جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

تیم ایرانی باور کند که او با ما نیست

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 381866
نماینده مردم تهران با اشاره به جنایات و اقدامات مختلف آمریکا علیه ملت ایران، گفت: تیم محترم مذاکره کننده هسته‌ای باور کند که او، با ما نیست.
به گزارش جهان؛ مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک، گفت: امیدواریم تیم مذاکره کننده هسته‌ای در سفر نیویورک آگاه باشد؛ باید خطاب به تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان گفت که باور کنید، اوباما نیست.

وی با بیان اینکه جنایات آمریکا علیه ملت ایران منوط به دوران بعد از انقلاب اسلامی نیست، گفت: در بحث ملی شدن شدن صنعت نفت و کودتای ۲۸ مرداد، همه دیدند که آمریکایی چگونه علیه ملت ایران اقدام کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا با حمایت از گروه‌‌های منافقین و تجهیز آنان، موجب شهادت بسیاری از جوانان پاک انقلاب اسلامی شد و بعد از آن نیز، آمریکا با حمایت و تحریک صدام، جنگ۸ ساله را که موجب شهادت صدهاهزار ایرانی شد را به ملت ایران تحمیل کرد.

وی با اشاره به سرنگونی هواپیمایی مسافربری ایران توسط آمریکا، تاکید کرد: چگونه می‌توان به دشمنی که حتی به هواپیمای مسافربری رحم نمی‌کند، اعتماد کرد و گفت که اگر قول بدهند، به قولشان احترام می‌گذاریم؛ مگر یادمان رفته اینها در همین بحث توافق ژنو هم به قولشان عمل نکرده و برخلاف توافق‌نامه تحریم‌های دیگری را علیه ملت ایران صادر کردند.

بدرپاش با بیان اینکه آمریکا با راه‌اندازی شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای به جنگ با ملت ایران آمده است، گفت: تحریم‌های اقتصادی آمریکا موجب تنفر ملت ایران از حاکمان کاخ سفید شده است؛ آمریکایی‌ها می‌‌خواهند ملت ایران از دانش‌ هسته‌ای محروم و نیازمند دیگران باشد لذا مسئولان محترم بدانند و باور کنند که او، با ما نیست.
https://jahannews.com/vdcjmvetmuqeooz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjmvetmuqeooz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لابد آقای بذر پاش قابل اعتماد هستند ؟ فکر کنم منافع برخی در منزوی بودن جامعه است و یک جوری از سر دلسوزی صحبت می کنند که آدم دلش می سوزه
متاسفم برات. همیشه حرف دشمن را بلغور نکنید عزیز. همه چیز را ببخشیم از انزوا بیرون می آییم؟ چشم و گوشتو باز کن الان یکساله داریم می بخشیم هر روز طلب کارتر میشوند. دوست داری بازی هایی که دارند با عراق و سوریه می کنند با ایران هم بکنند؟
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
نه امريكا دلسوز ايران و قابل اعتماد هست ؟
مگر اينهايي كه آقاي بذر پاش عنوان كرده اند واقعيت نيست ؟؟
تازه ناوچه سهند و سبلان را نگفت بمباران شيميايي جبهبه را نگفت جنايات امريكا عليه ايران و مسلمانان از حد بيرون است
لابد تو خودت نماينده و جيره خوار امريكا در ايران هستي ؟؟
کاظم
او. با ما نيست ولى با اونا هست