پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اعلام اسامی شناگران اعزامی به اینچئون

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 375683
کادر فنی تیم ملی شنا نام پنج ملی پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون را اعلام کرد.
به گزارش جهان؛ مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا نوشت: شیرجه و واترپلو؛ جمال چاوشی فر، احمدرضا جلالی، آرشام میرزایی، مهدی انصاری و آریا نسیمی شاد نمایندگان شنای ایران در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی خواهند بود. عباسعلی کشتکار (سرمربی) و خشایار حضرتی (مربی) نیز تیم ملی ایران را در این سفر همراهی می کنند.

عباسعلی کشتکار، سرمربی تیم ملی شنا، درباره معیار وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در اعزام بازیکنان به بازی های آسیایی گفت: کمیته ملی المپیک اعلام کرد که پنج شناگر به بازی‎های آسیایی اعزام می شوند. کادر فنی طی نامه ای از فدراسیون درخواست کرد تا شناگران بیشتری به بازی ها فرستاده شوند و تعداد شناگران کمتر نشود. ولی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون به توافق نرسیدند. برنامه مدنظر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این است که کسانی که رکوردهایشان به رکوردهای ملی نزدیک‎تر است یا می‎توانند رکوردهای ملی را جا به جا و به مدال دست پیدا کنند را اعزام کنند.

بازی های آسیایی ۲۰۱۴ از تاریخ ۲۸ شهریور تا ۱۲ مهر در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *