جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

واکنش نظام‌وظیفه‌به درخواست فردوسی‌پور

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 458384
جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به درخواست فردوسی‌پور در برنامه تلویزیونی برای صدور مجوز همراهی سروش رفیعی با تیم ملی فوتبال، واکنش نشان داد.
به گزارش جهان، سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به درخواست مجری برنامه ۹۰ از وی برای صدور مجوز همراهی سروش رفیعی در تیم ملی با تاکید بر اینکه قانون باید برای همه اقشار جامعه به شیوه یکسانی اعمال شود، اظهار داشت: در تجربه قبلی، ستاد کل نیروهای مسلح به دنبال تقاضای مسئولان فدراسیون فوتبال که به بهانه حضور این بازیکنان در تیم ملی و پاسخ به درخواست افکار عمومی، تقاضای همراهی آن‌ها را با تیم ملی داشتند، این ستاد به دو سه بازیکن متخلف، اجازه همراهی با تیم ملی را داد ولی در ارزیابی افکار عمومی پس از این تصمیم مشاهده کردیم که مردم به شدت با کمک به این متخلفان مخالف هستند و این کمک را تبعیض می‌دانند.

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح افزود:‌ ما معتقدیم که قانون باید به صورت یکسان برای همه آحاد جامعه اجرا شود و حتی این انتظار وجود دارد که سختگیری مجریان قانون در خصوص افراد سرشناس می‌بایست بیش از دیگران باشد.

وی با تاکید بر اینکه چهره‌های معروف باید بیش از دیگران به قوانین کشور احترام بگذارند، در واکنش به این درخواست مجری برنامه ۹۰ خاطرنشان کرد: با توجه به آخرین تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شده است تا تمامی فوتبالیست‌های متخلف تا پایان خدمت سربازی، حق همراهی با تیم ملی بزرگسال و امید را نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا مشخص شد مافیای فوتبال ایران کیه؟!
همین آقایی که درخواست میکنه سربازفراری ها رو برای دومین بار به تیم ملی دعوت کنند اما چشمش را برروی قانون کشور می بندد درحالیکه ایشان در رسانه ملی ما یک مجری مطرح است

واقعا چشم مسئولان سیما روشن که این رسانه را در اختیاراین افراد گذاشته اند که به راحتی به مردمی که فرزندانشان درسربازی هستند توهین کنند و بااین درخواست داغ دل همان مردم را تازه کنند که اگرفرزندان آنها هم مورد لطف این شخص قرارداشتند برای فرارازسربازی نه جریمه می شدند و نه مجازات بلکه تشویق هم می شدند!

درنظربگیریم که اگریک سرمربی ایرانی تیم ملی را دراختیارداشت همین آقای فردوسی پور برای او چنین درخواستی می کرد یا اینکه برعکس اگر آن سرمربی چنین درخواسیت داشت چنان سرکوبش می کرد که نتواند اززمین برخیزد!
فردوسی پور چکاره این کشوره که برای کی روش حاضره هرکاری انجام بده حتی کارغیرقانونی؟!