پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

فراخوان سؤالات شرعی درباره حجاب

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 442589
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با همکاری دفتر استفتائات، به پرتکرارترین پرسش‌های شرعی مخاطبان درباره‌ احکام «پوشش و آرایش» مطابق با فتاوای معظم‌له پاسخ خواهد داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، «باید مسائل ارزشی اسلام در جامعه‌ی ما احیاء بشود. مثلاً مسأله‌ حجاب، یک مسأله‌ ارزشی است. مسأله‌ حجاب، مسأله‌ ای است که اگرچه مقدمه‌ ای است برای چیزهای بالاتر، اما خود یک مسأله‌ ارزشی است. ما که روی حجاب این‌قدر مقیدیم، به خاطر این است که حفظ حجاب به زن کمک می کند تا بتواند به آن رتبه‌ معنوی عالی خود برسد و دچار آن لغزشگاههای بسیار لغزنده‌ ای که سر راهش قرار داده‌اند، نشود.» رهبر انقلاب اسلامی ۱۳۷۰/۱۰/۰۴

در ادامه‌ی پاسخ‌های موضوعی به سؤالات شرعی مخاطبان براساس فتاوای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و با توجه به کثرت سؤالات مکلفین در زمینه‌ی احکام «پوشش و آرایش»، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با همکاری دفتر استفتائات، به پرتکرارترین پرسش‌های شرعی مخاطبان درباره‌ احکام «پوشش و آرایش» مطابق با فتاوای معظم‌له پاسخ خواهد داد.

کاربران گرامی می‌توانند سؤالات خود را تا شانزدهم شهریور در بخش نظرات این صفحه یا به شماره پیامک ۲۰۱۱۰ ارسال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *