شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 6 Jul 2024
 
۲

ضيا: به دايي توهين نکردم

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب: 343886
علي ضيا مجري برنامه ويتامين "۳"از پرسپوليسي هاي دو آتشه است که در اکثر بازي هاي اين تيم در ورزشگاه حضور دارد و پرسپوليس را تشويق مي کند.
  به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، علي ضيا مجري برنامه ويتامين "۳"از پرسپوليسي هاي دو آتشه است که در اکثر بازي هاي اين تيم در ورزشگاه حضور دارد و پرسپوليس را تشويق مي کند. البته او از قبل هم ارتباط خوبي با علي دايي نداشت اما بارها اعلام کرد که هر کسي سرمربي پرسپوليس باشد باز هم از اين تيم حمايت مي کند.بعد از برنامه دوشنبه شب ۹۰ و اظهارات علي دايي، در يک صفحه مجازي پستي با مضموني کنايه آميز از سوي علي ضيا در خصوص علي دايي گذاشته شد که پروفايل اين صفحه نشان مي داد مجري شبکه سوم صاحب اين صفحه است.اين پيام به اين شرح بود:"«آقاي مهندس علي دايي ممنون که در برنامه ۹۰ ما تماشاگران پرسپوليس رو بي‌فرهنگ خطاب کردي! ما با تمام بي‌فرهنگي‌مون پرسپوليس رو دوست داريم.» اما ديروز علي زاهدي تهيه کننده "ويتامين ۳"اين مسئله را خلاف واقعيت دانست و گفت:اين مجري هيچ توهيني به سرمربي تيم پرسپوليس نکرده و اظهارات نسبت داده شده به ضياء خطاب به علي دايي کذب محض است. در صفحه فيسبوک جعلي که با نام ضياء فعاليت مي‌کند، اظهاراتي خطاب به سرمربي تيم پرسپوليس منتشر شد که واکنش هواداران اين سرمربي را به دنبال داشت، در حالي که اصلا اين صفحه متعلق به ضياء نيست. مخاطبان اين برنامه مطلع هستند که ضيا اين حرف ها را نزده و مدتهاست که او در مورد پرسپوليس صحبتي نکرده است."

در همين خصوص تماسي با ضيا داشتيم که او به ۹۰ گفت:"من نمي خواهم مصاحبه کنم اما من اين حرف ها را نزدم و اين صفحه مال من نيست و جعلي است. صفحه اصلي من مشخص است و تمام دوستان صفحه من را مي شناسند و عکس پروفايل من کچل است! در حالي که در اين صفحه عکس ديگري از من است.من کلا در مورد پرسپوليس حرفي نزدم."حتي ضيا چندي پيش در اينستاگرام خود عکسي گذاشت و نوشت:"علي دايي اسطوره فوتبال ايران است"اين مجري هر گونه توهيني را تکذيب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *