جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۶

حذف‌شدگان یارانه از امروز می‌توانند شکایت کنند +لینک

سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 424561
سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان (غیر نیازمند) از دریافت یارانه نقدی (yaraneh۱۰.ir)از امروز (۵ خرداد)آغاز به کار می کند و بر همین اساس حذف شدگان از دریافت یارانه می توانند به مدت یک ماه شکایت خود را ثبت کنند.
حذف‌شدگان یارانه از امروز می‌توانند شکایت کنند +لینک
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، در این سامانه تمهیدات لازم برای رسیدگی به شکایات حذف شدگان از دریافت یارانه در نظر گرفته شده است.

شهروندانی که در زمره غیر نیازمندان تشخیص داده شده و یارانه آنها حذف شده است از تاریخ ۵ خرداد به مدت یکماه فرصت دارند که اعتراض خود را در سامانه yaraneh۱۰.ir (موضوع کمیسیون ماده ۱۰ قانون هدفمند کردن یارانه ها)ثبت کنند. شهروندان حد اکثر ۱۵ روز پس از ثبت اعتراض، پاسخ خود را دریافت خواهند کرد.

یادآور می شود از آنجا که براساس بودجه سال ۹۴ درآمد هدفمندسازی یارانه ها به ۳۹ هزار میلیارد تومان کاهش یافته بنابراین باید پرداخت یارانه در سال جاری نسبت به سال گذشته تا حدود ۴ هزار میلیارد تومان کاهش یابد.

هرچند دولت در گام اول اجرای این طرح، یارانه نقدی حدود ۲۰۰ هزار نفر را حذف کرده اما برای جبران کاهش درآمدی هدفمندی یارانه ها باید معادل ۵ تا ۶ میلیون نفر دیگر را از دریافت یارانه حذف کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محبوبه مهدی
خانواده ما شامل دسته ی حذفی از یارانه می باشد و خواستار یارانه می باشیم
مرضیه کوپشی
سلام اسم من در زمان ثبت یارانه ها از لیست خانواده ام از قلم افتاده خواهشمنداست پیگیری فرمائید
Iran, Islamic Republic of
من رفتم اطلاعاتم رو ثبت کنم .. پیغام میده که اطلاعات شما در سامانه موجود نیست، بنابراین تغییری در یارانه شما داده نشده!!!!!!!!!!

در صورتیکه یکسال است یارانه‌ای به حسابم واریز نشده...
احد شرقی دولت ابادی
United States
من رفتم اطلاعاتم رو ثبت کنم .. پیغام میده که اطلاعات شما در سامانه موجود نیست، بنابراین تغییری در یارانه شما داده نشده!!!!!!!!!!

در صورتیکه یکسال است یارانه‌ای به حسابم واریز نشده
میلاد
چه جوری باید بفهمیم که یارانه امون حذف شده؟
اگر یارانه اردیبهشت واریز شده باشه یعنی حذف نشده ایم؟
امین نوروزی
باسلام اینجانب امین نوروزی متولد1362متآهل دارای دوفرزندیه شغل جوشکاری مشغولم منزل ومغازه اجاره ای واقعآدرخرج خونه موندم لطفآمساعدت فرمایید



باتشکر
سيد جهانگیر ذوالقدر
با سلام اینجانب بی کار هستم ودارای همسر پیک فرزند می باشم. از شما خواهش میکنم بارانهای این جانب بالقوه ننماید متشکرم
محمود عبدی کد4321618223
بدلیل دانشجوی دانشگاه ازاد وام سنگین و مشکلات خانه یارانه اردیبهشت واریز نشده استدعا داریم رسیدگی فرمایید
چرا یارانه مرا که یک بازنشسته هستم قطع کردید وچرا پاسخ به اعتراضات نمی دهید
جليل اديبي
Estonia
سلام، من يارانه نمي خواهم من يارانه نمي خواهم . فقط و فقط هزينه تحصيل دانشگاه و دبيرستان دو فرزندم را بدهيد كساني كه با تلاش و همت توانسته اند در كنكور سراً سري در يكي از دانشگاه هاي تهران در رشته معماري و ديگري در دبيرستان مقطع پيش دانشگاهي در رشته رياضيات وفيزيك تحصيل نمايند. خودم اخيراً بازنشسته يكي از وزارت خانه هاي دولت شدم. منبع اصلي درآمد فعلي بنده بطور ثابت همين مقرري بازنشستگي است. يارانه ام را قطع كرده اند. به سامانه مراجعه كردم و درخواست وصل مجدد يارانه را داشتم. فكر مي كنم واقعا موضوع زندگي ماها اين يارانه است. بيمارستان ميلاد رفتي؟ ويزيت پزشك پرداخت كردي؟براي خريد مسكن براي سكونت خودت يا فرزندت دست تو جيب كني كه ببيني بي نهايت صفر بدون يك !! يعني چه؟ تا حالا خواستي يك جورايي جبران زحمات خانمت را جبران كني و بعد ببيني نه آن طوري كه بايد بشه نمي شه ؟. واقعا اگر پدرم اين خانه را كه با چند برادر و خواهر تقسيم ارثيه كرديم، نگذاشته بود مطمىنا خانه اي نداشتم. واقعا پول خريد خانه در تهران !!!! تصورش هم براي من سخت است. دو فرزند دارم كه شهريه دبيرستان و دانشگاه آنها در سال شده ٢٤ ميليون تومان، من يارانه نمي خواهم تو را به خدا فقط هزينه دبيرستان و دانشگاه بچه هايم را با توجه به لياقتشان بدهيد. شرمنده تحصيل آنها نباشم.
Atefeh
با سلام من یارانه ام بعد از فوت مادرم قطع شده و متاسفانه تلاشم بی نتیجه مانده لطفا رسیدگی کنید من مطلقه هستم و و مطلقه یک سال و نیم است اما جوابی ندادند کجا مراجعه کنم تشکر
داود بمانی
...تو این تحقیقتون 1متر زمینم ندارم
بسختی خرج خونم در میاد
... که قطع کردین
اینجوری از جووناتون حمایت میکنین دمتون گرم
طوبی علیپور
United States
باسلام زمانی ک من تازه عقدکرده بودم نزدیک ب زمان انصراف ازیارانه هابودبه همین دلیل اسمم رارد نکردم تاباهمسرم نامنویسی کنم ولی جز انصرافی هااطلاق شدم لطفا رسیدگی کنید
محمدرضاشیخعلی بابایی
من کارمندم مستاجرم بچه دانشگاهی دارم از من پولدارتر یارانه میگیرند چرایارانه منو قطع کردید واگذارتون میکنم به اقام ابوالفضل
بوجاری
یارانه منم ار این ماه قطع شد ب علی نمیگزرم ازشون ..کلی قسط و بدهی دارم . نصف بدنم انگار لمس شده..تو شوکم ..اخه ما قشر متوسط چی داریم ..همکار من 2 تا خونه 2 تا ماشین و ویلا و... داره یارانشو میگیره ..نوش جونش ....اخه بر چه اساس این کارو میکنن...خدایا تو جواب هر چی ظالمه بده
مصطفی سویزی
سلام آخه چرا ما حذف بشيم الان ما دوروبرمون رو میبینیم کارمند بانک حذف نشده ما که شغلمون آزاده حذف شدیم این عدالت