چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۴
۶

روزنامه خورشید: سعید مرتضوی آزاد شد

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 270463
سعید مرتضوی، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی که بامداد روز گذشته توسط قوه قضائیه بازداشت شده بود، بامداد امروز (چهارشنبه) آزاد شد.
روزنامه خورشید: سعید مرتضوی آزاد شد
به گزارش جهان، روزنامه خورشید ارگان سازمان تامین اجتماعی در شماره امروز چهارشنبه نوشت: سعید مرتضوی، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی که بامداد روز گذشته توسط قوه قضائیه بازداشت شده بود، بامداد امروز (چهارشنبه) آزاد شد.
 
این روزنامه اضافه کرد: مرتضوی بامداد روز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه پس از پایان کار روزانه  و در پی مراجعه به دفتر دادستان عمومی و انقلاب تهران بازداشت شده بود، بعد از ارائه توضیحات و رفع ابهامات و سوء تفاهمات، یک روز بعد، یعنی بامداد امروز (چهارشنبه) از زندان اوین آزاد شد.

بنا به گزارشات رسیده ،مرتضوی شامگاه دوشنبه با حکم دادستان تهران بازداشت شده بود اما هیچ دلیل رسمی برای این بازداشت اعلام نشده بود.
 
اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کارهای نمایشی و احساسی
اگه میگیرین چرا آزاد میکنین
اگه دلیل نگهداشتن ندارین , چرا بازداشت میکنین
.
.
.
اداره مملکت مگه فیلم هندیه
Iran, Islamic Republic of
مردم رو بازی ندهید!
به همین راحتی آزاد شد؟؟؟؟؟؟؟
مسئولين محترم نظام جمهوري اسلامي ايران
بنده بعنوان يك ايراني مسلمان از شما تقاضا دارم به حرمت خون شهدا ،آرمانهاي انقلاب وبه احترام كساني كه رفتند تا مابمانيم وراه آنها راادامه دهيم بياييدحالا كه فرصت دراختيار شماست به مردم خدمت كنيد واز موضع قدرت بايكديگر برخورد نكنيد چراكه اين پست ومنصب موهبت پروردگار در اختيار شماست .
لذات دنيوي زودگذراست ،عدالت خداوند پابرجاست ازخدابترسيد وازفرصتي كه داريد استفاده كنيد .
a
Iran, Islamic Republic of
نمی تونین 2 روز نگهش دارین، چرا بازداشتش کردین؟!
اتهام به قتل چند نفر دلیل رسمی برای بازداشت نیست؟