جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۶

واکنش سیدحسن به توهین میرزاده

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 370066
رئیس دانشگاه آزاد در آخرین اظهارات خود و در واکنش به انتقادات صورت گرفته از «بخشنامه عدم برخورد با مصادیق بدحجابی در دانشگاه آزاد» منتقدین این بخشنامه را عده‌ای حاشیه‌ساز و فحاش خواند.
به گزارش جهان به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در آخرین اظهارات خود و در واکنش به انتقادات صورت گرفته از «بخشنامه عدم برخورد با مصادیق بدحجابی در دانشگاه آزاد» اساتید دانشگاه، دانشجویان، تشکل‌های دانشجویی، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه را که از منتقدین این بخشنامه بودند عده‌ای حاشیه‌ساز و فحاش خواند و گفت: اگر انتقادها سازنده باشد، استقبال می‌کنیم اما به فردی که بخشنامه را نخوانده و فحاشی می‌کند، پاسخی نمی‌دهیم. ضمن اینکه اینگونه افراد سخنانشان بین مردم جایگاهی ندارد. پس لزومی ندارد برای حاشیه پردازان وقت بگذاریم.

وی همچنین انتقادات را موضوعی حاشیه‌ای دانست و با فرافکنی و بدون پاسخگویی نسبت به این موارد اظهار داشت: شرایط کنونی جامعه به گونه‌ای است که فرصت پاسخگویی به حاشیه‌ها را نداریم. اگر بخواهیم به تمامی حاشیه‌ها پاسخ دهیم، باید تمامی وقتمان را صرف این کار کنیم و از کارهای اصلی باز می‌مانیم.

این اظهارات میرزاده و نوع ادبیات وی در حالی است که محیط دانشگاه محل «بحث و گفتگو» و «انتقاد و پاسخ شنیدن است» همان امری که دانشگاه را به محل برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی و محیطی برای مطالبه اخلاقی از مسئولین تبدیل کرده است و اینک مبرهن است که این نوع ادبیان در شان یک رئیس دانشگاه نیست.

همچنین این نوع ادبیات میرزاده در حالی است که پیش از این سید حسن خمینی، عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم این دانشگاه گفته بود: آقای میرزاده به پرکاری معروف است البته کمی عصبانی است که البته باید در فضای دانشگاه و در رابطه با دوستان آن را کمی تعدیل کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
آیا این دانشگاه آزاد، اسلامی است؟!
Belgium
دانشگاه آزاد از اسلام
به کسی گفتند سه دروغ در یک جمله بگو
گفت: دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه ازاد جزیره ای خود مختار درقلب ایران است که به واسطه نفوذ ورانت هاشمی واعوان وانصارش از تمام قوانین مملکت مستثنی است وبه صادرات بی غیرتی وبی حیایی وبی حجابی به خارج از مرزهای خود مشغول است.
Latvia
این دانشگاه آزاد آخور خوبی برای بغضی ها شده .
این سخنان سیدحسن ربطی به این صحبتهای میرزاده نداشت، الکی جو رو آلوده نکیند لطفا.