پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

"سید جمال الدین اسدآبادی" فیلم می‌شود

سه شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 175531
زندگی اجتماعی و سیاسی سید جمال الدین اسد آبادی در یک قسمت با نام " از قبیله نور" به تهیه کنندگی و کارگردانی تورج علوی ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، علوی با بیان اینکه این انیمیشن ۵۰ دقیقه ای به همت صدا و سیمای مرکز همدان تهیه می شود گفت: در این انیمیشن زندگی بیدار گر مشرق زمین برا ی مخاطبان با جذابیت های خاصی تشریح می شود.

وی با اشاره به اینکه سید جمال الدین اسدآبادی متولد اسدآباد همدان است افزود: اسد آباد یکی از شهرستان های استان همدان می باشد و هم اکنون بنای یادبود و خانه یادگار سید جمال الدین اسدآبادی ( مصلح جهان اسلام ) در آن قرار دارد.

علوی با بیان اینکه پیش تولید این انیمیشن از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است اظهار داشت: با توجه به تلاش همه همکاران در تولید، انیمیشن مراحل تدوین را پشت سر می گذارد و تا ۵ ماه دیگر آماده پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: در تولید انیمیشن " از قبیله نور" از تکنیک دو بعدی استفاده و سعی شده است ظرافت های لازم نسبت به تولید رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه این فیلم پویانمایی ویژه نوجوانان تولید می شود خاطر نشان کرد: برای جذابیت بیشتر سعی شده از روش های مختلفی استفاده شود تا مخاطب بتواند ارتباط خوبی را با این فیلم برقرار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *