جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

بارسلونا صدر را از رئال پس گرفت

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 340069
بارسلونا شب گذشته با پیروزی مقابل مالاگا صدر جدول را از رئال مادرید پس گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، هفته بیست و یکم رقابت‌های لالیگا شب گذشته پیگیری شد و بارسلونا در نیوکمپ میزبان مالاگا بود. شاگردان مارتینو موفق شدند با پیروزی سه بر صفر صدر را از رئال مادرید پس بگیرند.

غول‌های کاتالان پس از پیروزی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید با یک بازی کمتر در رده سوم لالیگا قرار داشتند که توانستند با این برد به صدر برگردند. آبی‌اناری‌ها که پس از دو تساوی متوالی به میدان رفته بودند، در نیمه اول تیم برتر بودند و توانستند توسط جرارد پیکه روی پاس الکسیس سانچس در دقیقه ۴۰ به گل برسند.

اگر درخشش دروازه‌بان مالاگا نبود، بارسا می‌توانست توسط پدرو و الکسیس سانچس به گل‌های بیشتری در ۲۰ دقیقه اول نیمه دوم دست یابد. لیونل مسی در این بازی گلزنی نکرد اما در دقیقه ۵۵ پاس گلی برای پدرو ارسال کرد تا بارسا دو بر صفر پیش افتد.

الکسیس سانچس نیز در دقیقه ۶۱ روی پاس پدرو سومین گل بازی را به ثمر رساند. بارسلونا همچنان با تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول ۲۰ تیمی لالیگا قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *