شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

کرار ۸۰ درصد پولش را گرفته جریمه کجا بود!

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 410566
ماجراي دريافت ۸۰ درصد از پول قراردادش، به گوش همه رسيده و بازيكنان به ويژه آنهایی كه از باشگاه طلب زيادي دارند، عليه مسئولان و كرار موضع گرفته‌اند. آخرين خبرها حكايت از آن دارد كه او قبل از بازي با سايپا، نزديك به ۲۰۰ ميليون تومان دريافت كرد كه با اين دريافتي، مجموعاً ۸۰ درصد پول خود را در فصل جاري گرفت.
به گزارش جهان،روزنامه خبر ورزشی نوشت: جاسم کرار از عصر امروز به تمرینات استقلال بازمی‌گردد. این آخرین خبر از اوست.

اين بازيكن بامداد امروز به تهران مي‌رسد، احتمالاً در جلسه كميته انضباطي حاضر مي‌شود و سپس در تمرين آفتابي خواهد شد. جو استقلال اما براي بازگشت اين بازيكن مهيا نيست. هرقدر مسئولان تيم مقابل اعتراض‌ها، پشت اين بازيكن درآمدند و به حمايت از او پرداختند، در داخل تيم جو عليه كرار است. اين خبر را چند بازيكن استقلال تأييد كرده‌اند.

ماجراي دريافت ۸۰ درصد از پول قراردادش، به گوش همه رسيده و بازيكنان به ويژه آنهایی كه از باشگاه طلب زيادي دارند، عليه مسئولان و كرار موضع گرفته‌اند. آخرين خبرها حكايت از آن دارد كه او قبل از بازي با سايپا، نزديك به ۲۰۰ ميليون تومان دريافت كرد كه با اين دريافتي، مجموعاً ۸۰ درصد پول خود را در فصل جاري گرفت. اين روزها خيلي از بازيكنان استقلال از جمله ملي‌پوش‌ها گلايه دارند و حتي هاشم بيك‌‌زاده و خسرو حيدري همراه استقلال به اراك نرفتند. ديروز در رختكن استقلال دوباره بحث درباره كرار داغ بود و خيلي از بازيكنان درگوشي مي‌گفتند او ۸۰ درصد پولش را گرفته و آخرش به همه فحش مي‌دهد.

آنها مي‌گفتند اين بازيكن كه پولش را تا اينجا كامل گرفته و تا ۲۱ فروردين هم نمي‌تواند براي استقلال بازي كند، چرا بايد به تمرينات بازگردد! ظاهراً كسي چشم ديدن او را ندارد و ترجيح مي‌دهند ديرتر به تمرينات بيايد اما علي‌رغم وجود اين جو، كرار همچنان براي سرمربي و مسئولان تيم عزيز است و مورد حمايت‌شان قرار دارد. ديروز بعضي از بازيكنان بحث جالبي هم مي‌كردند و مي‌گفتند: «كرار جريمه مي‌شود ولي يك جريمه الكي چون پولي از او نخواهند گرفت.» آنها مي‌گفتند مگر كرار جريمه ۱۰۰ ميليون دفعه قبلش را پرداخته كرده كه اين بار هم بخواهد جريمه‌اي به استقلال بدهد؟

بازيكنان استقلال در طول فصل بارها در محافل دوستانه از حمايت ويژه مسئولان تيم از كرار انتقاد كرده‌اند. بارها در اين فصل او باغيرت و باتعصب خوانده شد كه همين مسئله روي رفتار بازيكنان با كرار تأثير زيادي داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *