جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اعلام زمان توزیع کارت آزمون دکتری آزاد

يکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 403735
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به برگزاری آزمون دکتری این دانشگاه در روز جمعه، گفت: کارت این آزمون از فردا توزیع می‌شود.
به گزارش جهان؛ مجتبی علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس، گفت: توزیع کارت آزمون دکتری دانشگاه آزاد از ساعت ۱۱ صبح فردا از طریق سایت www.azmoon.org آغاز می‌شود.

وی افزود: داوطلبان پس از دریافت کارت اگر مغایرتی در اطلاعات خود مشاهده کردند می‌توانند برای رفع نقص در تهران از طریق باجه رفع نقص مجتمع ولیعصر(عج) واحد تهران مرکز در میدان امام حسین(ع) و در شهرستان‌ها از طریق ۱۰ مرکز استان در واحدهای اهواز، شیراز، اصفهان، زاهدان، کرمان، کرمانشاه، مشهد، رشت، تبریز و ساری اقدام کنند.

علوی فاضل اظهار داشت: آزمون دکتری دانشگاه آزاد جمعه ۱۰ بهمن‌ماه در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود و یکصد و یازده هزار نفر در این آزمون شرکت می‌کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اظهار داشت: ظرفیت پذیرش دانشجوی دکتری نسبت به سال قبل کمتر است زیرا به دلیل تجمیع برخی واحدهای علوم و تحقیقات، برخی رشته‌محل‌ها حذف شده‌اند و پذیرش امسال کمتر از ۱۲ هزار نفر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *