جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱۳

واکنش جالب زهرا اشراقی به شرکت خاتمی در انتخابات

جمعه ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 211530
زهرا اشراقی در صفحه فیس‌بوکش در واکنش به حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات نوشت: "ضربه بسیار سنگین بود".
به گزارش جهان به نقل از فارس، زهرا اشراقی در جواب اعتراض‌هایی که هواداران تندرو جریان اصلاحات به شرکت خاتمی در انتخابات داشتند، واکنش نشان داد.

اشراقی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت:

"سلام دوستان. منطقه ما در مواقع اضطراری اینترنت قطع می‌شود‌. ضربه بسیار سنگین بود ولی منتظر زمان هستم. این صفحه آماده است برای جناب خاتمی..."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب ؛ چرا باید خانم اشراقی افتخارات ملت و حقارت دشمن را شکست خودشان بدانند مگر آنها دشمن مردم و امام شده اند؟!
Iran, Islamic Republic of
خانم اشراقی منتظر باش چون باز هم از این ضربه ها می خوری.
Iran, Islamic Republic of
باید دید چه شده دختر امام شرکت در انتخابات را بد می دانند
Iran, Islamic Republic of
مگه اختيار خاتمي دست زن دادشش هست ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
"باید دید چه شده دختر امام شرکت در انتخابات را بد می دانند"


لزوما نباید چیزی شده باشه. عایشه هم بعد سالها دستور تیرباران پیکر امام حسن مجتبی (ع) رو صادر کرد باید گفت امام حسن (ع) کاری کرده بودن؟ باید دید روند بلوغ سیاسی خانم اشراقی در چه محیطی بوده و با کیا دم خور بوده تا بفهمید چرا شرکت در انتخابات رو بد می دونه. ملاک ما خانواده امام نیستن همونطور که خود امام در زمان حیاتشون حکم تبعید نوه خود یعنی حسین خمینی رو صادر کردن
United States
عابد زاهدی فریب شیطان را خورد و مرتکب گناه شد.وقتی او را می خواستند به دار بیاویزند شیطان به او گفت : من تو را فریب دادم و الان هم اگر بر من سجده کنی می توانم تو را نجات بدهم. او باز هم فریب خورد و شیطان را سجده کرد. شیطان هم به او خندید و پشت کرد و رفت! حکایت اینها که سنگ حمایت از خاتمی رو به سینه می زدند همین است که الان می بینند خاتمی رهایشان می کند !
Iran, Islamic Republic of
چه شده ؟ هیچ! ایران همان ایران است انقلاب همان انقلاب و رهبر خلف صالح همان رهبر دقت کنید و ببنید برخی از خواص را چه شده که همنوا با ابلیس و ایادی مستکبرش میشوند
Iran, Islamic Republic of
زهرا اشراقي نوه امام است، دختر امام نيست. ضمنا هركسي در گرو ديدگاه و اعمال خويش است و در پيشگاه خدا حسب و نسب و ساير موارد كارساز نيست، مگر تقواي الهي .
Iran, Islamic Republic of
ما اين ضربه سنگين را به خانم اشراقي و دوستان داخلي و خارجي ايشان تسليت عرض نموده و براي دشمنان انقلاب ضربات سخت تري از خداوند متعال مسئلت مي نمائيم.
چرا قبل از دیدن نوشته های ایشان حکم صادر می کنید تا اینجای کارکه چیزی ننوشته اند وچرا قبل از محاکمه حکم صادر میکنید
Iran, Islamic Republic of
اگر نام مقدس امام (ره) را از نام ايشان جدا كنيم از اين خانم هيچ چيزي نميماند چون هيچكاري براي انقلاب يا اسلام و ايران نكرده است ولي هميشه خود را طلبكار ميداند
Iran, Islamic Republic of
اگر حضرت امام زنده بودند شک نکنید که از تعدادی از نوادگانش اعلام بیزاری میجست و میفرمودند که اینها از من نیستند خداوند روح امام و سید احمد را رحمت کند
Iran, Islamic Republic of
منافق منافق است فرقی نمی کند پسر نوح باشد یا نوه امام