پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

نتانیاهو: برای ورود به سوریه آزادیم!

سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 458780
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه بعد از دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه گفت که ملاحظات روسیه در سوریه، مانعی برای این رژیم جهت اقدام در سوریه به شمار نمی‌رود.
به گزارش جهان، فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر داد، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه بعد از دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه گفت که ملاحظات روسیه در سوریه، مانعی برای این رژیم جهت اقدام در سوریه به شمار نمی‌رود.

به گزارش هاآرتص، وی که بعد از دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در حاشیه نشست تغییرات جوی در پاریس صحبت می‌کرد گفت افسران نظامی رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه با همتایانشان دیدار و با آنها درباره اقدامات نظانی در سوریه گفت‌وگو خواهند کرد.

نتانیاهو درباره این دیدار که ۴۵ دقیقه به طول انجامید به خبرنگاران گفت: «موافقت کرده‌ایم همکاری نظامی بین خودمان را برای جلوگیری از حوادث تصادفی با مقیاس گسترده جلوگیری کنیم. می‌خواهیم همکاری را به منظور جلوگیری از برخورد بر فراز آسمان سوریه افزایش دهیم.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این دیدار با تکرار ادعاها درباره سوریه گفت که این رژیم به تلاش برای جلوگیری از آنچه مطابق ادعاها انتقال سلاح به حزب‌الله لبنان از خاک سوریه است، ادامه خواهد داد. نتانیاهو اضافه کرد فعالیت‌های نظامی روسیه در سوریه و اقدام این کشور در استقرار پدافندهای دفاعی ضد هوایی در سوریه باعث نخواهد شد این رژیم از فعالیت‌هایش در این کشور جنگ‌زده خاورمیانه خودداری کند.

وی گفت: «به پوتین گفتم که در برابر هر نشانه‌ای از تجاوز، ما به دنبال منافع خودمان خواهیم بود و فکر می‌کنم او این را می‌فهمد.»

نتانیاهو اضافه کرد: «احساس موجود، تمایل برای اجتناب از دامن زدن به تنش‌ها و در همان حال، احترام به نیازهای امنیتی اسرائیل بود. بین ما هماهنگی نظامی مداوم و دائمی وجود دارد. ما دینی به روسیه برای محدودو کردن آزادی عمل خودمان نداریم و آن را نمی‌پذیریم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
نتانياهو غلط زيادي مي كنه ! مثل اينكه دوباره تنش ميخاره !