جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
قهرمان اروپا نخستين پيروزي خود را برابر ايران بدست آورد

واليبال جهان : لهستان 3-1 ایران

يکشنبه ۱ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 77583
تيم ملي واليبال کشورمان در چهارمين ديدار خود در چارچوب مسابقات قهرمانان جهان با نتيجه 3 بر 1 مغلوب لهستان، قهرمان اروپا شد.
جهان نيوز _ سرویس ورزشی 

 تيم ملي واليبال کشورمان در چهارمين روز مسابقات قهرمانان قاره هاي جهان در حالي که از سه ديدار گذشته خود چهار امتياز بدست آورده بود به مصاف لهستان سه امتيازه رفت. 

ملي پوشان واليبال ايران در گيم نخست اين ديدار با امتياز 25 بر 23 بازي را به حريف اروپايي خود واگذار کردند. در اين گيم بازيکنان ايران در حالي به ميدان آمدند که گويا هنوز خستگي ديدار سنگين دو ساعت و 36 دقيقه اي روز گذشته در مقابل ژاپن را به همراه داشتند.
شاگردان "حسين معدني" سرمربي تيم واليبال کشورمان در گيم دوم شادابي خود را بدست آورند و با جديت در بازي توانستند لهستان قهرمان قاره سبز اروپا را با نتيجه 25 بر 18 شکست دهند. در اين گيم به رغم تلاش مضاعف "جاکوب جاروسز" بازيکن شماره هفت و 195 سانتي متري لهستان، ملي پوشان کشورمان توانايي خود به حريف ديکته کردند.
در گيم سوم، بازيکنان تيم لهستان با هدايت " دانيل کاستلاني" سرمربي آرژانتيني خود آغاز گر بازي بودند. در اين گيم نيز ملي پوشان ايران با تلاش نادي و زريني تا امتياز 22 از لهستان جلو بودند، اما قهرمان اروپا درنهايت بازي را با امتياز 28 بر 26 از ايران برد و دو تيم براي تعيين پيروز ميدان راهي گيم چهارم شدند.
ملي پوشان کشورمان در گيم چهارم با سرويس ميرسعيد معروف آغاز گر بازي بودند. در اين گيم نيز محمد محمدکاظم و آرش کشاورزي تلاش موثري در بازي داشتند، اما نتيجه بازي باز هم به سود لهستان شد و تيم واليبال ايران با نتيجه 25 بر 23 تسليم لهستان که تجربه 12 حضور در ليگ جهاني را دارد، شد.
در مجموع تيم واليبال کشورمان سه بر يک نتيجه بازي را به لهستان واگذار کرد و با پنج امتياز در رده چهارم جدول رده بندي باقي ماند.
قبل از ديدار امروز ايران و لهستان، دو تيم برزيل قهرمان جهان و مصر قهرمان آفريقا با يکديگر روبرو شدند که برزيل سه بر صفر و با نتايج 25 بر 21، 25 بر 22 و 25 بر 22 مصر را شکست داد و به صدر نشيني خود با هشت امتياز از چهار بازي ادامه داد.
از ديدار هاي باقيمانده روز چهارم اين رقابت ها، بازي ژاپن با کوبا راس ساعت 12 (به وقت تهران) آغاز مي شود.
فردا دوشنبه و در آخرين روز اين رقابتها نيز تيم هاي ايران، لهستان و ژاپن به ترتيب با کوبا، مصر و برزيل بازي مي کنند که بازي دو تيم ژاپن و برزيل نقش مهمي در تعيين قهرمان اين مسابقات دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *