جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

حماس‌شروط‌ اسرائیل برای‌بازسازی را رد‌کرد

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 388968
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، روز پنجشنبه شروط رژیم صهیونیستی برای بازسازی نوار غزه را قاطعانه رد کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از «الشرق الاوسط»، جنبش حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی آغاز فوری روند بازسازی ویرانه‌های نوار غزه را خواستار شد و تأکید کرد باید با سرعت عمل، آلام ملت فلسطین را رفع کرد.

حماس در بیانیه خود شروط اسرائیل که باعث به تعویق افتادن روند بازسازی غزه شده است را کاملا رد و تأکید کرد این اقدام اسرائیل تعرض به توافقنامه آتش‌بسی است که بازگشایی گذرگاه‌ها و تسهیل ورود مصالح ساختمانی به غزه را پیش‌بینی کرده است.

سازمان ملل متحد نیز عدم موافقت با شروط‌های اسرائیلی را خواستار شده و از فلسطینی‌ها خواسته است کمیته‌ای ملی را به منظور نظارت به پرونده بازسازی غزه و اطمینان یافتن از میزان کارآیی این عملیات و شفافیت آن تشکیل دهند.

براساس این گزارش، «آویگدور لیبرمن»‌ وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، پیشتر تاکید کرده بود که بین تل‌آویو و واشنگتن تفاهم‌هایی درباره شروط بازسازی نوار غزه وجود دارد و این بازسازی بدون مشارکت اسرائیل غیرممکن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
ایران به فلسطین کمک می کند ولی چرا مقامات فلسطینی از ترکیه تشکر می کنند و اعلام می کنند ترکیه قدرتمند به معنای بیت‌المقدس و فلسطین قدرتمند است.