جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

ورود وزير ارشاد به منازعات دولت و مجلس

شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 175081
در پي بروز برخي اختلافات ميان دولت و مجلس شوراي اسلامي در خصوص ادغام وزارتخانه ها و تعيين وزرا، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز به انتقاد از مجلس پرداخت.

به گزارش سياست نامه سيد محمد حسيني که شب گذشته در برنامه هفت حضور يافته بود در حالي که قرار بود به شرح تاسيس سازمان سينمايي بپردازد به يکباره و بدون هيچ دليلي به نقد مجلس در مراوده با دولت پرداخت.

وي به روند تاسيس وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: ابتدا گفتند که بايد سازمان ملي جوانان و تربيت بدني ادغام شوند و در حالي که اين موضوع داراي مشکلاتي بود رييس جمهور پذيرفت.بعد مجلس به تعيين سرپرست اعتراض کرد و وقتي هم که رييس جمهور ، وزير معرفي کرد به او راي ندادند بعد هم دوباره به تعيين سرپرست ايراد مي گيرند.حالا در اين شرايط رييس جمهور چه مي تواند بکند؟
حسيني در واکنش به گفته هاي جيراني درخصوص لزوم تلاش وزارت ارشاد براي جذب همه اهالي سينما به دور از مسايل سياسي جواب قانع کننده اي نداد.

اظهارات وزير ارشاد و ورود وي به منازعات روز در حالي است که بسياري از دغدغه مندان حوزه فرهنگ و هنر و اهالي هنر نسبت به وضعيت فرهنگي و سياستهاي اين وزارتخانه در حوزه هاي سينما، کتاب و موسيقي و... اظهار نگراني مي کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وقتی رسانه ملی رئیس جمهور را سانسور میکنه و فقط به مخالفان و منتقدان دولت اجازه حضور و صبحت میده خوب موافقان باید از هر فرصتی استفاده کنن برای دفاع از خودشون یا نه؟