شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳۲
۱۳۶
در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاههای افسری ارتش مطرح شد؛

فرمانده کل قوا: خویشتن داری نشان داده ایم/ عکس العمل ایران اسلامی خشن و سخت خواهد بود

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 447485
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر حضور یافتند.
فرمانده کل قوا: خویشتن داری نشان داده ایم/ عکس العمل ایران اسلامی خشن و سخت خواهد بود
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر حضور یافتند.

در این مراسم، حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به حادثه تأسف بار و خونین منا، آن را بدلیل جان باختن هزاران نفر از حجاج بویژه صدها نفر از حجاج ایرانی، عزا و مصیبتی واقعی برای ملت ایران خواندند و با اشاره به لزوم تشکیل کمیته حقیقت یاب با حضور کشورهای اسلامی و از جمله ایران، گفتند: دولت عربستان در انتقال ابدان مطهر جان باختگان به وظایف خود عمل نمی کند و جمهوری اسلامی ایران نیز تاکنون با خویشتنداری و ادب اسلامی، حرمت برادری را در دنیای اسلام نگه داشته است، اما این را بدانند که اندک بی احترامی به دهها هزار نفر از حجاج ایرانی در مکه و مدینه و عمل نکردن به وظایف برای انتقال ابدان مطهر، عکس العمل سخت و خشن ایران را در پی خواهد داشت.


ایشان با اشاره به جان باختن مظلومانه و با زبان تشنه حجاج در حادثه منا و عزادار شدن خانواده هایی که مشتاقانه منتظر بازگشت عزیزان خود بودند، افزودند: هنوز تعداد دقیق جان باختگان ایرانی در این حادثه مشخص نیست و احتمال افزایش آمار به صدها نفر دیگر وجود دارد و این حادثه، واقعا مصیبت بزرگی برای ملت ایران است.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به برخی گزارش ها مبنی بر جان باختن احتمالی بیش از پنج هزار نفر در حادثه منا، خاطر نشان کردند: درحالیکه قرآن کریم خانه خدا را محل امنیت و حج را جایگاه امنیت می داند اما اکنون باید پرسید که، «آیا این، امنیت است؟»


حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر لزوم تشکیل «کمیته حقیقت یاب» با حضور کشورهای اسلامی و از جمله ایران، خاطر نشان کردند: ما فعلاً درباره علت این حادثه، قضاوت پیش از موعد نمی کنیم اما معتقدیم دولت عربستان به وظایف خود در قبال مجروحان حادثه منا عمل نکرده است و آنان را با حالتی مستأصل و تشنه رها کرد.

ایشان به مشکلات بوجود آمده در انتقال بدنهای مطهر جان باختگان حادثه منا و پیگیری مسئولان کشور اشاره کردند و با تأکید بر لزوم ادامه پیگیری های مسئولان، افزودند: در این موضوع، دولت عربستان به وظایف خود عمل نمی کند و در برخی موارد نیز موذی گری انجام می دهد.

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: جمهوری اسلامی ایران تاکنون از خود خویشتن‌داری نشان داده و رعایت ادب اسلامی و حرمت برادری در دنیای اسلام را کرده است اما این را بدانند که دست ایران، برتر از خیلی ها است و امکانات بیشتری هم دارد و اگر بخواهد در مقابل عناصر اذیت کننده و موذی عکس العمل نشان دهد، اوضاع آنها خوب نخواهد بود و در هیچ صحنه هماوردی، حریف نخواهند شد.


حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر اینکه عکس العمل ایران اسلامی خشن و سخت خواهد بود، خاطر نشان کردند: در دوران هشت سال دفاع مقدس، قدرت های شرق و غرب و کشورهای اطراف از یک عنصر خبیث و فاسد حمایت کردند اما سرانجام همه آنها سیلی خوردند و بر همین اساس، ایران را می شناسند و اگر هم نمی شناسند، الان بشناسند.

ایشان با اشاره به حضور دهها هزار نفر از حجاج عزیز کشورمان در مکه و مدینه، هشدار دادند: اندک بی احترامی به حجاج ایرانی و همچنین عمل نکردن دولت عربستان به وظایف خود در قبال بدنهای مطهر، موجب عکس العمل ایران خواهد شد.

رهبر انقلاب گفتند: جمهوری اسلامی ایران اهل ظلم نیست اما ظلم و ستم هیچکس را نیز قبول نمی کند، بنابراین حقوق هیچیک از انسان ها و ملتها اعم از مسلمان و غیر مسلمان دست درازی نمی کند، اما اگر کسی بخواهد به حق ملت و کشور ایران دست درازی کند، با او برخورد محکمی خواهد شد و به لطف خدا توانایی این برخورد نیز وجود دارد و ملت ایران، مقتدر و پایدار است.

حضرت آیت الله خامنه ای در بخش دیگری از سخنان خود، «ایمان عمیق»، «شجاعت» و «دانش» را سه عنصر بسیار مهم در تشکیل هویت یک نیروی مسلح خواندند و خاطر نشان کردند: اگر در نیروی مسلح، ایمان نباشد، روحیه ضعیف کشی بوجود خواهد آمد، اگر شجاعت نباشد، نیروی مسلح در هنگامه خطر، قادر به انجام وظیفه خود نخواهد بود و اگر دانش نباشد، ابزارهای نیروی مسلح در برابر ابزارهای طرف مقابل، کُند خواهند بود.

ایشان هدف قرار دادن خانه ها، خیابان ها، بازار و حتی مجلس عروسی را در یمن، نمونه ای از ضعیف کشی و نبود روحیه شجاعت در یک نیروی مسلح دانستند و با توصیه به جوانان نیروهای مسلح کشور برای تقویت ایمان و شجاعت و ابتکار تحقیقاتی و دانش پژوهی، خاطر نشان کردند: امروز نظام اسلامی، هم نیازمند ابزارهای جنگی سخت و هم، ابزارهای جنگی نرم است زیرا دنیای کنونی تحت سیطره قدرت شیاطین، برای انسان های خداجو دنیایی خطیر است و باید همواره آماده و مجهز بود.

رهبر انقلاب اسلامی علت اصلی دشمنی قدرتمندان غاصب جهانی با جمهوری اسلامی و ملت شجاع و انقلابی ایران را، ایستادگی ملت در مقابل آنها و حفظ هویت و جوهره اصلی و حل نشدن در نظامات استکبار، برشمردند و گفتند: آمادگی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و سایر نیروها، فقط به معنای آمادگی برای پیروزی در مقابل دشمن نیست بلکه باید این آمادگی، بازدارنده نیز باشد.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تهدیدهای قدرتهای جهانی برضد نظام اسلامی، افزودند: ملت ایران در دوران چهار دهه انقلاب بویژه در هشت سال دفاع مقدس نشان داده است که قدرتمند و نیرومند و دارای هویت و گوهر است و در مقابل بدخواهان می ایستد.

ایشان با تاکید براینکه ملت ایران ثابت کرده، در مقابل استکبار، مقاوم، آگاه و بصیر است و همچنین برای هویت خود و بشریت احترام قائل است، گفتند: ایستادگی در برابر استکبار، احترام به بشریت و همه ملت ها است.

رهبر انقلاب اسلامی به چنگ و دندان نشان دادنهای دشمنان اشاره و خاطر نشان کردند: همواره اینگونه بوده است که مشت کوبنده انسانهای مومن می تواند آنها را وادار به عقب نشینی کند.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان، جوانان نیروهای مسلح را به بازخوانی دقیق قضایای دفاع مقدس و طرحهای عملیاتی و بازدید از مناطق عملیاتی، از منظر نظامی و استفاده از تجربیات پیشکسوتان توصیه کردند و خطاب به آنان گفتند: شما باید حِصنِ مستحکم کشور و نظام اسلامی، به معنی واقعی کلمه باشید.

* * *

در ابتدای این مراسم، رهبر انقلاب اسلامی، با حضور در یادمان شهدا، به شهیدان سرافراز ادای احترام کردند.

فرمانده کل قوا، سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.

در این مراسم، خانواده یکی از شهیدان نیروی دریایی ارتش، یک روحانی نمونه، سه تن از فرماندهان، سه تن از اساتید و پژوهشگران و پنج نفر از دانش آموختگان نمونه دانشگاههای ارتش هدایای خود را از دست فرمانده معظم کل قوا دریافت کردند. همچنین یکی از دانش آموختگان و نماینده دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نیز مفتخر به دریافت درجه و سردوشی شدند.



قرائت سوگند نامه دانشجویان جدید، سرود دسته جمعی، و رزمایش میدانی غدیر از دیگر برنامه های مراسم امروز بود.

در ادامه مراسم، یگانهای حاضر در میدان صبحگاه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر از مقابل جایگاه رژه رفتند.

در این مراسم، همچنین امیر سرلشگر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش، ضمن خیر مقدم تأکید کرد: ارتش با الهام از روحیه شهادت طلبی و ایثارگری ملت ایران، با اقتدار کامل و ارتقای تواناییهای رزمی، آماده مقابله با تهدیدهای نوظهور و جان فشانی است.

امیر دریادار دوم حکیمی فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر نیز گزارشی از روند تحصیلی و آموزشهای تخصصی- علمی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاههای افسری ارتش بیان کرد.

در ادامه این مراسم، دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در حضور فرمانده کل قوا، تمرین دریایی انجام دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
رضا
Romania
جان منی به خدا هنوزم مگه رهبر حق مارو از ال سعود بگیره وگر نه دولت که فقط بلد شده لبخند بزنه هر چقدر هم میزنن تو سرمون بازم فقط وفقط لبخند...
دلیل این همه منفی رو نمیدونم
واقعا برای این هایی که منفی میدن متاسفم
و انشاالله با آل سعود مشهور بشن
به کوری چشم همه ی اونایی که منفی دادن، فرزندان آقا سید علی (حفظ الله) تا آخرین نفس و آخرین قطره خون پای اسلام و انقلاب ایستاده و منتظر امر رهبری اند.
عشقم فقط رهبرم
United States
سایه ایشان بر سرمان باشد

اینقدر تحقیر شدیم جلوی این پستها

اون یکی جلوی یکی زانو زده درخواست ملاقات میکند

نوجونانمان را...

حاجیانمان...

به خدا تو این چند روز چقدر از غصه تحقیر گریه کردم

خداوند رهبر را برای این کشور حفظ کند
آل سعودی ها ریختن و دارن منفی می دن.


مرگ بر آل سعود

حالا منفی بدهید
انهایی که منفی دادند ترسو و بزدلند
حلا میشه فهمید چرا یکی از ملاکهای رهبر شجاعته. ایکاش از ملاکهای انتخاب رییس جمهور هم شجاعت بود
United States
زنده باد مقام معظم رهبری که کم کاری دولت رو در قبال حجاج جبران کردند
مهدی
رهبر اگر اعصا یش را بلند کند آل سعود را آل سقوط کنیم
جواد
اساس انقلاب اسلامی بر پایه استقلال، ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفین بود و این انقلاب همچنان ادامه دارد و امروز هم با همین اصول است که نظام اسلامی ما به پیش می رود،
خداوند رهبر انقلاب را برای عظمت اسلام حفظ فرماید مواضع انقلابی دیروز ایشان تسکینی بر آلام ما داغ دیدگان فاجعه منا بود و در مقابل دیده ای هشیار به دولت دهد، دولتی که وادادگی اش در برابر مستکبران جهان داغی مضاعف بر جگر ما عزاداران فاجعه منا شد.
یکی
درود بی نهایت بر رهبر عزیزمان. اگر دولت ما هم در مقابل این حادثه همین گونه عکس العمل نشون می داد، به وزیر ارشاد هم اجازه ورود به عربستان رو می دادند. واقعا این ذلت هست که ال سقوط این چنین با دولت ما برخورد داشته باشه
United States
ایول

اسراییل

ارباب سعود

وقتی فهمید تو کاروان مورد حمله یک ایرانی بوده به غلط کردن افتاده بود

نمیدانستین ایرانی هم هست

این بی دینها 1000 تا 1000 تا از بین میبرند

یک ببخشید حواسم نبود هم نمیگویند
رضاااااااااااااااااااااااااا
حتما از طرف دولت یازدهم!!!!!!!!!!!!!!!
مودی
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر
جانم فدای رهبر .... در این هنگامه وادادگی دولت بی تدبیر ؛ این سخنان رهبر عزیز و مقتدر ؛ میتواند دلهای غمگین و منتظر انتقام را تسکین دهد
اسدی
ای رهبر آزاده ما گوش به فرمان شما هستیم تا عربستان را با خاک یکسان کنیم و آنها درا سرجایشان بنشانیم تا هفت پشتشان هم جیک نخورند.
مختار داره این خاک
کیان ایرانی
چی میگی؟! ما سرزمین وحی رو آزاد و آباد میکنیم و سایه اسم نحس آل سعود غاصب رو از سر حجاز پیغمبر اسلام صلی الله علیه و آله بر میداریم إن شاءالله تعالی
مختار داره این خاک
کاری کنیم تا درس عبرتی بشود برای عرب ها همانند قیام دوم مختار
بحث عرب و عجم نیست
جنگ، جنگ میان جبهه حق و باطل است و در هر دو هم عرب دیده می شود، هم فارس و هم دیگر قومیتها
ما پشت حقیم فارس باشد یا عرب یا انگلیسی زبان یا....
و دشمن باطلیم با هر زبانی که می خواهد سخن بگوید
این است منطق اسلام
رمضانی
عملکرد عربستان ربطی به عملکرد عرب نداره و این حرف شما نشان دهنده جاهلیتی است که رهبری هم به آن اشاره کرده است. ظلم ظلم است چه از ایرانی باشد یا اعراب یا غیره و از طرفی مختار هم یک عرب بوده است و هم چنین ائمه علیهم السلام نیز ایرانی نبودند و ... پس به جای این حرفهای تفرقه افکن به اصل بحث که مبارزه با آل سعود یا آل یهود است بپردازیم نه چیز دیگر
یه ایرانی
جانم فدای رهبر
اقتدار رهبر واقعا عالیه
این دولت بی تدبیر که اقتداری از خودشون نشون نمیدن فقط به فکر رابطه با کدخداست
رییس جمهور باید همون لحظه ایی که خبر فاجعه رو شنید سفر خودش رو کنسل میکرد نه وقتی که تموم دیدار هاش رو انجام داد
و هی میگن سفر ناتموم موند
خواهش میکنم نظر من رو نمایش بدید
با این دولت یازدهم هر دشمنی به خودش اجازه ی وقاحت میدهد. ظریف بود که به وزیر خارجه ی سعودیها بعد از کلی بی ادبی نسبت به ما تبریک گفت. یادمان نمیرود.جانم فدای رهبر.
جانم فدای رهبر باعث عزت اسلام و ایران رهبر عزیز ماست
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این اقتدار
سرباز ولایت از استرالیا
Australia
ای رهبر آزاده...از تو به یک اشاره...از ما به سر دویدن
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
Iran, Islamic Republic of
خدا ایشان را برای ما نگهدارد انشاالله.
ما همه سرباز توئیم خامنه ای
گوش بفرمان توئیم خامنه ای
فدای ایران
دم رهبر گرم ( رهبر دوست داریم ). برخی فقط به فکر تبلیغات و عدول از خط رهبری .
علی
وای به روزی که اقا اعلام جهاد کنه
اون روز حکام پلید عربستان باید دنبال سوراخ موش بگردن
دوستانی که با صفحات اجتماعی اشنایی دارند یه کمپین تشکیل بدن تا واسه اعلام تبعیت از حرف اقا همه بهش بپیوندیم
لبیک یا خامنه ای

لبیک یا خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
ای کاش امشب اعلام الله اکبر عمومی می کردند .
جانباز
الله اکبر بزودی در ریاض انشا الله
لبیک یا سید علی
زنده باد رهبر
پاینده باد روحانی
Romania
رهبر زنده باشد یعنی اقتدار ... روحانی برای چی پاینده باشد؟ که هی بگه ما با خشونت و افراطیگری مخالفیم و با دشمنان فقط و فقط مدارا میکنیم؟
Romania
فقط و فقط زنده باد رهبر
Romania
پوزه آل سعود را به فرماندهی تو سید علی عزیز دل ملت به خاک میمالیم
Romania
تنها مقتدر زمان و سایه و ولی امر مسلمین
Romania
کم کاری و انفعال دولت سنگینی اش بر دوش رهبر می افتد
Romania
ما اینقدر از روحانی خسته شده ایم که تو هم پیچیده اش کنی ما متوچه میشم و بهش منفی میدیم
فقط زنده باد رهبرم و مرده باد منافق
پاینده باد کسی که خواهان سر افکندگی و ذلت ملت ایران در برابر دشمنانه؟ کدوم احمقی توی دنیا با کسی که باهاش اعلان جنگ کرده دست میده که این آقایون توی نیویورک دادند؟
ننگ بر مزدوران و خائنین
همینه
France
فقط زنده باد رهبر
الکی روحانی رو به رهبر نچسپون براش رای جمع کنی
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
با زنده باد رهبر موافقیم
به زور میخواهید جمع نقیضین کنید؟؟؟
احسان
Romania
سلام
آقای خامنه ای خیلی مردی به خدا
مجتبی صابری
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر
جانم فدای رهبر...
بارالها!سجده شکر بر آستان تو بجای می آوریم که چنین رهبری از نسل امیرالمومنین سلام الله علیه را مولا و پیشوای ما قرار دادی.
تمام عشقم حضرت آقا، حضرت ماه است
United States
در خانه اگر کس است
یک حرف بس است .
زهره وند
Iran, Islamic Republic of
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
خداوند سایه رهبر عزیزمون رو بر سر جهان اسلام حفظ کنه .انشالله
عبدالرضا
الله اکبر ............................

ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
Iran, Islamic Republic of
وقتي برخی ذليل هستند
رهبر انقلاب اسلامي ايران . مجبور است كه همه بار اين كم كاري اين خيانت كاران را به دوش بگيرد و خود سخن و يا اقدامي نمايد !!!

لعنت خداوند بر اين غربزدگان باد
آمين
به این میگن اقتدار ایران..

درود بر امام خامنه ای
کیف کردم به این صحبتهای که آقا امروز گفتن///آل سعود بترس از روزی که سید علی دستور اجرای بسیج به جوان های این مملکت بدن
ایرانی
گوش به فرمان آماده اجرای دستورات مقام معظم رهبری در هر زمان و مکان هستیم.
یونس
Germany
لبیک یا خامنه ای
باز هم رهبر! وقتی قراره بیشتر اوقات ایشون سپر بشه و دشمن رو شیرفهم کنه پس دیگه وزیر خارجه و رئیس جمهور میخواهیم چه کار؟! همه اش باید از خارجیها از اون غرب وحشی گرفته تا این سعودیهای شمر صفت دماغو تو سری بخوریم تا بالاخره آقا تشری بزنند تا اونها یادشون بیاد با کیا طرفند؟! پس بهتره ریاست جمهوری و دنباله اش تعطیل بشوند چون خرج اضافه روی دست ملته به اضافه کلی خرابکاری و عقبگرد و گستاخ کردن دشمن و کمی هم خدمت که به این همه آسیب نمی ارزه!
ما هیچوقت از دولت شانس نیاوردیم
الان خانواده حجاج سایر کشورها به حجاج ایرانی قبطه میخورن که ای کاش ایرانی بودن و با پاسپورت ایران به عربستان رفته بودن..
Romania
فرزندانم را مطیع اوامر تو ای رهبر آزاده پرورش داده ام و افتخارم این است که سایه تو بر سر ماست
Romania
فرمانبردار اوامرت هستیم تا پای جان
France
چقدر ذلیل شده ایم، به بچه هامون تجاوز کردند، حالا هم به اجساد حاجی ها مون بی احترامی می کنند!
ما پیرو حسینیم
هیهات منا الذلة
دور گردون گر دو روزی بر مراد ما نگشت
دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور
یاد عزت از دست رفته ی زمان شاه به خیر
شریعتی
ای به قربونت برم سید علی دلمان را خنک کردی ؟
جواد
جانم فداي رهبر
لبيك
رضا محمدی
ماهمه سرباز تویم خامنه گوش بفرمان توایم خامنه ای
از تو بیک اشاره از ما بسر دویدن
Romania
هیهات من الذله ...
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
مجید
Iran, Islamic Republic of
جانم اقا
ناشناس
عالی بود رهبرم عزیرم
چهارتا موشک خرج این جهودی ها کنید تا ایران، سوریه عراق یمن بحرین و مصر راحت به زندگیشون برسند.
خدایا شهادت مارا در جنگ با ال سعود قرار بده.
حمید
Iran, Islamic Republic of
بغضم ترکید . نزدیک یک هفته هست که از ظلمی که به ملت ایران در بهترین نقطه عالم هستی ( مکه مکرمه ) شده بود و دست دیپلماسی " خنده " هم بسته بود و به غیرت و شرف ایرانی - اسلامی ما توهین شده بود ، داشتم میمردم .
میهمانان پرپر شده خانه خدا ، مانند فرزند یتیمی که قدرت دفاع از خود در مقابل ظالم را ندارد و نیاز به آوای دلنشین پدر داشتند ، اکنون با شنیدن صدای پدر خود ، بواسطه امید ، قدرت ایستادگی خود را بازیافته اند .
رهبرم و ای صدای دلنشین و دلگرم کننده این روزهای دنیای پر تلاطم ظلم و استکبار ، آماده بان جاختن برای عزت و شرف ایرانی - اسلامیمان هستیم .
حمید
لبیک یا خامنه ای
داغدار
رهبرا لبیک
عمار داره این خاک
رهبری عزیز این عزت و اقتدار شما مرهمیست بر این مصیبت بزرگ ...
نمیدونم چطور لبهای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در خاک دشمن به خنده باز شد ؟؟؟
Germany
آقا تا کی باید از خودشان هزینه کنند؟ وقتی .... !!!! موضع ذلیلانه میگیره ، آقا باید جواب یاوه گویی عربستان را بدهند.
جانم فدای رهبر
جاوید
لبیک یا سید علی
Germany
از دست روحانی و ظریف و آل سعود و آمریکا این چند روز حسابی حرص خوردیم . با این یه جمله آقا دلمون خنک شد. اگه یکی از فامیل های روحانی و ظریف جز حاجی های مرحوم بود بازم اینقدر ذلیلانه رفتار میکردن. یه ذره شجاعت و انقلابی گری از آقا یاد بگیرین. رییس جمهور !!!!!!!!!!
مهاجر
به والله قسم فقط یه اشاره کنی، دنیاشون رو به تلی از خاک تبدیل می کنیم.لحظه شماری می کنم واسه اذن جهادت
باران
Iran, Islamic Republic of
خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.
هر بار که موقعیتی بحرانی پیش میاد احساس میکنم تاره به حقانیت حرف امام خمینی پی بردم که فرمود:
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.
وقتی گرفتار دولتهایی میشویم که به انواع مختلف معیوب یا ضعیفند این ولی فقیه است که کشتی را از طوفانها میرهاند و به ساحل نجات میرساند.
الحمدلله به خاطر این نعمت
سعید اسدی نژاد
لبیک یا امام خامنه ای
درود و سلام بر رهبر عزیزمان
خدایا تا انقلاب امام زمان (عج) رهبر عزیز ما حفظ بفرما.
ای رهبر شجاع و مقتدر ، سید علی عزیز ،آماده فرمان شما هستیم تا جان در بدن داریم .
گمنام313
ما همه سرباز حضرت آقاییم و منتظر خروج سید خراسانی

این بقیه الله(عج)

ای لشکر صاحب الزمان آماده باش آماده باش

یا علی
بازم خوبه رهبر هست و الا هیچی دیگه
السلام علیک یابن رسول الله
السلام علیک یابن الحیدر
السلام علیک یابن الحسین
از تو به یک اشاره
از ما سر دادن، مال دادن، فرزند دادن، آبرو دادن
از ما لبیک
ای سعودیهای آل ابوهریره
خیبر یادتونه؟
این صدای فرزند خلف حیدر کرار است
پس
یا آدم بشید
یاگورتون رو آماده کنید
اسماعیل
دنیا بدونه چه امریکا چه نوکر هاش تو منطقه کافیه اقا اشاره کنن تا ما دوباره یه کربلای دیگه بسازیم
Norway
ضد انقلاب بعد از سایت الف ریخته اینجا .
با آل علی هر که در افتاد ور افتاد
اماما از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن
United States
اگر عربستان اجساد رو تحویل نده، کار جالب میشه
United States
به این میگوین حفظ عزت ایران


نه این که بروی جلوی یک حاکم وطن فروش التماس وقت ملاقات کنی
United States
اسراییل یک ایرانی را شهید کرد

فرد ایش به غلط کردن افتاد که نمیدانستیم ایرانی هم در این گروه است

انوقت این جانی, جان 4000 نفر را میگیرد

عذر خواهی هم نمیکند

انشاا... قوای نظامی کاری کند تا به ازای هر ایرانی 1000 بار استغفار کند
ولایی
آقاجان ماجوانان دانشجوفقط منتظرندای جهادشماهستیم...خودم وپدرومادرم فدایتان
سخت و خشن اون هم جوری که نفهمند از کجا خوردند حالا خود دانند انتخاب با خودشونه
خداحفظت کنه آقا
صادق
خدا را شکر به این رهبری!ما الان در مدینه هستیم، با این سخنرانی نفس دوباره ای به ما داده شد و جو غم بار و ناراحتي از عدم واكنش عزتمندانه مسئولين ايراني در بین زائرين شكسته شد.خدا را شكر!
علی
این انفعال و ضعف در برابر گستاخی سعودی ها برامون عقده شده بود...
خدا این شیر مرد حیدری رو برامون حفظ کنه
لبیک یا امام...
Iran, Islamic Republic of
یاحجة ابن الحسن ریشه سلمان بکن انشا.الله خدایا خدایا تاانقلاب مهدی خامنه ای رو نگه دار وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
ذاکر امام حسین علیه السلام
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر نایب برحق آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری که دراین ایام عید غدیر خم یادآوری ذوالفقاری حیدری است....
دست خدا برسر ماست خامنه ای رهبر ماست
ای رهبر ازجان عزیزترمان، آماده ایم و آماده ایم و آماده ایم تا جان ناقابل مان را فدای یک تار موی شما کنیم ، لذا ازشما به یک اشاره و ازما به سر دویدن
اللهم و اید و احفظ امامنا الخامنه ای آمین یا رب العالمین
خدایی یه دونه است. خدا حفظش کنه. با احضار چند بار کاردار عربستان چیزی در نمی یاد. این سعودی ها را باید تهدید کرد تا درست سر جایشان بنشینن و گرنه با ناز کردنشون چیزی در نمیاد.
س
میان مسئولین چقدر رهبرمون مظلومه.....
بعد از گذشت یک هفته وقتی هیچ عکس العمل به جایی از سوی «دیپلماسی خنده و اتقافی» دولت نمی افته. رهبرمون خودش باید وارد عرصه بشه و مردمون دفاع کنه
اى کاش فردا اعلام جهاد بر عليه وهابيت نجس مى فرمودند.
آقا از تو به يک اشاره. از ما به سر دويدن
یاس
مگه اینکه رهبر انقلابی ما به داد دل خانواده شهدای منا برسد وگرنه دیپلمات های ما سرگرم دست دادن و پاچلوسی و هقهقه مستانه هستند
خدایا رهبر انقلابی ما رو در پناه امام زمان حفظ کن...
جان من فدای تو ای فرزند فاطمه
سینا
کلام نافذ فرماندهی کل قوا دریافت شد
کلیه بسیجیان آماده و گوش به فرمان منتظر اجرای دستور هستند
Sweden
الله اکبرحالا ببینید سقوطی ها چگونه سوراخ موش پیدا میکنند.جانم فدای رهبر ازاده و انقلابیم.
پیر ما عصایش را بلند کرد.
کاظم
Iran, Islamic Republic of
لبيک يا خامنه اى
درضمن منفى دهنده ها از الان ترسيدن. معلومه از کجا تغذيه ميشن
رهبر عزیزم از تو به یک اشاره/ازمابه سردویدن
ناشناس
توسایت های حامی دولت مثل ... نظرات انتقادی به دولت درج نمیشه .حتی رای های منفی به نظرات حمایتی دولت هم اعمال نمیشه .میتونید امتحان کنید .واقعا شرم آوره نظر مردم کف خیابونارو چه جوری میخواید جعل کنید.
خامنه ای خمینی دیگر است
ولایتش ولایت حیدر است
دبیراموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
به کوی چشم حسودان!جانم مالم تمام زندگی ام وفزندانم فدای یک روز عمر پربرکتت فزند حیدرکرار
فاطمه
Romania
خدایا رهبرمون را برامون حفظ کن، صدقه برای سلامتی شون یادتون نره
اذری ایرانی باغیرت
اذربایجان جان ویرر رهبرینه قان ویرر اذربایجان اویاخدی رهبرینه دایاخدی اذربایجان جانباز رهبرینن ایرلماز ما اذریها حاضریم اگه رهبری اشاره بکنند نه تنها عربستان بلکه کاخ سفید را هم شخم بزنیم .........یاشاسین سیدعلی رهبریم
سید
سعودی ها می دانند اگر نمیدانند از اربابانشان بپرسند که حرف سید علی یعنی چه حرف سید علی یعنی عمل بی برو برگرد برخی دوستان اعتراض دارن که چرا ...این سخنان رو نگفته ولی باید توجه کرد که متاسفانه کسی برای حرف ... فعلی تره هم خرد نمیکند حتی جوجه سعودی عربستان به تمسخر میگیرتش
داوود
باسلام
ما انقلاب نکردیم تا در مقابل استکبار جهانی و ایادی اونا سر خم کنیم،این همه شهید دادیم این همه زجر کشیدیم که تو سری خور دیگران نباشیم .
دیپلماسی ما بر پایه ی عزت و اقتداره نه وادادگی و ذلت پذیری، مرگ بر ضد ولایت فقیه... مرگ بر آمریکا
Iran, Islamic Republic of
به امید اینکه عربستان رو با خاک یکسان کنیم
رامــــــــــــــین
Iran, Islamic Republic of
سلام و صلوات خدا بر نایب برحق حضرت بقیه الله و لعنت خدا بر دشمنان اسلام علی الخصوص آل جهود
یوسف
بخدا قسم جانم فدای رهبر عزیزم مکنم
Iran, Islamic Republic of
برشجاعت حیدری صلوات
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
این است عزت ایرانی درود بر رهبری
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای معتدل یاد بگیر این یعنی شرف و عزت ایرانی.جانم فدای رهبر . رهبر عزیزخدا نگهدار شما باشد..دل همه ایرانیها را شاد کردی
Iran, Islamic Republic of
اونایی که منفی میدن عزیزان شدیدا ترسو و غرب زده هستن ..درود به رهبر عزیز انقلاب .
سرباز سیدعلی خامنه ای
ای پسر فاطمه (س)
آماده ایم آماده
محسن 2
Iran, Islamic Republic of
ابر مردی که بار مردانگی این کشور و دولت ! را بر دوش میکشد .
الحق که با این مردانگی جگرمان خنک شد
دوستان و دشمنان ایران هم میدانند که گوششان به سخنان چه کسی در ایران باید باشد تا حساب کار دستشان بیاید.

همه بزرگان عربها از دیروز خفه خون گرفته اند.
علی
Iran, Islamic Republic of
اماما گوش به فرمان شمائیم این جان ناقابل است در برابر اسلام , اذن بده , سربدیم ......
اماده ام اماده
ایمان
Germany
بسمه تعالی
رهبر نمونه یک مسلمان ایرانی متعصب,درود بر پیر فرزانه
اللهم اهلک و العن آل سعود جمیعاً الی یوم القیامه
مجید
Germany
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد...کس دگر کجا تواند که نجاتم دهد...
ف
یک هفته ازمصیبتی که در منابه ملت ایران میگذرد گذشت دولتمردان چه کردند همین ملت به شما رای دادند با انها همدردی کردید باقدرت درمقابل عربها از خونی که به ناحق ریخته دفاع کردید انی یک در امریکا مشغول است نه انگارکه وزیر امورخارجه این کشوراست همان جا باش کی میخواهد از این ملت دفاع کند قربان رهبرم هستم که با یک سخنرانی با قدرت و شجاعت اقتدار ایرانی را به سعودی ها نشان داد ماهمه جوانان دنباله رو راه شماهستیم واماده جهاد شمایم
عملا باید بهشان نشان دهیم که رییس کیست.
صالح
این یعنی عزت اسلامی. نه اینکه برخی از مسئولین...
خدارو شکر به خاطر وجود چنین رهبر شجاع و سیاستمداری، الحمدلله
حسین
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان افسر نیروی زمینی ارتش اعلام میدارم با تمام توان و قدرت آماده دفاع از این مرزو بوم و نابودی آل سعود هستیم.
خرم آباد
Romania
بجهاي لر سرحال منتظر دستورحضرت آقا تاقلب ال كفر بتازيم .......