شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲

توقف رکورد رويايي سيدمهدي رحمتي

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۸
کد مطلب: 411169
بعد از مهدي رحمتي، عليرضا پورمند، مدافع سابق تيم‌هاي ابومسلم و فجرشهيدسپاسي شيراز با انجام ۱۰۴ بازي متوالي و پيوسته در مسابقات فوتبال ليگ ايران، رتبه دوم را دارد.
به گزارش جهان، خراسان نوشت: بالاخره رکورد فوق‌العاده سيدمهدي رحمتي متوقف شد و رحمتي، به دنبال‌۱۲۰ حضور متوالي در بازي‌هاي ليگ ‌برتر فوتبال ايران، در بازي پيکان برابر تيم نفت در روز ۲۳ بهمن، ۳ اخطاره شد و نمي‌‌تواند برابر تيم فولاد به ميدان برود.

 رحمتي اولين اخطار ‌را ۴ مهر ماه ۹۳ برابر پديده مشهد در دقيقه‌۹۰ گرفت، در اين روز پيکان ۲- يک از پديده پيش بود و رحمتي به علت وقت‌کشي اخطار گرفت. براي دومين بار، سيدمهدي رحمتي‌۳۰ مهر ماه در بازي برابر تراکتورسازي و د‌رحالي که پيکان ۲ - يک پيش بود در دقيقه ۸۸ باز هم به علت وقت‌کشي کارت زرد گرفت. رحمتي اخطار سوم را در بازي تيم فوتبال پيکان برابر نفت‌تهران گرفت، در اين بازي که ۲۳ بهمن ۹۳ انجام شد او در دقيقه ۴۶ سومين کارت زرد خود را گرفت تا براي بازي برابر فولاد محروم باشد. بعد از مهدي رحمتي، عليرضا پورمند، مدافع سابق تيم‌هاي ابومسلم و فجرشهيدسپاسي شيراز با انجام ۱۰۴ بازي متوالي و پيوسته در مسابقات فوتبال ليگ ايران، رتبه دوم را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *