شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱

کاسبان تهاجم فرهنگی

دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 356062
یک احتمال این است که این افراد قصد فشار بر نظام، از طریق مغالطه در عقاید شیعه را دارند و از این طریق میخواهند کاسبی کنند.
به گزارش جهان، سیدمهدی نبوی در وبلاگ "دانشجوی نوطلبه" نوشت:
در کشور ما افرادی هستند که کاسبان تهاجم فرهنگی اند. افرادی هستند که وارد جبهه تفکر اسلامی می شوند و به ضد ارزشها رنگ و بوی اسلامی می دهند. آزادی، یکی از مسائلی است که مورد مغالطه قرار گرفته است.

در مورد آزادی بیان به خصوص  مشاهده می شود که گاهی بعضی رسانه ها به نقد دروغین مسلمات شیعه می پردازند و از آن طرف دم از احترام به عقاید می زنند. سوال اینجاست که آیا احترام به همه عقاید برای آنها یک باور است یا خیر؟ اگر به آن اعتقاد دارند، چرا آن را به صورت آشکارا نقض می کنند و اگر به آن اعتقادی ندارند، چرا از احترام به همه عقاید دفاع می کنند؟ چرا وقتی نقدی توهین آمیز به اسلام می شود، باید آزادی رعایت شود ولی وقتی از این افراد انتقاد می شود، آزادی منتقدین به انها سلب می شود، آن هم  به بهانه های مختلف...
 
یک احتمال این است که این افراد قصد فشار بر نظام، از طریق مغالطه در عقاید شیعه را دارند و از این طریق میخواهند کاسبی کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما اگه قلمفرسایی نکنی نمیگن سواد خوندن نوشتن نداری