جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

اخراج بی‌سابقه کارمندان از یک وزارتخانه

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 355388
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: تحقیق و تحفص از فدراسیون فوتبال در صحن مجلس قرائت شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه درمجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست علنی وکلای ملت در اخطار قانون اساسی خطاب به هیئت رئیسه پارلمان اظهار داشت: وزارت صنعت حدود ۳ هزار نفر از افراد تحصیل کرده را که سال‌ها در مباحث اقتصادی و نظارت بر کنترل بازار کار کرده‌اند، اخراج کرده است.

وی ادامه داد: این افراد تحصیل کرده هستند و زن و بچه دارند و ۵ سال تمام برای وزارت صنعت کار کرده‌اند اما این وزارت خانه آنها را یک شبه اخراج کرده است. بنابراین از وزارت صنعت می خواهیم تا بحث اخراج این افراد را که بیشتر از استان‌های کردستان و سیستان و بلوچستان هستند، بررسی کند.

این نماینده مجلس با اشاره به بحث تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال قرار بود، به صحن علنی بیاید اما به دلیل خبر برخی رسانه‌ها، موضوعاتی مطرح شد و در نهایت این تحقیق و تفحص در صحن علنی قرائت نشد و ما از این موضوع قانع نشده‌ایم.

در ادامه حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار گفت: دستگاه ذی ربط موضوع اخراج این کارمندان وزارت صنعت را مورد بررسی قرار دهند.

همچنین علیرضا منادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص تحقیق و تفحص از فدراسیون فوتبال گفت: درباره این صحبت آقای قاضی‌پور که گفتند ما قانع نشدیم، باید بگویم درباره این تحقیق و تفحص جلسه‌ای در دفتر ما برگزار شد و دوستان از مضوعات مطرح شده قانع نشدند، بنابراین دوستان فدراسیون فوتبال قرار شد برای ما گزارشی بیاورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بیچاره بازرسان طرح تشدید
خدا به داد بازار برسه باوجود امسال این افراد این طور مونددیگه میخواد چی بشه ...............