پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۵
در حاشیه مراسم آغاز عملیات قطار شهری اصفهان صورت گرفت

هدیه ویژه علیرضا افتخاری به ظریف

جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 441166
علیرضا افتخاری خواننده اصفهانی در حاشیه اجرای خود در آئین آغاز عملیات اجرایی خط ۲ مترو اصفهان هدیه ویژه به وزیر امور خارجه اهدا کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدجواد ظریف که برای یک سفره دو روزه به مناسبت هفته دولت راهی اصفهان شده است، صبح امروز ضمن حضور در برنامه تلویزیونی زنده‌رود شبکه اصفهان و دیدار با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، در آئین آغاز عملیات اجرایی خط ۲ مترو اصفهان حضور یافت و یک هدیه ویژه دریافت کرد.

در این مراسم علیرضا افتخاری، خواننده اصفهانی پیش از اجرای قطعه «هشت بهشت» که محتوای آن مربوط به شهر اصفهان و خدمات انجام شده در این شهر است، با وزیر امور خارجه به گفت‌وگو پرداخت.

همچنین افتخاری زمانی که قصد حضور بر روی جایگاه را داشت، یکی از آلبوم‌های جدید خود را به عنوان هدیه به همشهری سیاستمدار خود، محمد جواد ظریف هدیه کرد که با استقبال وی همراه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چناب افتخاری خواننده خیلی خوبی هستند. کاش فاصله شان با سیاستمداران را حفظ کنند
امیرسعیدابوزهرا
افتخاری جان چه بلایی سر تو آورده اند .؟فقط 1سال ازعمرشون باقی مانده ....سال دیگه این موقع دیگر حرفی از اینهانیست وبهارخواهدآمد.
Iran, Islamic Republic of
دلت را با همین حرفها خوش کن
Estonia
افتخاری برات اومد نداره. یه دفعه با حاج محمود خوش و بش کردب بعدش کارت بجایی رسد که دخترت توبه نومه نوشت حالا نوبت ظریف شد؟
لااقل یه نفر سربلند پیدا کن
Iran, Islamic Republic of
با جلیلی بیاد روبوسی کنه خوبه؟ سربلند هستند به اندازه کافی؟