پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تجلیل از مدال‌آوران آسیایی بعد از ماه صفر

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 388030
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش از مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بعد از ماه صفر خبر داد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی درباره استقبال از کاروان غدیر گفت: وظیفه ما است که در قبال کار بزرگی که افتخارآفرینان جانباز و معلول انجام دادند در هر ساعتی از شبانه روز به استقبالشان برویم.

وی ادامه داد: فکر می کنم در مجموع بچه های ما هم در بازی های آسیایی و هم پاراآسیایی خوب ظاهر شدند؛ به ویژه در بازی های پاراآسیایی که باید بگوییم گل کاشتند و تنها با اختلاف یک مدال طلا با ژاپن جایگاه چهارم را از آن خود کردند اگر چه این نتیجه هم برای ما بسیار ارزشمند است.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به این نکته که جوایز مدال آوران آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی طبق آیین نامه اهدا خواهد شد، گفت: بعد از ماه محرم و صفر در مراسم باشکوهی از این عزیزان قدردانی می شود.

سجادی در پاسخ به این سوال که میزبانی کره جنوبی را چگونه ارزیابی کردید؟ گفت: میزبان در مجموع خوب بود اما در برخی نکات ضعف داشت. به خاطر این که توقع بود این کشور با توجه به تجربیاتی که در برگزاری رویدادهای بزرگ داشت بهتر ظاهر شود.

وی این سوال را که آیا ایران می تواند درآینده بازی های آسیایی را میزبانی کند، این گونه پاسخ داد: به نظر من برای برگزاری این مسابقات در کشور مشکلی نداریم و اگر بتوانیم معذوریت ها را رفع کنیم میزبانی سخت نخواهد بود.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان با ابراز رضایت از عملکرد رسانه ها در پوشش مسابقات آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون گفت: رسانه ها خیلی خوب اخبار و تصاویر بازی ها را انعکاس دادند به ویژه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تشکر ویژه می کنم که با انعکاس اخبار به موقع خود شور و نشاط را در جامعه به وجود آورد. به سهم خود از طرف وزارت ورزش و جوانان از کلیه رسانه ها تشکر می کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *