جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

عدم مخالفتشورای هماهنگی اصلاحات با"ندا"

دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 378185
رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت که این شورا با تشکل تازه‌تأسیس "ندا" مخالف نیست.
به گزارش جهان، مصطفی کواکبیان رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اظهار داشت: در این نشست بر ضرورت تداوم برنامه‌های سیاست خارجی دولت یازدهم و ادامه مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ تأکید شد، چرا که بدون شک تحریم‌های جدید علیه ایران نه‌تنها با توافق‌نامه ژنو منافات دارد بلکه به کاهش اعتماد ما منجر خواهد شد، لذا وزارت خارجه باید تصمیمات و تدابیر لازم در این زمینه را اتخاذ نماید.

وی با اشاره به اتمام آئین‌نامه شرح وظایف کمیته انتخاباتی این شورا، خاطرنشان کرد: براساس آئین‌نامه‌ مذکور این کمیته با مصوبه شورای هماهنگی می‌تواند حداکثر تا تعداد ۵۰ درصد اعضای جدید غیرعضو شورا را پذیرش کند و باید جدول زمان‌بندی و برنامه‌ها و سیاست‌های انتخاباتی و ساختار تشکیلات ستاد مرکزی و ستادهای استانی را هرچه سریع‌تر تهیه نماید.

کواکبیان گفت: البته مقرر شد تا ۲ هفته آینده آئین‌نامه داخلی شامل ترکیب هیئت رئیسه و نحوه اداره جلسات این کمیته به تصویب نهایی برسد.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در پایان با اشاره به تأکید اعضای جلسه بر لزوم ساماندهی تشکل‌های مربوط به جوانان احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، اظهار داشت: ما نه‌تنها با ایجاد تشکل‌هایی همچون «ندا» مخالف نیستیم، بلکه به‌دلیل تقویت تحزب در کشور از آن استقبال هم می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


والا اینقدر که شما دنبال اخبار ندا هستید اصلاح طلبان نیستند
معلوم نیست از چی می ترسید