محسوب می‌شود، با این تفاوت که در توییتر متن و لینک به اشتراک می‌شود. در این شبکه اجتماعی همانند توییتر امکان فالو کردن و فالو شدن (دنبال و پیگیری کردن آخرین تصاویر آپلود شده)، کامنت گذاشتن و البته لایک کردن بود که بر جذابیت های این شبکه افزوده بود.

علاوه بر اینها، این برنامه، فیلترهایی برای عکس‌ها در نظر گرفته بود که انتخاب و استفاده از آنها، فضای متفاوتی به تصویر می‌داد؛ فیلترهایی که حالا کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند و باید با این شبکه اجتماعی نیز در فضای رسمی اینترنت کشورمان وداع کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
ای بابا دیگه شورشو درآوردن..
Saman
بنظر من اين دفعه براى اين كه بيكار نمونيد بيايد ايفون هاى تصويرى منازل را فيلتر كنيد