چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

اهانت یک افسر پلیس آمریکا به معترضین

شنبه ۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 376538
یک افسر پلیس آمریکا که گفته بود معترضان به قتل «مایکل براون» نوجوان سیاهپوست آمریکایی که به دست پلیس سفیدپوست ایالت میسوری کشته شده بود، باید همچون یک سگ هار تحقیر شوند، تنها سه روز از فعالیت معلق شد.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از شبکه «ای بی سی نیوز» خبر داد، حدود ۵۰ نفر از معترضان به قتل «مایکل براون» نوجوان ۱۸ ساله سیاهپوست غیرمسلح آمریکایی که ۹ آگوست توسط پلیس آمریکا کشته شد، غروب گذشته، جمعه، در فرگوسن واقع در حومه سنت لوئیس ایالت میسوری به خیابانها آمدند و خواستار عدالت برای این نوجوان که مراسم تدفین وی روز دوشنبه برگزار می‌شوند، شدند.

پلیس آمریکا تا حدی از خشونت شب‌های گذشته خود کاست و در اقدامی دپارتمان پلیس در «گلندال» حومه سنت لوئیس برای آنکه وانمود کند که خواسته‌های معترضان تا حدی اجرا می‌شود، اعلام کرد که «متیو پاپرت» افسر پلیس منطقه به دلیل رفتار سوال برانگیز در حین تظاهرات فرگوسن سه روز از فعالیت معلق می‌شود.

وی در یکی از پنج پست خود که در فیس‌بوک قرار داده شده بود درباره معترضان گفت: حالم از این معترضان به هم می‌خورد. شما باری بر دوش جامعه و باعث افت جامعه هستید. این معترضان باید همان شب اول همچو یک سگ هار تحقیر می‌شدند.

او درباره بمب‌گذاری سال گذشته میلادی در ماراتن بوستون نیز نوشته بود: مسلمان‌ها وقتی به آنها نیاز دارید، کجا هستند؟

یکی از عکاسانی که در تظاهرات فرگوسن حضور داشته است، گفت که این افسر پلس خبرنگاران را با یک چوب تهدید می‌کردند و گفت: او آمادگی دارد که ما را کتک می‌زند.

روز چهارشنبه هفته گذشته، یک افسر پلیس از حومه سنت لوئیس بعد از آن از کار معلق شد که با یک سلاح خودکا به سمت معترضان فرگوسن نشانه رفت و با لحن بدی او را تهدید کردند که او را می‌کشند.

ظرف چچند ساعت، دو نوار ویدئویی از اقدام این افسر پلیس بر روی یوتیوب قرار گرفت و اتحادیه آزادی‌های مدنی خواستار اخراج این افسر شدند.
https://jahannews.com/vdcjtmetouqeaiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjtmetouqeaiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *