شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

افتتاح دومین تشکل اصلاح طلب در امیرکبیر

جمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب: 419080
در حالی که تنها چند روز از برگزاری مراسم آغاز بکار انجمن اسلامی دانشجویان ترقی خواه دانشگاه صنعتی امیر کبیر می گذرد، هفته آینده یک تشکل اصلاح طلب دیگر به نام 'انجمن فرهنگ و سیاست' در این دانشگاه کار خود را آغاز می کند.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، آیین افتتاح تشکل اصلاح طلب انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه صنعتی امیر کبیر، روز یکشنبه ( ششم اردیبهشت) در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه امیر کبیر برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر محمد رضا عارف، این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به منظور سخنرانی در جمع دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، در آئین افتتاح انجمن فرهنگ و سیاست شرکت می کند.

یادآورمی شود، آیین بازگشایی انجمن اسلامی دانشجویان ترقی خواه عصر دوشنبه هفته جاری با حضور فعالان سیاسی و دانشجویی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

دانشجویان اصلاح طلب پلی تکنیک در آن مراسم، آغاز بکار انجمن را احیای دوباره جنبش دانشجویی در این دانشگاه قلمداد می کردند.

یکی از دانشجویان دکلمه ای در آن مراسم خواند که در آن از 'بسته بودن دست و پای جنبش دانشجویی در سالهای گذشته' گلایه و نسبت به وزیدن نسیم تغییرات انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ابراز امیدواری کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *