جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
۲

سید رضا اکرمی مشاور وزیر کشور شد

دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب: 308939
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در اولین انتصاب خود به عنوان وزیر کشور طی حکمی حجت الاسلام سید رضا اکرمی را به عنوان مشاور عالی خود در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور منصوب کرد.
سید رضا اکرمی مشاور وزیر کشور شد
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزرات کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در اولین انتصاب خود به عنوان وزیر کشور طی حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی را به عنوان مشاور عالی وزیر در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور منصوب کرد.
 
بر اساس این گزارش، متن کامل این حکم به شرح زیر است؛
 
«بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید رضا اکرمی
سلام علیکم
نظر به سوابق ارزشمند علمی و دینی، شناخت و تجارب مؤثر و کارآمد در امر آموزش و مسائل فرهنگی به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مشاور عالی وزیر در امور روحانیت و رئیس شورای فرهنگی وزارت کشور منصوب می نمایم.
 
عنایت وامعان نظر به امر توسعه فرهنگی در وزارت متبوع و برنامه ریزی برای برگزاری شایسته و مطلوب فعالیت‌ها و مناسبت های مذهبی و ارتقاء بینش فرهنگی کارکنان، ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، برقراری ارتباط پویا با روحانیت معزز و حوزه های علمیه از جمله مواردی است که انشاء الله با درایتی که درحضرتعالی سراغ دارم نسبت به آن اهتمام وی‍ژه خواهید داشت.
 
بدیهی است کلیه شوراها و ستادهای فعال در حوزه فرهنگی شامل شورای امر به معروف و نهی از منکر، شورای اقامه نماز و ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی ستاد وزارت کشور و استانداریها در ذیل شورای فرهنگی و تحت مدیریت جنابعالی به انجام وظیفه خواهند پرداخت.
 
توفیقات جنابعالی را از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم. 

عبدالرضا رحمانی فضلی 
وزیر کشور»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا اقاي اكرمي دوست داشتني هستند
پاك و بي ريا و خدوم
خدا حفظش كنه
عبدالله
همین شخص قبلا توسطا نهاوندیان به سمت رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری منصوب شده است بنابراین اکنون او دوشغله است شما که پیگیر این مسائل در دولت قبلی بوده اید بسم الله یا اینکه سیاسی کاری را ادامه می دهید.