پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
تداوم صدرنشینی مدعیان در هفته چهارم لیگ برتر والیبال

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر والیبال

چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب: 393386
هفته چهارم لیگ برتر والیبال با پیروزی مدعیان و تداوم صدرنشینی تیم‌های پیکان و شهرداری ارومیه به پایان رسید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در چهارمین هفته لیگ برتر والیبال، پیکان تهران میزبان ارتعاشات صنعتی ایران بود. بازیکنان پیکان که در ابتدا حریف خود را دست کم گرفته بودند، با همه توان به میدان نرفتند.

پیمان اکبری به چند تن از بازیکنان کلیدی خود نظیر موسوی استراحت داد اما بعد از آن که در ست دوم مسابقه بازیکنان نوجوان ارتعاشات در آستانه پیروزی قرار گرفتند ورق برگشت و پیکان مجبور شد با همه توان کار کند. سرانجام این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به سود پیکان تهران به پایان رسید تا شاگردان اکبری همچنان به صدرنشینی خود در گروه A مسابقات ادامه دهند.

اما از گروه B رقابت های لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه میهمان پارس مهر شیراز بود همان طور که پیش‌بینی می‌شد ستارگان شهرداری کار دشواری را پیش رو نداشتند. آنان موفق شدند خیلی راحت حریف خود را در ۳ ست متوالی شکست دهند. اما در شهر ورامین و در یکی از جالب‌ترین نتایج وزارت دفاع موفق شد متین مدافع عنوان قهرمانی را در خانه‌اش شکست دهد. متین ورامین که در هفته قبل نیز مقابل شهرداری ارومیه شکست خورده بود، در هفته چهارم نیز ۳ بر صفر به صنایع دفاع باخت تا فاصله‌اش از صدر جدول به ۶ امتیاز برسد.

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر والیبال:

پیکان ۳- ارتعاشات صفر

نوین کشاورز ۲- سایپا ۳

پارس مهر شیراز صفر- شهرداری ارومیه ۳

شهرداری تبریز ۳- جواهری گنبد صفر

متین ورامین صفر- وزارت دفاع ۳

شهرداری زاهدان ۳- میزان یک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *