پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴۷
۳۴۷

ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان معترض به سفر فابیوس+تصاویر

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 435785
عده ای از دانشجویان صبح امروز در اعتراض به سفر فابیوس وزیر خارجه فرانسه قرار بود در مقابل درب خروجی پایون فرودگاه مهرآباد تجمع کنند در دقایق اول با مقاومت نیروی انتظامی روبرو شدند.
ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان معترض به سفر فابیوس+تصاویر
به گزارش جهان، این تجمع که به صورت صف تک نفره و با در دست داشتن پلاکاردهای اعتراضی شکل گرفته بود تا مصداق تجمع غیرقانونی نشود، در ابتدا با اخطار نیروی انتظامی مواجه شد.







در ادامه نیروی انتظامی با گرفتن و پاره کرده پلاکاردهای در دست دانشجویان، درگیری را عملاً شروع کرد؛ در این درگیری که خبرنگاران نیز از آن مصون نماندند، به زد و خورد نیروی انتظامی با دانشجویان رسید و تعدادی از دانشجویان در این اعتراض بازداشت شدند.










 
به گزارش مسیرآنلاین در مقابل، دانشجویان با اصرار بر آزادی همه دانشجویان در مقابل کلانتری تجمع کردند و نیروی انتظامی نیز تمام دانشجویان بازداشتی را ساعتی بعد آزاد کرد.

گفتنی است اتوبوس دانشجویان دانشگاه امام صادق نیز در ابتدای ورودی مهرآباد متوقف شد و از ورود آن ممانعت بعمل آمد.

شنیده ها حاکیست بسیج دانشجویی از تجمع مزبور حمایت نکرده است.

حرف ما سیاسی نیست؛ درد مردم است!

احسان ایرانمنش مسئول بسیج دانشگاه شریف در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تجمع اعتراضی صبح امروز دانشجویان و جمعی از مردم به دلیل حضور فابیوس در تهران گفت: ما به سختی با تلاش بسیار توانستیم زمان ورود فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه به تهران را مطلع شویم؛ چرا که می‌خواستند زمان ورود وی پنهان بماند.





وی تصریح کرد: در این جمع دانشجویان، بسیجیان، جمعی از مردم، دانشجویان جنبش عدالتخواه هم حضور داشتند و شعارهایی را که از قبل تهیه کرده بودیم به دست مان بود.

مسئول بسیج دانشگاه شریف با اشاره به پلاکاردها در دست دانشجویان به دلیل اعتراض به حضور فابیوس در تهران اظهار داشت: زنجیره انسانی با صفوف کامل را مقابل بلواری تشکیل داده بودیم و پلاکاردهایی با مضامین:«ایدز، هدیه فرانسه به ایران»، « بعد از ۳۰ سال کدام جنایت است؟ تسخیر جاسوس خانه یا انتقال ایدز»، « نه می بخشیم، نه فراموش می‌کنیم»، «فرانسه و آمریکا، سروته تحریم‌ها»، « فابیوس نوکر آمریکا، جاسوس اسرائیل»، «سلطان ایدز خوش نیامدی»،« فابیوس عذرخواهی کن»، «ورود قصاب ایرانیان ممنوع»، «قاتل فرانسوی : میراژ – ایدز – پژو» بود.


وی افزود: نیروی انتظامی به دانشجویان حمله و دست نوشته‌هایشان را پاره کرد و قصد داشت که با زور و تهدید جوانان را به درب خروجی جلو فرودگاه هدایت کند. تعدادی از دوستان‌مان را هم دستگیر کردند و ما نیز به نشانه اعتراض ایستادیم تا بفهمانیم که دوستان‌مان حرف جناحی و سیاسی ندارند.



ایرانمنش در پایان خاطر نشان کرد: انگار قرار بود کسی جلوی راه فابیوس را نگیرد و درب‌های کشورمان به روی این فرد باز باشد برخورد نیروی انتظامی با دانشجویان بسیار بد بود. مسئولان بدانند که حرف های ما جناحی و سیاسی نیست بلکه حرف ما درد مردم است.
منبع: مسیرآنلاین، خبرگزاری دانشجو
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


متین
جلب رضایت کدخدا ....!!!! ذلت و خواری .....!!! فشاردن دست دشمن .... !!!!! به چه قیمت ؟؟؟؟
نرگس
چرا در مورد پناه دادن منافقین خون آشام در فرانسه و حمایت همه جانبه از قاتلانی که وحشیانه مسئولین و ملت ایران را به خاک و خون کشیدند حرفی زده نمیشود و یا بمب های شیمیایی اهدایی فرانسه به صدام که به جز شهدای مظلوم بمب بارانهای شیمیایی هنوز هزاران جانباز شیمیایی در هر نفس هزاران بار جان میدهند و یا هواپیماهای میراژ فرانسوی که سالها کابوس شبانه زنان و کودکان این مرز و بوم بودند. واقعا برای روحانی متاسفم . کسی که درب خانه اش را به روی قاتل فرزندان خود بگشاید و به او لبخند بزند و دست دوستی به سوی او دراز کند زمینه ادامه جنایات او را فراهم آورده است
نرگس میدونی نوفل لوشاتو تو کدوم کشوره؟
نمیدونی بدون! توی اون سه ماه هم دولت فرانسه بارها به امام فشار اورد که نباید فعالیتی داشته باشد!
توهمون كشوري كه امام خميني توش تبعيد يود تو ميدوني تبعيد يني چي!؟
امیر
France
من دوسال فرانسه بودم، دونستن یا ندونستنش ربطی به سوال شما نداشت. پالاواس کجای فرانسس،برو گوگل جستجو کن.
رضا علی
که چی حالانگو انها امام رابه الیزه دعوت کردندپس ما باید غرامت بدیم اگر می دانستی خود امام چقدر از غربی های زور گو بیزار بود.
علی
تو همون کشوری که الان سلمان رشدی و بنی صدر و مقر منافقین توش هستن.
علی
با این گندایی که هر روز می زنند فردا پس فردا دانشجو رو جلوی این جنایتکار قربونی می کنند.مثل دانشجوهایی که جلوی نیکسون کشتند.
سیاح
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی دارد چون چند ماه امام در نوفل لوشاتو بوده ، حالا منافقین در آن کشور نه تنها آزادانه بلکه با حمایت کامل دولت فرانسه آموزش تروریستی و خرابکارانه ببینند !?
نمایندگان و وزرای دولت فرانسه بارها حمایت خود را از منافقین اعلام و در همایش آنان سخنرانی کردند
محمود
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره ؟! در زمان شاه که نوکر خودشون بوده اجازه داده یعنی همدستی کرده که امام سه ماه تو فرانسه باشه - سوپر اتانداردها و کلی خیانت دیگه رو فراموش کردی هموطن ؟
شما 8 سال مطالبه گری میکردین 1 یوروو هم غرامت گرفتید؟؟
اگر ما مردم واقعا راست می گوییم جنس فرانسوی نخریم . واقعا اگر همه ما هم دل و هم فکر هستیم و متحد هستیم یک یا علی می خواد که جنسهای دشمنانمون تو انبارها خاک بخوره . به دولتمردان امید نداشته باشید. ولی حقیقت این است که این گونه نیستیم .کاش حداقل نماینده هامون در مجلس کمی به این فکر بودند .راستی اگر یکی از بچه های این نماینده ها الان با یکی از اون خونهای آلوده به ایدز الان مبتلا بود .. وضع خیلی فرق می کرد... خدایا تو اون بالا هستی و آه سوزناک ما رو دریافت می کنی ... یقینااااااااااااا
کاش به روابط بین الملل آشنایی داشتی.
بله روابط نه سرسپردگی
رضا علی
روابط بین الملل هرچه باشدنباید به زور گو باج دادوسر تسلیم فرود آوردچون داشتن عزت وسربلندی ارزوی هر انسان ازاده است.
آزآد اَندیشـ!
این دروغ نیست که احمدی نژاد میلیارد ها تومن دارو از این شرکت خریداری کرده !
سندش هست!
شهاب
Iran, Islamic Republic of
هنوز مانده تا عمق تفکر لیبرال را حتی در اصولگرایان مشاهده نماییم.
رضا علی
حتماخیلی علاقمند است کشور را به پشتوانه خارجی ها اداره کند وخواب چهار ساله دوم دارد.
بجاش وزیر امور خارجه ایران خوشحاله
هسته ای مون بردند ؛ لگن پژو آوردند
Romania
ایدزو پژو آوردیم هسته ایتون رو بردیم
چرا قبلا پژو خوب بود تازه بیدار شدید
United States
تعداد دلواپسا روز بروز داره کمتر میشه
دلارامان عزیز که بیشتر اب میشن.وقتی معجزه پسا توافق به سراب تبدیل شد.
اینا دلارام نیستن الکی خوشن
ج س
Iran, Islamic Republic of
شهید همت : از کسانی که سازشکارند متنفر بوده و خواهم بود
خوش به حالت
چرا حرف مفت میزنی؟! ما که ندیدیم سیب زمینی بی رگ زیاد شده باشه!
رضاعلی
کسی که دلواپس دین ومیهن وناموس وازادی واستقلال نباشد قطعاچنین ادمی ایرانی نیست.
عزیزم ملاک کمیت نیست کیفیت است .تاریخ رو مطالعه کن(اصحاب کهف.حواریون.یاران پیامبرویاران باوفار امام حسین)
سید
ای زرنگ ، از منفی و مثبت ها فهمیدی !!!؟؟
چه جوری تعداد مردم کم میشه یعنی؟!
سیاوش
United States
فرانسه بده. آلمان اخه. همون چین خوبه. نفت بدیم به چین جاش جنس چینی وارد کنیم تا دل برادرا هم شاد بشه.
جالبه، در جريان ماجراهاي بعد ار انتخابات ٨٨ هر چي سبزها ميگفتند بي دليل از مأموران كتك ميخوردند دلواپسان با فرياد پاسخ ميدادند امكان نداره و نيروي خدوم انتظامي كسي رو بي دليل كتك نميزنه.
امروز كه دلواپسان با يه تشر نيروي انتظامي مواجه شدند و فرياد وااسلاما و دفاع از آزادي بيان برآوردند.
متشکریم از سیما که این خبر را در قسمت مهم اخبار پخش کرد
جایی که می گویند مرگ برای انسان عروسی است همینجاست همینجا که در خانه خود ذلیلمان کردند
خداوندا از این دنیا طلبان زبون و بزدل به تو شکایت می کنیم
الهی عظم البلاء
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
به قیمت خون ملت.....

ای وای بر ما

اللهم عجل کن لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
حقشونه
Iran, Islamic Republic of
کیا حقشونه، اونایی که گریبانگیر این بیماری شدند، یا اونایی که به این خیانت فرانسوی ها اعتراض می کنند.
اگر این بیماری خدای ناکرده نصیب عزیزترین کسانت میشد همین حرف را می زدی؟
وقتی دولت قبل میلیاردها دلار صرف خرید دارو از شرکتی کرد که اون خونها رو به ایران وارد کرده بود....این دوستان کجا بودند؟؟؟؟؟؟؟!!!!
من مخالف اعتراض نیستم...ولی این دوستان بیشتر از اینکه دلشون برای اون بیمارها بسوزه به فکر دغدغه های سیاسیشون هستند....برای همین می گم حقشونه
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر که معلوم شد نامربوط میگش
علی
United States
این فن جدیدیه تا یه چیزی میشه سریع یه دروغ میچسبونید به دولت قبل
سید
از کجا معلوم اطلاعاتت درسته .
اگه منطقی هستی !!!
مدرک .
anis
محمد حسین نجاتی: منتقدان دولت با آغاز بازی جدیدی در زمین رسانه های خود، سفر «لوران فابیوس» وزیر امور خارجه کشور فرانسه به ایران را که به زودی انجام می شود، زمینه ساز پایمال شدن حقوق بیمارانی می دانند که در سالهای جنگ ایران و عراق، با خون های وارداتی از کشور فرانسه و دریافت آنها، از چاه به چاله افتادند و اسیر طاعون قرن یعنی ایدز شدند.

فارغ از اینکه در سال ۱۳۹۰ در روزهایی که دولت احمدی نژاد اقدام به واردات دارو از شرکتی که خون های آلوده را به ایران فرستاد می کرد، منتقدان سکوت کرده بودند.
Iran, Islamic Republic of
اصلاً ميفهمي ميليارد دلار چه عدديه؟
اينقدر واردات دارو داشتيم؟
دروغ كه كنتور نميندازه!
Iran, Islamic Republic of
ازکجات دراوردی که دولت قبل از این شرکت دارو خریده!!!!! تو هم مثل دولت مردای دولت یازدهم هرچی نسبت ...به دولت قبل می دی!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
یا نمیدونی دلار یعنی چی و یا نمی دونی میلیارد چقدر است
شما مدرک داری؟
پس ما تحریم بودیم ولی همزمان از فرانسه دارو می خریدیم؟
رضا علی
قطعا کسی که دستور ورود خون را داده وکسانی که بدو ن ازمایش از خون استفاده کردندودستگاه قضایی که دراین مورد وموارد مشابه (خرید وفروش داروهای قلابی)که با جان مردم بازی می کنندکوتاهی کردند باید با شدید ترین برخورد مواجه شوند اما متاسفانه درایران که مانند کشورهایی مثل چین وکره نیست تا گردن این احمق ها را بزنند.
چه ربطی داره تو که نشابه اسرائیلی و کالای آلمانی و ... استفاده میگنی این حرفا به تو نیومده بله اگه این دوستان خبر دار بودن به اون مسآله واردات از اون شرکت هم اعتراض داشتند بعدش هم او کجا و این موقعیت کجا بدون که تفاوت از زمین است تا اسمون ضمنا الان اگه مدعی عدالت هستی چرا برخورد سیاسی این دولت رو با این بچه های دغه دار رو متهم نمیکنی معلومه اصلا جنس دغدغه ات برا دولتی هاست و نه مردم زجر دیده....
اقا لطفا بول نگیر فک نکن دولت قبل منظور دولت نهم و دهم بوده منظور دولت ماقبل ایتپنا بوده
United States
مملکت صاحب دارد بنا نیست چهارتا بچه که دست چپ و راستشان را نمی دانند یک کشور را بهم بریزند. اینا خودشان برا کشور ویروس هستند.
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، این بنده های خدا برای اینکه خدمت سریازی را در تهران سپری کنند و یا در یک اداره دولتی استخدام شوند، شده اند آلت دست یک عده پول پرست. تقصیری ندارند.
جناب پول پرست کاسبان توافق هستن نه دلواپسان،انشاالله بچه هی خودشون از همین راه به مرض لا علاج دچار بشن اونوقت می فهمن درد مردم را،نکنه غیرت را هم در توافق قراره تعلیق کنن
قیامتی هم هست که باید جواب تهمتت رو بدی .البته اگه با توافق اونم منکر نشده باشید!
بر دروغگو لعنت
اره ، مملکت صاحب و صاحب اون همین بچه ها هستند . همین حسین فهمیده ها که به وقتش خودشون رو زیر تانک میندازن ملتی رو نجات بدن . شما هم خیلی ناراحتی برو کفشای موسیو فابیوسو ماچ کن از دلش در آر .
این بیچاره اینقدر بدبخت هست که حتی فابیوس بهش اجازه نمی ده به یک کیلومتریش نزدیک بشه چه برسه بهش افتخار ماچ کردن کفشهاش رو بده!!!!
تضارب ارا ،هر کس یه نظر ، جامعه چند صدائی ؛رعایت حقوق شهروندی وفضای باز نقد .......
بازم بگم.
چه خوش است گر محک تجربه اید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد...
دیکتاتوری سینه چاکان دموکراسی وقتی که به قدرت میرسند.
اگر منظورت از صاحب دولته که باید بدونی اونایی که مملکت را از چنگال صدام سالم درآوردند تا برسه به این صاحبان فعلی، جوانهایی مثل همین بقول تو بچه ها بودند.
پس خیلی احساس بزرگی نکن. بزرگ کسی است که عزتش را نمی فروشد
آی گل گفتی
اگر امثال این 4 تا بچه نبودن الآن این آقایان بعنوان خدمتکار صدام مشغول خم و راست شدن تو کاخش بودن
بله از نظر شما اینا بجه ان و باید مثل شما بریزن تو خیابون و بزن و برقص کنن و نفهمن برای تعطیلی انرژی هسته ای شون جشن گرفتن!
اسلامی
افرین به اینهمه روشنفکری !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اتفاقا شاه خائن و هویدای بهائی هم همین رو میگفتن . که کشور به اسلام چه ربطی داره و یک عده دانشجوی بیکار و بچه به چه حقی اعتراض میکنن . حقشونه که زندان و شکنجه و اعدام بشن !!!!!!!!!!!!!!! حالا پیدا کنید وطنفروش را
به زودی زود همین 4 تا بچه مملکت را از لوس وجود شما فتنه گران پاک خواهند کرد
علی
وقتی ارزشها عوض می شوند،با ارزشها هم ویروس می شوند.
سعید
چطور در فتنه 88 که چهار تا یه سری بچه سوسول گول افرادی مثل موسوی و کروبی را خوردند و با طراحی مهدی هاشمی و افرادی از این قماش زدن زیر قانون و حرف صاحب مملکت و هرچه حضرت آقا دعوت به تمکین از قانون و پرهیز از هرج و مرج فرمودند آنها حتی مردم بیگناه و عابرین را مورد ضرب و شتم قرار دادند و عده ای را بهدشهادت رساندند نگفتید مملکت صاحب دارد اما حال که عده های جوان غیور در دفاع از قربانیان خون های آلوده بهرصورت آرام به ورود بک جانی اعتراض می کنند یاد صاحب مملکت افتادید ، بی غیرتی هم حد و اندازه ای دارد و به فرموده سید و سالار شهیدان کربلا اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید.
ح
حتما صاحبش هم روحانی هست؟!!!
reza
United States
ویروس تویی که میخوای زیر میخ بیگانها باشی بی غیرت
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم، اونهایی حقشونه که به هیچ چیزی اعتقاد ندارند و برای رسیدن به اهداف شومشون از همه چیز هزینه میکنند. از رهبری، از خون شهدای غواص و از بیمار شدن مردم بیگناه .
عزیزان دلواپس جیب خود، پیگیری و گرفتن حق بیماران ایدزی و هموفیلی باید انجام شود ولی با قهر کردن ما با دنیا و راه ندادن وزیر خارجه یک کشور اروپایی به ایران چه مشکلی از این عزیزان حل میشود ؟
سالم
اقا محسن عزیز مگه همین کار رو امریکایی ها با سفیر سازمان ملل ما نکردند در صورتی که اصلن حق ندادن ویزا رو نداشتن
رجبی
محسن از این دروغ ها خجالت بکش، خودتون می دانید که بچه های مومن هیچ پولی نمی گیرند من هم خودم یکی از اونها هستم و یک ریال هم تا حالا نه به من دادند نه به دوستام، لطفا دهانت را ببند.
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز آشفته، من کی گفتم شما پول میگیرید؟ ولی فکر نمیکنم کسی نداند که برای اینکه در نهاد نظامی خاص خدمت کرد و سربازی را در تهران گذراند لازم است تا سابقه بسیجی داشته باشی
محسن! تو هنوز نمی دونی هزاران نفری که در تهران خدمت می کنن همشون بسیجی نیستن؟
اگر میخوای تهران خدمت کنی و این خیالات را می کنی،‌ بسم الله به اولین مسجد برو و ثبت نام کن. باور کن خیلی فکرت عوض میشه.
ضمنا اگر همه اونایی که تو پایگاههای بسیج هستن میومدن فرودگاه،‌ دیگه هواپیمای فابیوس جرات به زمین نشستن پیدا نمی کرد!
آره عزیزم ولی خودت هم میدونی همه بسیجیا مثل شما نیستند .چون شما بسیجی نیستید.بسیجی یعنی گوش بصیرت. وبصیرت هم فقط حمایت کورکورانه و کیهانی ؟؟؟از تئوریهای پوسیده نیست.دنیای سیاست دنیای تعامل است ودنیای منافع.مثلاچرا ایران باتوجه به رفتارهای دوگانه وچندگانه ومواضع ضدونقیض حماس همواره با آنان ارتباط خوبی داشته وبه آنان کمک کرده ؟برای اینکه درهرزمانی منافع ملی ما میگوید با چه کسانی چه رابطه ای داشته باشیم.
آقای به ظاهر محترم
یعنی فکر میکنی بسیج این بچه ها رو میفرسته که بعد نیروی انتظامی بیاد کتکشون بزنه!!!! خجالت هم یه وقتی خوب چیزی بود، البته یه وقتی، اون زمانها که هنوز توافقنامه نافرجام برجام منتشر نشده بود
Iran, Islamic Republic of
آقا محسن ، می شه ۰۰۰ شی !?
چون بازیچه ای پول نمیدن، دلواپسان می دانند که از چه کسانی برای نیات خود استفاده کنند
reza
United States
این شماها هستید که آویزان عارف و زیبا کلام هستید و خط میگیرید و دنبال رواج فساد و فحشا هستید چرا میخواهید خارجیها افسارتونو دست بگیرند امثال این جوانهای با غیرت در زمان جنگ جلوی همین متجاوزها ایستادند ودر آن زمان همین هایی که سنگشان را به سینه میزنید به بهانه درس خواندن درخارج از کشور بودند و عدهای دیگر دنبال سوراخ موش ،حالا غرب زدههای و بز دلها میخواهند مملکت را به دست بگیرند.ذهی خیال باطل بیدار شو خوش غیرت.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم واقعا چرت گفته بودی
دنیاتون هم=موبلوندهای چشم ابیه که دویست ساله د ردنیا جز غارت وجنگ وبرده داری واستعمار کشورها هیچ غلط دیگه ای نکردن.

اره سینه چاک رابطه با کشوری باش که بهت پژوی اشغال رو به چندبرابر قیمت میده وجیب واسطه ها رو پر میکنه .ایدز به کشورت میفرسته وبه منافقینی که 17000هموطنت رو ترور کردند ،پناه میده واز اونطرف به پیامبرت توهین میکنه.شرف هم خوب چیزیه.
:) وجدانا این کار شما هست یا نیست :

جریان سیاسی- رسانه‌ای خاصی همواره مایل بوده به شیوه دور باش و کور باش با این موضوع مهم امنیت و منافع ملی برخورد کند، هاله‌ای از تقدس به دور مذاکرات و جمع‌بندی آن بکشد، رهبری و مردم و مجلس و سایر مجاری قانونی را دور بزند و کشور را در مقابل عمل انجام شده و «متن مقدس» قرار دهد. رهبری به تصریح و اصرار می‌فرمایند متن فراهم شده در مجاری قانونی- که مجلس در رأس آنهاست- با دقت بررسی شود، در مقابل عده‌ای عامدانه و عده‌ای با بدفهمی می‌گویند متن به تصویب و امضای رهبری رسیده و نباید آن را ارزیابی و بررسی کرد یا رنج و ریاضت اندیشیدن و سنجیدن و سبک و سنگین کردن را به دوش عوام و خواص و مسئولان گذاشت! «آقا» می‌گوید حتی جوان دانشجوی تازه کار باید تحلیل کند و بصیرت داشته باشد اما عده‌ای نسخه ندیدن و نسنجیدن و وسط میدان مسئولیت نبودن در برابر دشمن دندان تیز کرده و پای کار را می‌پیچند!
reza
United States
فعلا این شما، مثلا اصلاح طلبها یا فساد طلبه هستید که برای به لجن کشیدن مملکت آویزان رهبر شده اید و در زمان خودش جلوی رهبری خواهید ایستاد منافقین به شما شرف دارند ای روباه صفتان.
آهای محسن ع حرف دهنتو بفهم کدام هزینه!!! فعلا که بچه ها دارن از خودشون هزینه میکنن ضمنا مواضع رهبر معظم این دیار هم کاملا مشخصه که با سیاست های استکباری امثال فرانسه اصلا جور در نمیاد بیچاره رهبر که تو هر مسأله ای وارد نمیشه اون وقت تویی که نمیدونم چقدر شهدا رو میشناسی برا کسایی که خون این شهدا رو ریختن ...برو کاسه گدایی تو جای دیگه پر کن....
United States
چقدر کوتاه فکری اگه اونم داشته باشی
Iran, Islamic Republic of
روحانی متشکریم
سعید
باش تا صبح دولتت بدمد؟!!!! بابت ذلت پذیری در برابر غرب، عزیزم کافیه فقط به صحنه های دیدار این غربی ها با روحانی توجه کنی که چگونه بی توجه به عرف دیپلماتیک متکبرانه به رئیس جمهور تان توهین و او را تحقیر می کنند و آقای روحانی هم مرتب و دستربر زانو نشسته و لبخند می زند که نکنه یه موقع جناب فابیوس و موگرینی که حتی همتراز ایشان هم نیستن ناراحت شوند و قهر کنند و خدایی ناکرده روابط مبتنی بر احترام متقابل و مذاکرات مبانی بر بردبرد به هم بخورد . آیا با این همه ذلت پذیری بازه جای تشکر دارد ؟6
Romania
مطمئنی ایرانی هستی با این نظر بیشتر فرانسوی به نظر میای .البته از شما خوش باوران عشق غرب بیشتر از این انتظار نیست
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، شما خودت با پرچم رومانی داری نظر میدی اونوقت به بقیه تهمت عشق غربی بودن میزنی ؟
Iran, Islamic Republic of
در یمنی پیش منی پیش منی در یمنی
بستگی به اعتقاد و چقدر دل در گرو اسلام و ایران داری
باهوش!‌حرفش مهمه.نه پرچم.
اگر از این خونها ،ایدز گرفته بودی و داشتی جون می کندی باز هم همین حرف رو می زدی؟!!
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
منظور دوستمون این حضرات خود همه چیز دان است که تا بودی پیشرفت مملکت می آید دلواپس جیبشان میشوند نه عزیزان بیمار شده
فعلا که کاسبان توافق پیشاپیش با بستن قرادادهای کلان جیبشون پر میشه .نه من وتو.
Iran, Islamic Republic of
خوب گفتی عزیز. خدا نصیب هیچ کس نکنه. ولی متاسفانه این کاسه لیسها هر چی که به غرب وصل باشه با آغوش باز می پذیرن و فکر هم نمیکنن که همینها چه بلاهایی سر ما آوردن و چقدر از مردم ما بخاطر موزی گری های اینها قتل عام شدن و چه بدبختی هایی بهمون تحمیل کردن.
به هر حال الان دور، دور کاسه لیسان است.
Norway
بابا این بنده خدا که نوشت حقشونه منظورش کنایه بود و اشاره می کرد به موارد دیگر . منظورش را احتمالا درست متوجه نشدید . با این استدلال من هم می گویم حقشان است !!!!
Norway
همنها کسانی هستند که جنگ بشود کشور رانگه می دارند .
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
زهی خیال باطل. مطمئن باش اگر خدای نکرده جنگ بشه، جوانهای شلوار لی پوش و مو ژل زده خیلی بیشتر به درد دفاع از کشور میخورند تا اینان که به امید نشستن پشت یک میز تن به هر کاری میدهند.
چرا اینقدر تهمت میزنی محسن؟؟؟؟؟
حالا چرا ناراحتی، به تو هم اگر پیشنهاد می شد با سر قبول می کردی، چرا از اینکه کسی مهم حسابت نکرده دلخوری؟!!!
سرور
Romania
مو ژل زده؟!
خودتم خوب میدونی تو این دوره و زمونه هم شلوار لی پوش حزب اللهی پیدا میشه هم ریشوی فتنه گر بنابر این اصلا حرفت بی اساسه در هر حال این بچه حزب اللهی ها هستن که از مملکت دفاع میکنن چه با شلوار پارچه ای چه با شلوار لی پس سعی نکن اینجوری وانمود کنی که همه مو ژلزده ها و شلوار لی پوشها موافق تو هستن
الیاس
تو هم حقته بمب میراژ فرانسوی توی سرت بخورد
reza
United States
ای ...حقش اینه که خواهر و مادرت ایدز بگیره.
علی
United States
چرا تجمع بدون مجوز برای اینها ازاد است ؟ایا به تمام مردم این حق را می دهید؟
سيد
Iran, Islamic Republic of
علي آقاي عزيز اين تجمع نبود ولي يادتون باشه اين دولت براي حمايت از حيوانات خانگي اجازه تجمع ميده و حتي معاون رييس جمهور به اين تجمع ميره ولي براي حق اكثر مردم كه به خاطر آنها صدها هزار شهيد داديم( دفاع از ناموس) اجازه تجمع نميدهند
بهرام
Iran, Islamic Republic of
سید سلام, لطفا نوع ارتباطتون رو با شهدا به ما اعلام بفرمایید
سيد
Iran, Islamic Republic of
سلام آقا بهرام, من از شما سئوال دارم اگه اسلام تا حالا زنده مونده از كجاست نكنه كربلا را فراموش كرده ايد شهداي ما هم ادامه راه شهداي كربلا هستند انشاء الله آنوفت ارتباط من نه, همه انسانها به شهداء رو مي فهميد
برای کسی که توایران بوده وبعد این همه سال اونقدر شیرین عقل بوده که این ارتباط مردم با شهدا رو نفهمیده ،هیچ دانشنامه چندجلدی ای هم نمیتونه توضیح بده ،چه برسه به اینجا.
نواب
France
سید جای من صحبت کرد،هم داییم شهیده هم عموم،پدرمم جانبازه،حالا ارتباطو متوجه شدی
به شدت واضح است كه كم آوردي و حرفي براي گفتن نداري. ديگه هيچي نگو كه وضع بدتر ميشه...
ایرانی
سید جان کاش از این تجمعات در زمان احمدی نژاد هم انجام می گرفت.زمانی که 7 روز نامه رهبری را مبنی بر عدم انتصاب مشایی به معون اولی ،اجرایی نکرد.زمانی که 11 روز خانه نشینی کرد .زمانی که اختلاسهای آنچنانی می شد و پای اطرافیان احمدی نژاد گیر بود و ایین آدم (به قول نقی معمولی)از آنها حمایت میکرد.بگم یا بسه!
سيد
Iran, Islamic Republic of
براي ما شخص مهم نيست ملاك خط قرمزهاي انقلاب و اسلام مهم است
شما خیلی خودتو ناراحت نکن پوستت خراب میشه.
محمد
جناب ایرانی شما هم مثل همفکری دولتی و روزنامه زنجیره ایها همه چیز می خواهید ربط بدهید به دولت قبل .این موضوع هیچ ارتباطی به دولت قبل ندارد. و همه چیز درحال حاضر اتفاق افتاده
شما اصلاً متوجه موضوع بحث هستید یا فقط میخوای احمدی نژاد رو بزنی؟
دیگه این نوع پشت دولت قبلی بعد از دوسال سرکار بودن این دولت،قایم شدن ،یه جورائی ضایع شدن خودته.حالا هی بگو وخودت رو بیشتر ضایع کن.
نواب
France
احمدی نژاد بعد ۱۱ روز از خر شیطون اومد پایین.
اینا دنبال تعامل با شیطان بزرگن. مگر امام نفرمودند آمریکا شیطان بزرگ است.
کمال
اون زمان هم حزب الله بشدت به احمدینژاد حمله کرد و مخالف اوبود .خیانت و دزدی احمدینژاد وباندش رو باید بررسی و در صورت درست بودن محاکمه و حتی اعدام کرد . ولی وطنفروشی و تحقیر ایران اسلامی در جهان و خلع سلاح کردن ارتش و سپاه و جنایتکاران جهانی رو در اغوش گرفتن رو باید چه کرد ؟؟؟
Ireland
سید جان می خواهی من ارتباطم را با شهدا مشخص کنم؟
عجب داستانی داریم، هرکسی واسه ما شده قیم شهدا، جز خانواده مظلوم شهدا.
آقایون و خانوم های چپی و راستی، لطفا برای پیشبرد اهداف سیاسیتان از خون شهدا مایه نگذارید.
نمی خواد ارتباطتون با شهدا به رخ بکشید بگید چقدر راه شهدا را ادامه دادید گیرم پدرت فاضل از فضل پدر تور چه حاصل
صادق
دولت احمدی نژاد اجازه نمیداد حتی کارگرا روز کارگر که همه ی جهان یک راهپیمایی نمادین دارند راهپیمایی کنند,اماهمین دولت روحانی اجازه داد
دیگه علی مطهری هم گفت که ازادی بیان در دولت قبل بیشتراز این دولت بوده.دروغ کنتور نداره ولی .......
احسنت
اردشیر
و جالبتر اینکه موضوع خون های آلوده در دوره عزیز دلشون احمدی نژاد افتاده
الان صداشون دراومده
Romania
خجالت نمی کشی تو روز روشن و در حالیکه مدارکش سند خورده و دنیا هم قبولش داره دروغ میگی.
این افتضاح در دوران سازندگی بابای بزرگتون هاشمی رقم خورد.
خجالت از دروغگویی؟!!حاشا!!این جماعت 8 سال دولت قبل را با دروغ و تهمت وتوهین روزگار گذراندند تا قدرت را بدست گرفتند!!!!حکایت ان ....عزیز است که میفرماید دولت قبل تخلفات گسترده دارد اما ما خیلی مهربونیم وکاریش نداریم!!
Romania
ننگ بر وزارت خارجه.
ننگ بر تدبیر و امید .
ننگ براین روزگار ذلت بار
ننگ به ماهایی که در برابر این ظلم کدخدا ، پاچه خواری دولت را میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
یه خورده مطالعه بد نیست! مرد حسابی باسواد و باشناسنامه بهشتی ! حتی زحمت جستجو تو اینترنت را هم به خودت ندادی تا بفهمی که این اتفاق برای دهه 60 بوده؟!!!
نکنه احمدی نژاد در زمان جنگ رییس جمهور بوده؟!!!
از نظر شما اصلاح طلبهای اهل منطق!!! کلا حتی سوراخ شدن لایه اوزن هم تقصیر احمدی نژاده حتی گرمتر شدن زمین یا آب شدن یخچالهای قطبی و....
یعنی 30 سال پیش (دهه 80 میلادی) هم ، دوره احمدی نژاد بوده ؟؟؟؟
اردشیر جان حالت خوبه برادر؟!
خخخخخخ.... بعد میگیم چرا این جماعت حاضر نیستن قطعنامه رو بخونن ، الکی میان تو خیابون... !
قطعنامه پیشکش ...داداش ایدز زمان احمدی نژاد اومد ؟؟ !!
اصن فهمیدی جریان چی بوده؟
ببین با کیا شدیم 80 میلیون. .. عزیزم اون گوشی یا هرچیرو که داری باهاش کامنت میذاری، ببر به بزرگترت پس بده ، برو مسواک بزن بخواب...
افرین
گل گفتی.خیلی باحالی
Romania
دمت گرم بعذ از این همه تلخی کاممون شیرین شد
طه
سلام .خوشم اومدم خوب زدی تو پرش
محمد
Germany
عزیز دل ! 26 سال پیش احمدی نژاد رییس جمهور بود؟
خون آلوده مال اون زمانه
شما هم انگار چند دهه عقبی ها خونهای الوده در دهه 60 وارد کشور شد کجای کاری حرف نزنی کسی نمی گه لالی
موضوع خون های آلوده مال سال ۶۳ است
معين
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع شما دوست عزيز ، موضوع خونهاي آلوده مربوط به دهه 60 ميشه نه دوران آقاي احمدي نژاد
شما یا کودکی خیلی و یا ذهن کودنی داری که نمیدونی این جنایت 30 سال قبل رخ داده!!!!خداوندا خوشحالم که در اغلب کامنتها مخالفین حق و حق گویی ادمهای ابله و بی ادب و کم خردی هستند!!
سرباز وطن
اشتباها منفی دادم.
سال 62 -63 مگه احمدی نژاد رئیس جمهور بوده ؟؟؟؟
نه ، داشته تمرین می کرده !
Iran, Islamic Republic of
آب داره از سر بالایی میره که اینجور جواب میدی؟
کاظمی
برادر هم وطن جناب اردشیر خان اگر می خواهید بدانید خون های الوده چه زمانی وارد ایران شد لطفا ان را در اینترنت جستجونمائید . بعد قضاوت کنید .
این پرچم آریکا یعنی چه این شما تو آمریکا هستی نظر میدی یا از فیتر شکن استفاده می کنی
علی عبقری
Iran, Islamic Republic of
اخه اینها دانشجو هستن طفلی ها قیافه هاشون معلومه بعدم دیگه همه می دونن قانون مال من و شماست اینها که مجوز نمی خوان.
نه عزیز اونهائی که با پورشه میان وبرای برداشته شدن تحریم وتوافق ،حرکات موزون انجام میدن ،خیلی خیلی از این مردمند.
هیچ دولتی نمیاد بگه ماست من ترشه،اصلا این مجوز گرفتن فلسفه عجیبی داره،چون خب کسانی که معترضن از کار یا از سیاست یا از هرچیز دیگه ای ،یک سرش به دولت میرسه،حالا دولت میاد بر ضد خودش مجوز بده؟!!!! کشور های اروپایی که اعتراض یا اعتصاب می کنن از دولت اجازه می گیرن؟!!!!!
Ireland
بله، اجازه میگیرن. منتها ساز وکار اجازه دادن ها بسیار شفاف و به دور از هرگونه سیاست بازی و غرض ورزی هست. حتی نیروی پلیس برای مسدود سازی خیابان هاو محافظت از راهپیمایان اقدام می کند.
ج س
Iran, Islamic Republic of
رقاصی در خیابان مجوز داشت !? اگر داشت چرا برای رقاصی مجوز دادند !? اگر نداشت چرا تو معترض نبودی !?
قادری
درود بر دانشجویان ازاده. ادامه دهند دانشجویان پیرو خط امام هستند
مازندرانی
آقای ایرانمنش برادر عزیز وبزرگوارم اینکه کار شما درست یا نادرست است کاری ندارم اما نفرمایید حرف شما حرف درد مردم است لطفا خودتان را نماینده مردم معرفی نکنید.ما مسلمان هستیم وبایستی شرعا به آنچه که خدا گفته عمل کنیم بخوانید درکتابها که پیامبر بعد از جنگ با دشمنان واسارت آنان چه میکرد.
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست است برادر عزیز، این حضرات ظاهرا در ریاضی ضعیف هستند و نمیدانند که در انتخابات 92 بتوانستند فقط 4 میلیون رای بیاورند. با این وجود فکر میکندد با 4 میلیون رای میتوانند نماینده ایران 80 میلیونی باشند.
جالب است که میگویند این تجمع خودجوش بود ولی اتوبوس بسیجیان را در ورودی فرودگاه گرفته اند.
چه قیاس کودکانه ای
از همون 18 میلیون بپرسید چقدر از دست این دولت رضایت دارن
عجب !
اولا : بسیجیان جزو انسان و آدمیزاد و مردم این کشور نیستن ؟!
ثانیا : هفت دهم درصد به شما اجازه می دهد که هر غلطی دلتان خواست بکنید ؟ بنی صدر خائن 76 درصد آرای ملت را داشت ، ولی این شد عاقبتش .
ثالثا : شما که دم از 4 میلیون و 80 میلیون میزنی ، در زمان دولت گذشته - با وجود اینکه اقلیت بودید - مدام در حال تخریب و تخطئه ناجوان مردان دولت منتخب مردم بودید و البته هنوز هم هستید !
رجبی
اولا که آرای قالیباف را اضافه نکردی 4+6=10
دوما شما هم اینقدر رایتون کم بود که نامزدتون (عارف) کنار کشید
بهتر از این بود که به فاصله شش ماه در انصراف از یارانه ها فقط 3درصد مردم حرف دولت رو قبول کنند!
یعنی تو میگی کسانی که به جلیلی و قالیباف و غرضی و ولایتی و رضایی رای دادن با اونایی که از رای به روحانی پشیمونن همش ۴ میلیونند؟! باسواد ما رو باش!
واقعا جای تعجب داره این قیاس شما
Iran, Islamic Republic of
الان یعنی فابیوس اسیر دست ماست؟؟!!
طه
هاننننننننننننننننننن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کارهای این دانشجو نماها مسخره است

این ها اقلیتی از دانشجویان هستند، اکثر دانشجویان آگاه و به دنبال تعامل با دنیا هستند
Iran, Islamic Republic of
از طرف خودت حرف بزن نه جامعه دانشجویان!
یک دانشجوی کارشناسی ارشد علوم انسانی
منم دانشجوی ارشدهستم لطفا از طرف منم حرف نزن اگه می تونستم حتما این جمع همراهی می کردم
مهدي
سلام منم ارشد مترجمي فرانسه هستم منم دوست داشتم با اين دانشجويان همراه بشم
آره فقط اون بچه کوچولوهایی که دست و جیغ و هورا میکشن دانشجو هستن!
Iran, Islamic Republic of
آفرين خيلي باحال گفتي.
اردلان سرافراز
Iran, Islamic Republic of
حداقلش اونا کارت دانشجویی دارن
به عنوان کسی که در دانشگاههای شریف و امیرکبیر دانشجو بوده ام،‌ معنای تعامل با دنیا!!! را در ذلت و تحقیر نمی بینم و به ورود فابیوس جنایتکار کثیف اعتراض شدید دارم.
ای کاش من هم در جمع این عزیزان دانشجو یودم و مورد ضرب و شتم نیروی انتظامی واقع می شدم و به کتک خوردن در این راه افتخار می کردم.

دانشجو بیدار است از ذلت بیزار است.
تعامل با دنیا چه ربطی به مظلوم کشی داره!!! این ...باعث شده بچه های ما ایدز بگیرن،ملت، فهمیدن این خیلی سخته!!!! شما حاضرید کسی رو ببینید که بچه های شما ،خود شما ،یا اقوام شما رو به ایدز این بیماری مهلک مبتلا کنه و بعد ازش استقبال هم می بشه،حاضرید؟!!!!!!!!! اسم بی غیرتی و بی شرفی از کی تا به حال شده تعامل با دنیا؟!!!!!
دنیای شماها شده ،چندکشوری که عامل قتل ،جنایت ، ظلم ،غارت واستعمار مردم کشورهای ضعیف هستند.
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد اشتباهي مثبت دادم
حالا جالبه همشون دستخط یک نفرن این خودش خیلی چیزا را روشن میکنه
قربونت شماها همه تون خطاط هستید ؟!
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از دولت تدبیر! و امید! که به فرمایش رییس جمهور علاوه بر خارجی ها با هموطنان و ایرانیان نیز با زبان تکریم! و تمجید! برخورد می نماید!
Iran, Islamic Republic of
ضرب و شتم دانشجویان چه زبانی است؟
چون دلواپسان توافق نگرانند
Romania
خوش باوران توافق غرق در رویای و خیالپردازی
تا زه ما آغاز کارمون با کدخداست.
چه بسا خونهایی که در راه این کدخدا از بندگان خدا به اسم منافع ملی ریخته شود.
آب این کدخدا با آون خدایی که ما میشناسیم تو یه جوب نمیره
نواب
نگران نباش کمان من زه کرده، گرزم روغن زده، تفنگم تمیز شده، منتظر زمانم که نوکرای کدخدارو بفرستم پیش نوکرای قبلی، رجز ما فرزندان علی عین واقعیت است، بسم الله
United Kingdom
کجا رفت انقلابی بودن ما با این ادمهای مصلحت اندیش که شدند سران دولت همش با استعمارگران دست دوستی کاری به جایی نمی بریم
توافق به هرقیمتی انجام شد حالا می خواهند با هر قیمت و با هر کشوری و هر کس و ناکسی رابطه برقرار کنند ...
ترور شود.
ترور شه که وضع بدتر میشه بهانه جدید دستشون می افته
حیف از میهن پاکمون که خون کثیف این جنایتکار روش بریزه بعد هم یه عده در داخل!! کشور پیراهن عثمانش کنند! خارج کشور بماند!
حیف گلوله ای که حروم این اشغال شه.
ننگ بر تو باد منافق
مرگ بر فرانسه
مرگ بر آموریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر روسیه و چین و بنگلادش و عربستان و بحرین و مصر و عراق و ....
عجب ملتی هستیم ما ایرانیا؟!!
مرگ بر ظالم
خودتو قاطی ملت نکن!
شما اینقدر نمی دونی که به کی مرگ میفرستن به کی درود!
بذار اونایی که دلیلشو میدونن این کارو انجام بدن.
شما راحت باش!
بدبخت هر چي داري از اونا داري!!
باید بیماران ایدزی را به استقبال می بردند
خدایا ببین
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بجای برخورد با مخالفان نظام با بچه های خود نظام مقابله می کند بابا وظایف شماها جمع کردن معتادها و اراذل و اوباش از کف خیابان هاست برخورد با فتنه گران و بدحجابان و مزاحمین به نوامیس مردم هستش نه اینکه گیر بدین به یک عده دانشجویان دلسوز کشور که با آرامش اعتراض خود را اعلام می کنند
ناجا مدیریت موضوع می کند نه برخورد با دانشجوی خودی،اسنادتان را روکنید که اینها دانشجو بودند دانشجویی که امنیت ملی را می فهمد.هرکس بازیچه شد که سریع نام دانشجو بر آن نگذارید.
یاد حرف جناب کیلید در ایام انتخابات افتادم : هر چی نباشه من متخصص امنیت ملی هستم ! تخصص شما درتدوین بندبند قطعنامه شورای امنیت و برجام موج میزنه !
Iran, Islamic Republic of
اینا همونایی نبودن که سفارت انگلیس را با اون فضاحت اشغال کردن حتی رهبری هم آنرا نکوهش کردن
البته مرگ بر فابیوس
اما به کجا چنین شتابان!
یعنی شما فقط شعار بده!
بگو مرگ بر فابیوس ولی به حضورش در کشور هیچ واکنشی نشون نده!
Iran, Islamic Republic of
مواضه نظام تبیین شدست اما نه با شعار چهار تا دانشجو!
دانشجو وجدان بیدار جامعه میباشد.
تو موضوع توافق فهمیدیم چقدر تبیین شده است
داغ بسته شدن سفارت روباه پیری که مساحت کشورت رو نصف کرد ،هنوز تاژه است؟!!!!!
تجمع غیر قانونی باید باهاش برخورد بشه.رهبر انقلاب چند بار از این حرکتهای خلاف انتقاد کردند .کوگوش شنوا.اگه قرار بشه هرکی راه بیوفته و مخالفت کنه با اون چیزی که نمیپسنده سنگ روی سنگ بند نمیشه.این برای همه جناح ها و سلایق مصداق داره
متن را بخون! تجمع نبوده. افراد در یک صف بودند. و فقط دست نوشته داشتن. در همین کشورهای اروپایی بارها با سفر مقامات غربی مردم این کشورها ترتیب تظاهرات و اعتراض دادن و دولتها هم یا همراهی کردن یا جلوشونو گرفتن. برای فابیوس چیز تازه ای نیود ولی دولتمردان ما خیلی بی رگ هستن به جاش ولی خیلی هم بی سیاستن. از همین تظاهرات می تونستن برای چانه زنی استفاده کنن.
كمپين ضد فابيوس
الان كه همه چي مجازيه
يه كمپين راه بياندازيم بهتر جواب ميده
همه همه ميتونن توش شركت كنن....
جهان به اين پيشنهاد عمل شود بد نيست
محمود
با سلام
اینجانب هر چند باسیاستهای فرانسه موافقت ندارم
اما اینکارها را در دوره فعلی بازیچه دست شدن تعدادی جوان وخلاف منافع ملی می دانم.آیا اگر این سفر دوره آقای ....انجام شده بود باز چنین مخالفت می کردند.همه را به تقوا مخصوصاتقوای ساسی سفارش می کنم.
حتما باید انجام میشد تا میدیدی چکار می کردن؟
خودت تقوای سیاسی داری که این دانشجوها را متهم به آلت دست واقع شدن می کنی؟
اگر شرکت نکردی لااقل غیرت داشته باش دفاع کن.

حال آدم به هم می خوره از اینایی که خودشونو عقل کل میدونن و میخوان همه رو نصیحت کنن... عافیت طلبهای تهمت زننده.
شما هم شدیدا به رعایت تقوا نیاز داری برادرم. بازیچه شدن این عزیزان رو از کجا اطلاع دارید که به این آسونی تهمت میزنید؟
اینکه درباره یک اتفاق مجهول هم که اصلا رخ نداده تا شما واکنش ها را ببینید پیش داوری می کنی رعایت تقواست؟
الان تو تقوی داری که به این جوانها تهمت میزنی .یاد شهادت دادن صالحی افتادم.مدتون شده ها!
احمد
حق ایرنیان است که اعتراض کنند مسولیین نظر مردم را منتقل کنند
Russian Federation
دروغ می گویند دانشجو هستند اینها پادوی یک جریان سیاسی هستند
Germany
منفی اشتباه بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
حیف که مشکل داشتم امروز وگرنه منم میرفتم!
دانشجوی ارشد شریف!
اونایی که به اسم جشن هسته ای دعوت دولت را برای رقص و پایکوبی به سبک غربی در خیابانها پذیرفتن، و یه خط از توافق را ندانسته،‌ بزن و برقص سخیف خیابونی راه انداختن،‌ بفرمایید آلت دست کدوم دولت اعتدالی! بودن؟؟!!
کافر همه را به خویش خود پندارد
United States
تحجر کی میخواد از این مملکت رخت برببنده
آخه تا کی؟؟؟؟
جناب تحجراز نظر شما یعنی که چشم به روی همه جنایات ببندیم اگر فرزند یکی از شما متجددین به دلیل استفاده از فراورده های الوده دچار ایدز شده بود و روزی چند بار به علت ابتلا به عفونت های مختلف ویروسی، میکروبی و قازچی جان میداد باز هم اعتراض رو تحجر می دونستید. این کمترین کاری ست که در حمایت از هموطنان اسیب دیده میتوانیم انجام بدهیم.
تا وقتی جواب خونای به ناحق ریخته شده و آلوده شده داده بشه
Iran, Islamic Republic of
میخوای من یه سوزن ایدزی بیارم بزنم به یکی از خونواده شما. بعد شما بیا بگو چه آدم بدی هستی که عذر خواهی نمیکنی و بعد با هم دوست بشیم و به هم لبخند بزنیم.
خوبه؟؟ اینجوری دیگه تحجر نیست؟؟؟؟
خودباختگی در برابر غرب اغشته به خون مظلومان عالم ، کی میخواد از این مملکت رخت بربندد ؟اخه تا کی ؟!
Iran, Islamic Republic of
دلواپسان در مقابل کاسه لیسان
محمد جواد
کار ما رو میبینی؟حق اعتراض به جانیان علیه خودمون هم نمیدن.بچه های حزب الله همیشه مظلوم اند
Iran, Islamic Republic of
اقلیت چند نفری در کشور ، زندگی را برای مردم حرام می نماید. شرم و مرگتان باد ای دلواپسان اصولرا
اخه یکی نیست ازاینابپرسه 30سال پییش اصلا توبودی که حالا دل واپسی....
اره همین اقلیت چند نفری هم بودند که با شعار مرگ بر امریکا شهدای غواص را تشییع کردند!!!
Iran, Islamic Republic of
شرمنده .....اشتباه مثبت دادم ....شرمنده ....شرمنده
کاش ازاین خونای آلوده بهت میزدن اونوقت الانم این حفارومیزدی؟؟؟؟
اگه همینا نبودن که نصف کشور داشت الان عربی حرف میزد محض اطلاع تون صدام...
دلارام اقلیت بودن شما رو هم در جشن نابودی هسته ای دیدم.صدها نفر شمال شهری عشق حرکات موزون در کف خیابان انجام دادن !
فاطمه
چه ذوقی میکنند ازایجاد ارتباط با جلادان درجنگ ....ایدز تحریم...... الهی به آه مادران داغدار هر کسی به این نظام خیانت می کنند روی آرامش وسلامتی را نبیند وما خانواده شهدا خون دل می خوریم وشما رابه خدا واگذار میکنیم
تاسف آوره که دولت برای این اعتراض مسالمت آمیز مجوز صادر نکرد .
شهاب
خوبه از ورود رییس جمهور یا وزیر خارجه ایران به فرانسه به اتهام قتل مخالفان بگیرند اون پرونده حقوقی مربوط به خودش رو داره تا کی باید یه عده ادم احساسی الت دست بشن و به منافع ملت ضربه بزنن ایا یکی از اون خانواده های هموفیلی تو اینا پیدا میشن هنوز ضربه حمله به سفارت انگلیس نتونستیم جبران کنیم اینقدر بی شعور بازی در نیارین
مگه ظریف هم خون ایدزی فرستاده به فرانسه؟؟!!
شما سطح شعورتو نشون دادی.
برو کنار.
نفر بعد؟
Iran, Islamic Republic of
پس کو ضرب و شتم؟
واقعا اگه قرار باشه مملکت توسط امثال شما دوستان اداره بشه چه اتفاقی می افته؟! شما منتقد هرچی احمدی نژاد بودید نمی تونید ادعا کنید منتقد سیاست خارجی اون هم بودید حالا اگه دولتتان ادامه داشت ما الان کجای جهان بودیم؟!
الان که به اسم تعامل دارید به همه دنیا باج میدین وامنیتمون رو هم با قطعنامه ، بردین روی هوا !کجای جهان تشریف دارید ؟!
پژو که مال ایران خودرو هست قاتل فرانسوی چیه دیگه خوب برید جلو ایران خودرو تجمع کنین
Iran, Islamic Republic of
و جالبتر اینکه موضوع خون های آلوده در دوره عزیز دلشون احمدی نژاد افتاده
الان صداشون دراومده
وای مگه احمدی نژاد از 30 سال پیش رئیس جمهور بوده! ما نمی دونستیم خوب شد گفتی وگرنه خیلی بی سواد می موندیم ابرومون میرفت با این اطلاعات !
چرا کسی پرونده شهدای ترور ایران را از فابیوس نمیپرسه؟چرا کسی نمیپرسه چرا فرانسه شده مامن تروریستهای منافق که به زن و کودک ایرانی و عراقی نیز رحم نکردند؟
بخدا قسم اینها از جای دستور می گیرند . مگه میشه .بیکارند . کارندارند . واقعا که چه شود اخه
ببینم اونایی که سال 88 هر روز می ریختن تو خیابونا که بیکارتر بودن! بعد هم برای همه اثبات شد که از اسرائیل و آمریکا و انگلیس دستور می گرفتن.
ضمنا بابت قسمی که خوردی باید تاوان پس بدی.
استیصال، استیصال، استیصال .............!!!!!!!!
من که ضرب و شتم ندیدم ولی اگه هم بوده به جا بوده. مگه تجمعشون مجوز داشته؟؟؟ پس فرقی با تجمعات سال 88 ندارن
هیچ فرقی نداره ! . . . . هیچ !
ای خاک بر سر ما،یعنی اینقدر به خاک ذلت افتادیم که این ...،که بچه های مارو زنده زنده، کشت!!!! با عزت و افتخار وسلام صلوات بیاد تو این مملکت بعد با معترضان برخورد هم بشه؟!!!!! این دولت کارش به کجا رسیده؟!!!!! به کجا دیگه می خواد برسه؟!!!!!!! خدا آخر وعاقبتمون رو به خیر کنه.
دوست من این دولت نباید جواب بده اگه جواب دادنی هم هست باید دولتی که 32سال پیش بوده جواب گو باشه.نه این دولت چرا الکی جیغ می کشی
Norway
صدای فریاد این بنده خدا در عربده شما گم است . بیخیال . ولوم را بیار پایین
تروخدا بیاید کمی فکر کنیم کجای کار رو اشتباه رفتیم که امروز تا این حد خوار و ذلیل شمرده میشیم. از همه مردم ایران میخوام که تلاش کنن این سالهای ننگ و خفّت حداقل اگه سخته که جلوش گرفته بشه، دیگه هیچوقت تکرار نشه. تو کجای دنیا مسئولین کشورش برای قاتلان مردم بیگناه، فرش قرمز پهن میکنن و ذوق زده میشن!!؟
دیگه واقعاً تو این دوره و زمونه مرگ هم یه نعمت شده که انگار لیاقت میخواد.
علی
آقای ایرانمش شماکه نماینده مردم نیستید چرا چرا حرف های جناحی خود را حرف دل مردم میدانید تو را خدا بس کنید حرف دل اکثریت مردم با شماها خیلی فرق دارد. شما فقط نماینده دلواپسان هستید
Norway
همجین بدم می اید ازکامنت هایی بااین ادبیات که خودشان را اکثریت ملت می دانند .
علی
با اینکه طرفدارشون نیستم ولی بهشون حق میدم نباید بزارن این ادم به ایران بیاد واقعا ظلم کرده
برای بسیجی های تندرو متاسفم
برای خودت متاسف باش بی غیرتی هم حدی داره
از کی تا حالا غیرتمندی شده تندروی؟!
از کی تا حالا بی غیرتی شده درایت و تدبیر؟!

ما همه باید می رفتیم. خدا انشاءالله قدمهایی که امروز در این راه برداشته شد را به حرم امن الهی برساند. یه ماه دیگه عازم مکه هستم. حتما این عزیزانی را که زحمت همه را می کشند دعا خواهم کرد انشاءالله.
التماس دعا عزیز
سلام ما را هم به آقا رسول الله و ائمه غریب بقیع و مادر مظلوممان برسان و شکایت ما را از بی غیرتان دنیا پرست پیششان ببر
اگر زمان احمدی نژاد فابیوس میومد اسمش میشد فتح الفتوح!
Iran, Islamic Republic of
بابا اشکال نداره که لوران داد دیدار آقای ظریف رو بعد از اهانت شارلی ابدو پس میده. البته نمی دونم چرا هردو اتفاق علیه ملت مسلمان ایران بوده
نیروی انتظامی که در اولیه های کار خود در برخورد با بی حجابی و هنجار شکنی در سواحل وشهرستانها مانده از پس نیروهای ارزشی خوب برآمد
این پیروزی را به کدخدا و اعوان و انصارش تبریک می گوییم
از دولت تدبیر و امید بیش از این بر نمی امد
لعنت بر این دلواپسان
Iran, Islamic Republic of
لعنت به خودت بی ادب بی غیرت
حتی حیوانات هم نسبت به قلمروشون تعصب دارند
سامان
نیروی انتظامی تشکر تشکر
نیروی انتظامی تشکر تشکر
نیروی انتظامی تشکر تشکر
مرجان
خداقوووووووت به همگیتون
ما زیر بار ذلت نمیریم .
آقای ظریف اینا سوء تفاهم نیست واقعیته
سعید
Serbia
از جناب دولت خصوصا جناب آقای دکتر رحمانی فضلی (وزیر کشور و جانشین فرماندهی کل قوا در امور نیروی انتظامی) تشکر می کنم که قاطعانه هم در امر حفاظت از وزیر خارجه فرانسه سنگ تمام گذاشتند که خدایی ناکرده اگر بر اساس اعمال عده ای جوانان بی اندیشه مشکلی پیش می آمد آبروی نظام مورد خدشه واقع می شد و هم اینکه دستورات لازم به ناجا برای جلوگیری از هرگونه تجمع غیر قانونی داده شد تا با اهداف جناحی از احساسات و عواطف ملت عزیزمون سو استفاده نشود.
ما هم از شما وطن فروشان که حداقل بدون نفاق حقیقت نگاهتان رو نشان دادید،کمال تشکر راداریم.
Germany
جهانگيري تنها قطره اي از درياي تخلفات احمدي نژاد را عنوان کرده و اگر بيم فراهم آوري موجبات بدبيني مردم به دولت ها وجود نداشت، مي شد مثنوي 70 من از تخلفات احمدي نژاد منتشر کرد. چرا که فقط شمارش قانون شکني هاي او يک کتاب مي شود و اگر مردم بدانند اوچه ها کرده، براي هر مورد تخلفش بايد يک هفته عزاي عمومي اعلام کنند.



خباز با اشاره به تخلفات پرشمار سازمان تامين اجتماعي در دولت گذشته، گفت: شما فقط رقم اختلاس هايي متعددي که پرونده هايشان در حال رسيدگي است را به 70 ميليون جمعيت ايران تقسيم کنيد، ببينيد که به هر کس چقدر مي رسيد؟ اما باز هم آقايان دو قرت و نيمشان باقي است و مدعي شکايت مي شوند.
هر که خیانت کنه باید مجازات بشه و فرقی ندار ه که کی باشه
اونی که منفی داده ،معتقده خیانتکار خوب وبد داریم ؟! :)
سرور
Romania
نخیر اون معتقد است کتاب جهانگیری مرجع معتبری نداره.شاید هم منابع اون به زبان فرانسویه!
بصير
کلام امام :
نگذاريد انقلاب دست نااهلان بيفتد....
بي بصيرتي بعضي مسولين چه ميکند در اين کشور!!!
کاظمی
متاسفانه تا عده ای انتقاد می کنند به انان بر چسب زده می شود و به انان می گویند شما پشت رهبری و خون شهدا مخفی شده اید و از انان سوء استفاده می کنید . ما به کسانی که تحمل انتقاد را ندارند با صراحت می گوئیم ما پیرو مکتب اسلام محمدی هستیم نه اسلام امریکایی بنابر این اجازه نخواهیم داد پیش پای کسانی که به ملت ایران ستم کرده اند فرش قرمز پهن شود تا کی باید در برابر ستم ستمگران منفعلانه برخورد کرد ؟ ایا اقتصاد مقاومتی چاره کار است یا واگذاری اقتصاد کشور به بیگانگان ستمگر ؟ بیگانگان تا کنون به کدام عهد و پیمان اقتصادی خود پایبند بوده اند ؟
Iran, Islamic Republic of
اون موقع که این خون های آلوده را به بیماران هموفیلی زدند شماها تو کدام سوراخ بودید چرا آن موقع اعتراض نکردین حالا یادتون افتاده و شدین کاسه داغتر از آش
اون موقع ما داشتیم تو جبهه میجنگیدیم.
که نکنه صدام بیاد بالای سر شما فرزند عزیزم...
مسولین ما اگه یک کم غیرت دارند ببیند ایا در ها را باز کرده اند و هر کسی را باید به ایران راه داد . یادشان بیاید که چه بر سر ما اوردند راحت طلبی به چه بهایی ؟ دو سال داریم میریم و میاییم حالا تازه میخوان بیان گل هدیه بدند . اگه مرد هم هستند همین پلاکار بدستها یند
غلامرضاقهرمانی
قابل توجه فرماندهی جدید نیروی انتظامی!
ضرب و شتم فرزندان ملت، بخاطر ورود قاتل ملت.
برخورد با این جوانان، تاسف انگیز بود.
امید اصفهان
خوارج زمان ما همین مردم معترض در فرودگاه بودند

مگه ما رهبر و پیشوا نداریم؟؟؟

یاران امام علی هم تندرو بودند و قرآن بر نیزه کردند و بعد که فهمیدن اشتباه کردن گفتن هم ما باید توبه کنیم هم حضرت علی !!!

مردم باید در کنار رهبری و ولایت باشند نه عقب تر و نه جلوتر
امید خان: اینها خود را بالاتر از هرفکر و هر مقامی میدانند. خود را مدعی حقوق ملت می دانند، شما هرچه ادله وشرعیات و قانون ارایه دهی و اهمیت ملت ایران را یاد آوری کنی ، باز اینها گوششان بدهکار نیست.خدا می داند چقدر دل رهبری را به درد می آورند با تند روی های غلط خود.
امید اصفهان
مالک اشتر به یک قدمی معاویه ملعون رسیده بود و سپاه حضرت علی پیروز شده بود که خوارج با بر سر نیزه بردن قرانها و اشوب در لشگر مالک اشتر را ناچار کرد که برگردد

ان شالله این جماعت ملعبه دست دشمن (به طور ناخواسته) نشده باشند

من میترسم این جماعت مثل همان جماعت کوفه باشه که امام علی (ع) رو به موقع نیاز تنها گذاشتن

اگر رهبر را قبول دارید پس سکوت کنید و منتظر اشاره و فرمان حضرت آقا باشید
ف-ج
آقا امید. رهیر وظیفه ای دارد ، مردم هم وظیفه ای. تاریخ اسلام را که بخوانی می فهمی اگر علی(ع) به دلایلی مجبور به سکوت بود ، اما ابوذرها تریبون علی بودند و فریاد او را به گوش مردم می رساندند.
دانشجویان مبارز که سفارت رو گرفتن جلوتر از امام حرکت کردن ؟ نکنه اونا رو هم خوارج میدونی ؟ حرکت این بچه های با شرف و با غیرت عین وصیت نامه امام و در خط رهبریست .
خودتی!
ادای ولایتمداری درنیار!
اصلاح طلب بیچاره!‌
خیلی تابلویی!
اهل کجایی؟! "یاران امام علی هم تندرو بودند و قرآن بر نیزه کردند" !!!!! تو کتاب تاریخ مریخ چنین چیزی نوشته؟!!!! مجبور نیستی نظر بدی مریخی!!
بیک بابا
ما هنوز زنده ام و می توانیم حرف بزنیم . چهار نفر دلواپس نمی تواند نماینده ملت باشند.
درود بر ناجا .
adl
بسه با این وحشی بازیها به جایی نمیرسیم ....
zz
پس اعتراض
به نظر شما یعنی وحشی بازی...
عبدالله مویدخواه
اقدام ننگین دولت برای دعوت یکی از خبیث ترین مسئولین دولتهای اروپایی به کشور که موجب تفرقه می شود را محکوم نموده و ضمن حمایت از دانشجویان عزیز حاضر در صحنه ورود فابیوس قاتل، نسبت به برخورد غلط پلیس هم متاسفم و سرافکنده!
Iran, Islamic Republic of
اگر درد تان درد مردم است چرا به محمود كذاب غارتگر بيت المال اعتراض نكرديد؟
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
چرا خواب دلدادگان رابه هم میزنید
عاقا صالح
حرف هاتون جناحی نیست؟!!
حرف دل مردمه؟!
بس که شماها پررویین،چطوره که موقع رسانه ای شدن اختلاس های پاک ترین دولتتون خفه خون میگیرن،فقط این جور مواقع به فکر مردم میفتین؟
چرا کسی احمدی نژاد رو بخاطر حرف های غیرمسولانه اش محاکمه نمیکنه؟بخاطر اختلاسهایی که کمر اقتصاد ایران رو شکست؟بخاطر ندونم کاریهاش؟
Serbia
سلام بر روحانی و خاک عالم بر سر تمامی مخالفانش
الحق که ادبت به ایشون رفته .
به نیروی انتظامی:
سنگها را بسته اید ولی سگ ها را آزادانه ول کرده اید! بجای برخورد با این جوانان که کاری جز بالابردن پلاکارد نمی کردند به مبارزه با مزاحمین نوامیس و شرورها که در محلات شهرها جولان می دهند بپردازید.
شهین نصیری
یک عده ای اصلا ارامش ندارند وباعث میشوند تاخوداگاه عده ای دشمن خودشان را دلسوخته ایدز گرفنه ها ویا خانواده شهدا وغیره جابزنند واشوب وتاامتی ببار بیاورند بابا اگر به مملکت ووطن عشق میورزید باعث اشوب نشید واز انتقام گرفتن هم چیزی بر نمیگرده پس به خدا توکل کنید
عوضی مثبت خورد .
کاظم
Romania
خدایا امام زمان ما را برسان این اقای فابیوس حتی از ایران عذر خواهی هم نکرده یه عده برای شکم شون حاضرن با دشمن صلح کنن که این ساده لوحیه چون همون دشمن در فرست مناسب کارد به شکمشون میزنه
یعنی اگه وزیر ما هم رفت فرانسه منافقین (بلا تشبیه)رو که مخالف نظام هستن رو از تو خیابان جمع میکنه !!!
دیگه حالم داره به هم میخوره واقعا دلم میخواد بمیرم از این همه خفقان و خفت به خواب هم نمیدیدم چنین وضع ذلیلانه ای پیدا کنیم
نیروی انتظامی چگونه به خود اجازه داده است تا به جوانان رشید این مملکت تعرض نماید و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دهد. ظلم از ناحیه هر فردی و در هر لباسی که باشد حرام است و برخورد با آن واجب. من اگر در جمع این عزیزان بودم تا آخرین قطره خون به مبارزه با این ظلم می پرداختم و هر ضربتی را که به جوانان این مملکت وارد می نمودند با ده ضربه پاسخ می دادم تا ظالم سر جایش بنیشند ولو اینکه در این درگیری کشته می شدم، که در اینصورت افوض فوضا عظیما
صاحبی
به نظر میاد اگر یک چماق بود الان شده 5 تا چماق.
وافضیحت.
دیروز آلمان زود آمد و رفت .صاحبان حق وتو دارند یکی یکی میایند . 4 تا چماقدار دیگر .
به به
مجلس غیرت مند توافق را رد نماید تا عزیز باشیم.
مومن زیر بلیط مسیحی ها و یهودی ها عزیز نیست. این نص قرآن است .آنهم با سابقه اینها .
علی از خرم آباد
اون پسر پیرهن آبی در دولت دلواپسان مشاور وزیری چیزی میشه.اگه دانشجویی و منطق دانشجویی عربده کشی باشه بد بحال این مملکت
منطق دانشجویی فریاد بر سر ظالمه . بدا به حال توی ... .
Iran, Islamic Republic of
حالا اگه برعكس بود و موافقين تجمع كرده بودند مبگفتيد تجمع غير قانوني و بدون مجوز
حالا اگه برعکس بود میگفتید وا آزادیاااا! وا حقوق بشرااا! وا اعتدالاااا!
بايد همونجا نيروى انتظامى با شدت بيشترى برخورد ميكرد تا درس عبرت بشود براى باقى اين أقليت نادان و دلواپس
Finland
چقدر این دولت مردم رو ذلیل و سرافکنده کرد به بهانه یک لقمه بیشتر سر سفره هایی که معلوم نیست تا کی برقرار باشند.
Iran, Islamic Republic of
سخنان شما شرم آوره !
خوب کرد یه عمر...حالا یه بار شما رو بزنن
مهدی
سلام
خدارو شکر نیروی انتظامی ما بیداره...
حالا دیگه نوبت اینه که بچه بسیجیایی که فتنه ۸۸رو خاموش کردن اونم با کلی شهید رو ضرب و شتم کنند اونم به خطر حقیقت.
من نمیدونم این برادران ناجا چطوری و از کی این دستورات رو میگیرند.
ولی همین قدر میدونم اگه همین بسیجیا و دانشجوهای مخلص و وطن دوست و ولایی نبودند تا حالا اصلا نمیشد حتی تو خیابونها با ماشین های آهنی هم گذر کرد چه برسه به پیاده.
مرزا هم که جای خودشو داره.
برین ببینیند همین بچه بسیجیا با کمترین حقوق و ادعا از مرزامون محافظت می کنند.
حالا یکی بره .... بگیره!!
سیاست پدر و مادر ندارد. کسی که دیروز دوست بوده ممکن است فردا دشمن باشد ، کسی که دیروز دشمن بوده ممکن است فردا دوست باشد!
Iran, Islamic Republic of
اين خاص سياست نيست در زندگي روزمره ما هم همين مناسبات بر قرار است
اون سیاست انگلیسیه که بی پدر و مادره نه سیاست اسلامی
چند نفر خود سر بدون مجوز جمع شدند که کاملا وابسته اند بعد جالبه می گن حرف ما درد مردمه کدوم مردم با شما هستند ؟ شما کسی رو با خودتون به همراه ندارید . شما چند نفر افراطی تند رو بی منطق دلواپس موقعیت خودتون هستید . مردم کجا شما کجا؟ کدوم از شما دانشجو هستید که اسم دانشگاه رو خراب می کنید اگر هم دانشجو باشید با سهمیه رفتید دانشگاه نه برای درس بلکه برای همین روزا که دارند ازتون سوء استفاده می کنند و خودتون متوجه نیستید
چی بلغور میکنی سیب زمینی بی رگ؟!
ساجدی
Romania
وحشی ها کسانیند که مردم یمن وعراق وسوریه را به خاک وخون کشیدند وحشی کسانی هستند که صدام را برای کشتار مردم ایران یاری کردند وحشیها کسانی هستند که حقوق بشر ملعبه دستان انان است وحشیها حامیان رژیم ضدبشری صهیونیستها یند
United Kingdom
خداروشکر که این ارازل و اوباش و جمع کردند...سپاس از وزارت محترم کشور
ترانه
اوباش؟
اگر یکی از کسانیکه دوستش داری با اون خونها جونشو از دست میداد معنی اوباشو بهتر میفهمیدی.
لیلا
آیا تلاش برای گرفتن حق از راههای مسالمت آمیز فرو مایگیست ؟ متاسفم براتون هموطن
اما به نظر من اینجور کامنتها رو هموطنان ما نمیذارند این کامنتها مال کسانیه که فقط فارسی رو خوب بلدند!
United Kingdom
درود بر فرانسه که امام (ره) سالها این کشور را به عنوان محل اقامت برگزیدند...درود بر فابیوس
ببینمت تو پتی یا مت؟ :))
تو دیگه خیلی نوبری .
انشاالله با فابیوس مهشور بشید
فکر کنم خوشحال بشی اگه خدا از همون درودی که برای فابیوس کنار گذاشته قسمت تو هم بکنه.
عمو
واقعا متاسفم خوب میذاشتید اعتراضشون رو بکنن و برن و شما فقط امنیت رو تامین میکردین حق اعتراض در قانون اساسی اومده هم واسه اینطرفیا هم اونطرفیا البته تا جایی که دشمن و مزدورانش سوء استفاده نکنن
نه دیگه! به قول شهید آوینی تو جمهوری اسلامی همه آزادند و حق اعتراض دارند جز بچه حزب اللهی ها!! (قریب به مضمون)
دانشجوی بی سواد
علامت تعجب یادت رفت!
اي كاش در بسياري از كارها بچه بازي نمي كرديم
اقدس خانم
همتون سر کارید باباااااااااااااااا
ای کاش در تمام کارها حسین فهمیده بازی دربیاریم.
مریم
Iran, Islamic Republic of
پس این همه دانشمندایی که این همه درس خوندن بعدم شهید شدن تکلیفشون چی میشه واقعا جای تاسفه که بخاطر این که از گشنگی نمیریم دستمونو جلوی این اجنبیا دراز کنیم و ازمنافع ملیمون بگذریم تازه ذوقم بکنیم
اخه برادر من شما چرا میای اعتراض ؟قربون ریشت و مهربونیت.چرا خودتو خراب میکنی؟فکر نان باش برادر،به این سادگیها و پاکدلیها چیزی نمیدن.
اونجا جای اعتراض شما نیست اونجا جای خانواده هایی هست که خونشون از ویروس فرانسوی الوده شده.شما چرا؟!
آرزو
برای دفاع از حق کتک خوردن موجب افتخار است نه خفت
درود بر دانشجویان و تمام انسانهای باشرف و عزتمند.
آرزو
متاسفم برای صدا و سیما و شبکه خبر با آن همه ادعا.
واقعا واقعا :(
تشکر از نیروی انتظامی به خاطر بر قراری نظم وامنیت
علی محمدنصیری لرستانی
کتک زدن بچه‌های این آب وخاک بخاطر فابیوس یهودی زاده!!!برای ناجا وفرماندهانش متاسفم،سردار اگه آمریکا یا همین فرانسه یاغرب حمله کنه، همین بچه‌ها جلوشونومیگیرن،سردارتوکه ازمایی،تودیگه چرا؟؟اتفاقابااین تجمعات میفهمیدایران امروز ایران قجر وپهلوی نیست،وفابیوس وهمپیالگی هاش میفهمیدندفرش قرمز پهن نشده،این تجمع به نمایندگی از تمام ملت ایران بوده، جناحی وخطی نبوده
کدوم سردار داداش ....سرداران واقعی الان در آرامگاهشون در جوار قرب الهی منزل نموده اند ... سراداران واقعی امثال همت و باکری و صیاد و کلاهدوز بودند که اگر بی هویتی مثل فابیوس چپ به بچه دوازده ساله این کشور نگاه می کرد . سرخی چهره هاوشون و بر آمدگی رگ گردنهاشون تا روزها همه رو به فکر می برد....
این که تجمع است!!!!!!!!
United States
کار بجایی بود
برای نیروی انتظامی که همیشه دم از مردمی بودن می زنه واقعا متاسفم .اینها رو باش که فکر می کنند انجام وظیفه می کنند یک بی هویتی مثل فابیوس میاد ایران و استقبال هم میشه. از خدا می خواهیم این جنایتهایی پزشکی که فابیوس کرده دامن گیر این دولتی های خائنی بشه که اسباب سفر این ملعون رو فراهم کردن انشاالله
مرگ بر فرانسه
احمد
مرگ بر فرانسه
فاطمه
خجالت داره برای این دولت از وقتی اومده سرکار با خشونت وتکبر با مردم برخورد میکنن بعد دم از ارامش و دولت بافرهنگ میزنن...