چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

80 درصد کابینه پیشنهادی روحانی رای می‌آورد

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 304285
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: 80 درصد کابینه پیشنهادی روحانی رای می‌آورد.
به گزارش جهان، عبدالوحید فیاضی امروز در گفت وگو با فارس در شهرستان ساری درباره کابینه پیشنهادی حسن روحانی، اظهار داشت: گمانه‌زنی‌ها نشان از این دارد که  20 درصد از کابینه پیشنهادی حسن روحانی، رای نمی‌آورد.

وی ادامه داد: مجلس در رای اعتماد به کابینه روحانی، هم مسائل کارشناسی و هم سوابق سیاسی افراد معرفی شده را در نظر می‌گیرد.

فیاضی با اشاره به اینکه موضع افراد کابینه پیشنهادی در قبال فتنه، معیار است، اظهار داشت: وقتی این مسئله توسط رهبری مطرح می‌شود، مجلس هم نمی‌تواند نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه رهبری در دیدار اخیر با دانشجویان هم موضوع فتنه را مطرح کردند، گفت: رهبری از کسانی که در جمع‌های خصوصی خود بر این موضوع اذعان دارند که تقلب صورت نگرفته اما حاضر به عذرخواهی از ملت نیستند، ناراحت هستند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در جریان براندازی شرکت داشتند و یا منتسب به این جریان هستند لیاقت ندارند در جمهوری اسلامی خدمتگزاری کنند.

فیاضی گفت: این مسئله به معنای آن نیست که هر کسی اصلاح‌طلب است نباید به کابینه راه یابد اما میزان نزدیکی به جریان فتنه در راهیابی به کابینه، معیار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *