سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

عملكرد موسوي در سال 88، ادامه مسير را براي جبهه اصلاحات به بن بست کشاند

چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 102937
"جواد آرين منش" عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوراي اسلامي، در گفت و گو با خبرنگار سياسي خبرگزاري برنا، تصریح کرد: مسائل پس از انتخابات در سال 88، مسائل بسیار مهم و عبرت آموزی بود که برای کشورمان نکات مثبت و منفی به همراه داشت و اگر چه حوادث تلخی بود، اما ثمرات شیرینی داشت.

وی با اشاره به آگاهی و هوشیاری مردم که در 9 دی و 22 بهمن به ظهور گذاشته شد، افزود: این آگاهی و هوشیاری مردم بود که باعث وحدت و انسجام ملی شد و قطعاً در آینده ملت ايران از این وحدت و انسجامی که به وجود آمد و پالایشی که در عرصه سیاسی در کشور صورت گرفت، سود خواهند برد.

وی حوادث تلخ پس از انتخابات را داری ثمرات شیرینی دانست و اظهار داشت: انتخابات با شکوه مردم با رقم مشارکت 40 میلیونی مهمترین رویداد سیاسی کشور در سال 88 است در این میان پاره کردن عکس امام توهین به ولایت فقیه و در نهایت هوشیاری مردم، نظام را برای آینده بیمه کرد.

آرین منش تصريح كرد: اصلاحات در سال 88 با عملکرد بسیار زشت موسوی و خروج او از معیاری های نظام، آسیب جدی دید.

وی با بیان اینکه ادامه مسیر برای جبهه اصلاحات با توجه به عملکردش در سال 88، به بن بست رسیده است، خاطرنشان كرد: جریان اصلاحات اگر می خواهد مسیری رابرای ادامه حیات سیاسی خود پیدا کند، ابتدا باید شفاف سازی کند و راه خود را از کسانی که بحث خروج از حاکمیت را در همین مجموعه زدند جداسازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *