پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۶

ترویج بدحجابی در نمایشگاه حجاب +تصاویر

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 397580
هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «گوهر زیبایی» هفته گذشته در بخش جنوبی مصلای امام خمینی(ره) برپا شد.
به گزارش جهان به نقل از دانا، هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «گوهر زیبایی» هفته گذشته در بخش جنوبی مصلای امام خمینی(ره) برپا شد.

توسعه و ترویج الگوهای حجاب، ایجاد تنوع در اقلام و ملزومات مورد نیاز حجاب از اهداف برپایی این نمایشگاه اعلام شد.

اما با نگاهی گذرا به این نمایشگاه و محصولات عرضه شده در آن باید گفت که متاسفانه در این نمایشگاه محصولاتی که هیچ تناسبی با عفاف و حجاب نداشت نیز عرضه شد.


همانطوری که در تصاویر منتشر شده در ذیل به وضوح آشکار است ظاهرا مسئولان برگزاری این نمایشگاه، هیچ نظارتی بر محصولات عرضه شده نداشتند و هر یک از غرفه‌داران هر محصولی را که مد نظر داشته عرضه کرده است.


البته این موضوع هم در جای خود قابل بررسی است که چرا مسئولان برگزاری این نمایشگاه هیچ نظارتی بر حجاب غرفه داران نمایشگاهی که به نام عفاف و حجاب برگزار شده نداشتند و غرفه داران در این نمایشگاه که باید خود مروج و الگویی برای حجاب اسلامی باشند با ظاهری متفاوت در محل نمایشگاه حضور پیدا کردند.

البته در راستای عدم ترویج فرهنگ غربی ترجیح داده شد تصاویر بیشتری از این نمایشگاه منتشر نشود تا انشا‌لله مسئولان با دیدن همین چند تصویر به خود آمده و فکری برای بهبود اوضاع کنند.

https://jahannews.com/vdcjoaetyuqehiz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjoaetyuqehiz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نازلی خانم
آقایان چرا اصراردارید زن را درکیسه سیاه کنید چرا زن ها ودخترهای ایران حق ندارند زیبایی ها و جاذبه ها و برجستگی های تنشان را به نمایش بگذارند
به خاطر اینکه زن ایرانی اسلامی کرامت و نجابتش در همه حال باید حفظ شود.
محمدرضا
چون دین ما اسلام است و اسلام این اجازه رو به شما نمیده
ناراحتید دینتونو عوض کنید
مگه اجبارتون کردن؟
این حکومت اسلامیه و ویژگی های خودش را داره نمیشه رفتار غرب گرایانه تو این مملکت داشت چرا که 30 ساله فرزندان با دستورات اسلامی رشد کردند گرچه تمام و کمال نیست ولی همینه....به هرجهت اگر کسی از پارمترهای دینی غفلت کنه برابر با یک ناهنجاری ضد اجتماع است یعنی ممکنه عواقب سویی که این ناهنجاری در ایران داشته باشه در غرب نباشه...لذا باید مقررات دینی را رعایت کرد.... چرا که عدم رعایت اون می تونه ضرباتی رو به خود افراد وارد کنه....حالا شما به عنوان یه خانم می خوای آزاد باشی باید بپذیری که ممکنه این رفتار شمار تحریک کننده مردانی باشه که مریض النفس هستند و باعث گرفتار شدن خود شما در خطراتی میشه که ...... و متوجه عدم رعایت مسائل دینی از جانب خود شما خواهد بود.....
قدرتی
سپاه با بسیج کجا هستند امر به معروف ونهی از منکر کنند وزارت کشور مانع شما می شود.اگر سکوت کنید امت حزب الله دست به کار می شود این بی حجاب ها را به جهنم می فرستد
شما هم خیلی داغ نکن.امربه معروف ونهی از منکر که فقط کار سپاه و بسیج نیست،وظیفه همگانیه.
انشاالله خدا همه ما رو هدایت کنه.