چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

اولین حرفهای برانکو پس از بازگشت به ایران

جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۷
کد مطلب: 428684
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور استیماچ در استقلال برای من یک مبارزه تحریک آمیز خواهد بود چرا که اگر او در استقلال باشد دربی هیجان انگیزی خواهیم داشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ورود به تهران گفت: ابتدا آغاز ماه مبارک رمضان را به همه ایرانی‌ها تبریک می‌گویم. خوشحالم که دوباره در ایران هستم و می توانم همکاری ام با پرسپولیس را ادامه دهم.

وی درباره اینکه گفته می شد او تا پول نگیرد به ایران بر نمی‌گردد و آیا این موضوع صحت داشته ادامه داد:‌من و دستیارانم مربیان حرفه‌ای هستیم و این طبیعی است که به اندازه کار و قراردادمان دریافتی داشته باشیم. البته وقتی نام ایران به میان می‌آید پای احساساتم هم وسط می‌آید.

برانکو درباره تغییرات رخ داده رد باشگاه پرسپولیس هم اظهار داشت: شنیدم که مدیریت باشگاه دستخوش تغییراتی شده اما با وجود این تغییرات همه ما یک هدف داریم و آن هم سربلندی پرسپولیس است. افرادی که در پرسپولیس دست به تغییرات زده‌اند حتما خیر این باشگاه را می‌خواهند اما باید از نژادفلاح هم تشکر کنم که همکاری خوبی با هم داشتیم و برای تیم زحمت کشید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکنانی که با آنها مذاکره صورت گرفته در لیست او بوده‌اند یا نه و اینکه وی جلال حسینی را می خواهد یا به این بازیکن نیاز ندارد تصریح کرد: در وهله اول باید با مدیریت باشگاه حرف بزنم که می‌خواهیم به چه شکلی کار کنیم و بعد ببینیم که کارهای باشگاه تا کجا پیش رفته است. البته باید بگویم که من ۳ روز پیش به نژادفلاح لیست دادم و باید مذاکرات مان را ادامه دهیم تا تیمی قدرتمند تشکیل دهیم.

وی درباره نام‌هایی که به عنوان لیست مازاد در رسانه‌ها منتشر شده هم افزود: هیچ بازیکنی در لیست مازاد ما نیست چون باید اول ببینیم کدام بازیکنان را می‌توانیم جذب کنیم. درباره بازیکنانی هم که می‌خواهیم نمی‌توانم الان حرف بزنم چون باید ببینیم چه زمانی کارها اجرایی می شود و سپس نام ها را اعلام کنیم.

وی در خصوص اینکه در کرواسی با بازیکنان خارجی برای حضور در پرسپولیس مذاکره کرده یا نه ادامه داد: ما در کنار لیست اعلام شده یک لیست دیگر هم داشتیم اما باید ببینیم امکانات ما چقدر است و همه این مسائل بستگی به بودجه باشگاه دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا قرار شام مشترک او و نژادفلاح و اینکه این قرار هنوز هم سرجایش هست یا نه گفت: از بحث ضیافت شام اطلاعی ندارم اما من اینجا آمدم چرا که از فردا کار ما آغاز می شود.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس از او در کارش حمایت کند گفت: همه می دانیم که پرسپولیس چطور باشگاهی است و همه از قدرت هواداران این تیم مطلع هستند. هر کسی که در پرسپولیس کار می‌کند می‌داند چه انتظاری از او هست و پرسپولیس هم باید باشگاهی باشد که همه از آن انتظار قهرمانی دارند.

برانکو در مورد حضور احتمالی استیماچ در تیم استقلال و آیا او در این موضوع نقشی داشته ادامه داد: استیماچ با من در این پرواز حضور داشت و او ۷ سال در تیم ملی کرواسی شاگرد من بود همان طور که با حسین فرکی ۵ سال کار کردم. از روند مذاکرات او با استقلال خبری ندارم اما راجع به سوابق او باید بگویم که سرمربی تیم ملی کرواسی هم بوده است.البته این موضوع برای من یک مبارزه تحریک آمیز خواهد بود چرا که اگر او در استقلال باشد دربی هیجان انگیزی خواهیم داشت. البته او در حال انجام کارهای ویزایش بود و به این دلیل با من به میان شما نیامد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که اگر پولی به شما پرداخت نشود این امکان وجود دارد که از پرسپولیس برود اظهار داشت:‌ باید اعتراف کنم که سوال عجیبی پرسیدید و تنها بخشی از این سوال عادی است. باید بگویم باید ببینیم آیا باشگاه توان این را دارد که به تعهدات حرفه‌ای اش پایبند باشد یا نه. همچنین باید دید درخواست مربیان و بازیکنان برای دریافت پول عجیب و غیر متعارف است یا نه. باید قراردادهای مکتوب شده پرداخت شود و این انتظار من است. اگر نتایج خوب می خواهیم باید عادی ترین شرایط هم فراهم شود.

وی در پایان در مورد اینکه آندو تیموریان و مهدی رحمتی را می خواهد یا نه گفت: اجازه بدهید اول با مدیران باشگاه جلسه برگزار کنم و بعد حرف بزنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *