جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
علی‌رغم سیاست‌های محدود کننده عرضه خودرو؛

پیش‌بینی فروش ۲۴ میلیون خودرو در چین

چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب: 356684
علی‌رغم سیاست‌های محدود کننده عرضه خودرو پیش بینی ها حاکی از فروش بیش از ۲۴.۱۸ میلیون خودرو طی سال جاری در چین است.
به گزارش جهان، فارس به نقل از شینهوا نوشت: بنا به گزارش انجمن خودروسازان چین، فروش خودرو در این کشور طی سال جاری ۸ تا ۱۰ درصد افزایش خواهد یافت و به رقمی بالغ بر ۲۴.۱۸ میلیون دستگاه خواهد رسید.

شی جیانهوا، معاون مدیر انجمن خودروسازان چین با اشاره به گزارش این انجمن در زمینه پیش بینی بازار خودروی سال جاری این کشور اظهار داشت علی رغم اتخاذ سیاست های محدود کردن عرضه خودرو در بعضی از شهرهای با تراکم بالا و آلودگی هوای شدید، با افزایش میزان شهر نشینی در این کشور تقاضای خودرو نیز افزایش خواهد یافت.

در حال حاضر و برای پنجمین سال پیاپی چین بزرگترین بازار خودرو و تولید کننده خودرو در جهان ارزیابی شده است، که در سال ۲۰۱۳ توانست عرضه و تقاضا را به بیش از ۲۰ میلیون خودرو در سال برساند.

در سال ۲۰۱۳ میزان فروش خودرو در چین با افزایش ۱۳.۹ درصدی به ۲۱.۹۸ میلیون دستگاه رسید.

بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان از جمله فیات و جنرال موتورز نیز در حال افزایش تولید و فعالیت های خود در چین هستند تا بتوانند سهم بیشتری از این بازار بزرگ خودرو را تصاحب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *