جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

انتصاب ۸ عضو شورای رقابت ازسوی روحانی

سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 448565
رئیس‌جمهور در احکام جداگانه‌ای و به پیشنهاد معاون رئیس‌جمهور ۸ عضو شورای رقابت را منصوب کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در احکام جداگانه‌ای و به پیشنهاد معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزیران امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و صنعت ، معدن و تجارت، هشت عضو شورای رقابت را منصوب کرد.

این اعضا برای یک دوره شش ساله و در چارچوب ماده ۵۳ قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، منصوب شدند.

رئیس‌جمهور به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی ، رضا شیوا و فرهاد خداداد کاشی را به عنوان صاحب نظر اقتصادی و سیدابوالفضل فاطمی زاده را به عنوان متخصص در امور مالی به عضویت شورای رقابت منصوب کرد.

روحانی همچنین به پیشنهاد وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، ابراهیم بهادرانی و سید محمد روحانی پور را به عنوان صاحب نظر در امر تجارت و مهندس احمد دوست حسینی را به عنوان صاحب نظر در امر صنعت، به عضویت شورای رقابت منصوب نمود.

رئیس‌جمهور همچنین به پیشنهاد وزیر دادگستری ، ولی رستمی را به عنوان حقوقدان و احمد داودی را به پیشنهاد معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به عنوان صاحب نظر در خدمات زیربنایی در شورای رقابت، برگزید.

روحانی در این احکام، توفیق اعضا را در انجام شایسته وظایف و مسوولیت های محوله با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسالت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *