سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱

محبت خاص وزیر رفاه به یک جوان مجرد

پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 423733
وزیر کار، تعاون و رفاه به زبان آذری به یکی از کارگران گفت ‌‌مجردی یا متاهل که وی پاسخ داد مجرد و وزیر هم گفت‌ اگر بتونی با هزینه من هم که شده تا شب اینجا می‌مونم و برو ازدواج کن.
به گزارش جهان به نقل از فارس، صبح امروز با حضور ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه پالایشگاه برش‌های سنگین نفتی وابسته به صنایع پالایش تسکین پترولیوم آذربایجان با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در ۱۰ هزار متر مربع با تولید روزانه هزار و ۲۰۰ تن و تولید سالانه ۳۶۰ هزار تن افتتاح شد.

در این پالایشگاه که انواع قیر تولید می‌شود برای ۶۰ نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

ربیعی با کارگران این کارخانه به زبان آذری صحبت کرد و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.

وی به زبان آذری به یکی از کارگران گفت: مجردی یا متاهل که وی پاسخ داد مجرد و وزیر هم گفت‌ اگر بتونی با هزینه من هم که شده تا شب اینجا می‌مونم و برو ازدواج کن.

ربیعی از روند کارهای ساختمان تازه احداث شده مرکز نگهداری معلولان ذهنی زیر ۱۴ سال هشترود بازدید کرد و دستورات لازم برای ادامه ساخت این مرکز را داد.

وزیر رفاه این رسمش نیست

جمعی از خانواده‌های شهدا و مسئولان که در راس آنها طالب پرهیزکار معاون فرماندار هشترود هم بود از ساعت‌ها قبل منتظر حضور وزیر و هیئت همراه بودند که به مقام شامخ شهدای هشترود در گلزار شهدای این شهر ادای احترام کند، اما متاسفانه هیئت همراه وزیر در مرحله اول به سالن کنفرانس فرمانداری هشترود رفتند و شورای اداری را آغاز کردند.

معاون فرماندار نیز از این موضوع بسیار ناراحت شده و با تماس تلفنی با اتاق کنفرانس خواستار حضور ‌وزیر در مرحله اول به گلزار شهدا را شد.

جمعی از خانواده‌های شهدا نیز از حضور نیافتن وزیر در مرحله اول در گلزار شهدا ناراحت شدند اما گفتند منتظر خواهیم ماند، تا اینکه بالاخره بعد از دو ساعت از پایان یافتن شورای اداری وزیر و هیئت همراهش با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

معاون فرماندار که خود در این مدت در کنار خانواده‌های شهدا بود با اظهار گله‌مندی از وزیر گفت: این رسمش نیست و ما چند ساعت است منتظر شما هستیم.

علی ربیعی از خانواده‌های شهدا عذرخواهی کرد و مزار شهدا را با گلاب شستشو داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *