جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افزایش تدابیر امنیتی اطراف کاخ سفید

دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 381686
به دنبال انتشار خبر ورود یک فرد مسلح به محوطه اطراف کاخ سفید، مقامات امنیتی آمریکا تصمیم به تشدید تدابیر امنیتی در اطراف کاخ سفید گرفتند.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از شبکه خبری راشاتودی خبر داد، مقامات اطلاعاتی آمریکا قصد دارند به هدف افزایش امنیت کاخ سفید، موانع و پست‌های بازرسی متعددی در راه ورود به این مکان قرارد دهند. این تصمیم به دنبال انتشار خبر ورود یک فرد مسلح به سلاح سرد به محوطه اطراف کاخ سفید اتخاذ شده است.

راشاتودی در گزارش خود اعلام کرده است که این تصمیم می‌تواند دسترسی به کاخ‌سفید را از گذشته نیز دشوارتر سازد. این مسئله بویژه در مورد گردشگرانی که مشتاق بازدید از اطراف کاخ سفید هستند قابل توجه است.

مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند که تصمیم نصب موانع و پست‌های بازرسی در اطراف کاخ سفید تصمیمی جدید نیست، ‌اما در شرایط حاضر و با توجه به اتفاقی که هفته گذشته رخ داد مورد توجه مجدد قرار گرفته است.

بنا بر گزارش راشاتودی افزون بر احداث پست‌های بازرسی در اطراف کاخ سفید، تدابیر امنیتی دیگری از جمله منع آمد و شد در پیاده‌روهای اطراف کاخ سفید و احداث حصارهای جدید در اطراف عمارت ریاست‌جمهوری نیز مدنظر قرار گرفته است.

جمعه گذشته «عمر گنزالس» مرد ۴۲ ساله آمریکایی از ایالت تگزاس، از نرده‌های کاخ سفید به داخل محوطه این کاخ وارد شده و تلاش ‌کرده بود در حالی که به چاقو مسلح بوده است به سمت اقامتگاه رئیس‌جمهور آمریکا برود. این شخص پیش از اینکه بتواند به کسی آسیب برساند، در محل دستگیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *