جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۳
آخرین اخبار از غزه؛

۲۱۲۲ شهید تاکنون/ کشتار دسته‌جمعی ۹۰ خانواده/ آژیر خطر در تل‎‌آویو و هرتزلیا به صدا درآمد

احتمال آتش‌بس در ساعات آینده
دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 376862
پایگاه صهیونیستی دبکا ضمن اشاره به تاکتیک خوب مقاومت در جنگ اخیر غزه، ۳ موفقیت برای گروه‌های مقاومت عنوان کرد که یکی از آنها کشاندن رژیم صهیونیستی به جنگ فرسایشی است.
۲۱۲۲ شهید تاکنون/ کشتار دسته‌جمعی ۹۰ خانواده/ آژیر خطر در تل‎‌آویو و هرتزلیا به صدا درآمد
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری فلسطین «مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین»، پایگاه صهیونیستی «تیک دبکا» در گزارشی نوشت که مقاومت فلسین علیرغم ضربات هوایی سخت رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان گزینه غافلگیری و تاکتیک خود علیه ارتش این رژیم را حفظ کرد.

بر اساس این گزارش مقاومت فلسطین در این جنگ ۳ دستاورد مهم داشت یکی اینکه توانست رژیم صهیونیستی را به جنگ فرسایشی بکشاند و دیگر اینکه کاری کرد که حدود ۷۰ درصد از شهرک‌نشینان صهیونیست ساکن اطراف غزه آواره شوند و به صورت مهاجرانی در داخل خود سرزمین‌های اشغالی درآیند.

این پایگاه صهیونیستی افزود که مقاومت در مسیر تحقق دستاورد سوم خودش است و آن این است که هیچ کدام از مقامات رژیم صهیونیستی نمی‌دانند سال تحصیلی جدید، کی آغاز می‌شود آیا آغاز آن مانند همیشه ۱ سپتامبر است یا نه؟ و این موفقیت بزرگی برای مقاومت فلسطین است.

آخرین تحولات نوار غزه را در ادامه بخوانید:

آژیر خطر در تل‎‌آویو و هرتزلیا به صدا درآمد

۱۰:۲۵
- تلویزیون رژیم صهیونیستی: به گزارش کانال ۱۰ تلویزیون این رژیم، صدای آژیر در مناطق غوش دان، رعنانا و هشارون نیز شنیده شد/ پنج موشک دقایقی پیش در سواحل عسقلان فرود آمد.

۱۰:۰۰
- فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی: به ترور فرماندهان نظامی و رهبران سیاسی حماس ادامه می‌دهیم /به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، "عامیر ایشل" با اشاره به تلاش برای ارتقای سیستم‌های پیش هشداردهنده نیروی هوایی این رژیم، مدعی شد: سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین نقصی ندارد.

کشتار دسته‌جمعی ۹۰ خانواده به دست رژیم صهیونیستی/ افزایش آمار شهدای غزه به ۲۱۲۲

۰۹:۳۷
- وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطین از ساعات اولیه چهل و نهمین روز تجاوز به غزه تا کنون به ۱۶ نفر و تعداد مجروحان به ۵۲ نفر رسیده است.
بر اساس این گزارش تعداد کل شهدا به ۲۱۲۲ نفر رسیده که در این بین ۵۷۷ نفر کودک، ۲۶۰ نفر زن و ۱۰۱ نفر مسن دیده می‌شوند. آمار مجروحان نیز به ۱۰۸۵۴ نفر افزایش یافت که ۳۳۰۷ نفر آنها کودک، ۲۰۴۲ نفر آنها زن و ۴۰۱ نفر آنها مسن هستند.

۰۹:۳۰
- شمار کودکان شهید غزه به ۵۷۷ نفر رسید /به گزارش فلسطین الیوم، در تجاوزات ۵۰ روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه، همچنین تاکنون ۳ هزار و ۳۰۷ کودک فلسطینی زخمی شده‌اند.

جهاد اسلامی از احتمال آتش‌بس در ساعات آینده خبر داد

۰۹:۲۲-
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی از نزدیک بودن اعلام آتش‌بس در نوار غزه خبر داد و در همین راستا منابع آگاه از تضمین‌های عربستان برای دور جدید مذاکرات و پایان محاصره غزه خبر دادند.

۰۹:۱۰
- دومین صهیونیست در بیت المقدس مفقود شد /به گزارش پایگاه فلسطین الیوم، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از مفقود شدن "آهارون صوفا" ۲۳ ساله یک صهیونیست در جنگلهای بیت المقدس خبر دادند.

۰۹:۰۵
- معاون دبیرکل جهاد اسلامی: تا ساعاتی دیگر در مورد آتش‌بس توافق خواهیم کرد /به گزارش "المیادین"، "زیاد نخاله" معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: تا ساعاتی دیگر دو طرف فلسطینی و صهیونیست در مورد آتش بس به توافق خواهند رسید.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به منزل خبرنگار العالم

۰۸:۵۱ -
منزل خبرنگار شبکه العالم در غزه هدف حمله یکی از جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت. "مصطفی عبدالهادی" تأکید کرد که منزلش در شهرک "النصر" در شمال غربی شهر غزه هدف حمله یک فروند جنگنده اف ۱۶ قرار گرفت و کاملا ویران شد. عبدالهادی اظهار داشت که منزل وی و برادرش در یک آپارتمان ۵ طبقه قرار داشت، و در این حمله همسر برادرش مجروح شده است.

کنیست با فراخوان ۱۰ هزار نیروی ذخیره ارتش موافقت کرد

۰۲:۵۱ -
پارلمان رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه با درخواست وزارت جنگ این رژیم برای فراخوان ۱۰ نیروی ذخیره این رژیم، موافقت کرد.

۰۰:۵۸
- نماینده سابق پارلمان مصر ضمن درخواست محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی را باید در ردیف سازمان‌های تروریستی ثبت کرد.

آژیرهای خطر در «اسرائیل» بی‌وقفه روشن است

۰۰:۵۵-
نیروهای مقاومت با شلیک ده‌ها موشک روز سختی را برای صهیونیست‌ها رقم زدند تا شهرک‌نشینان بفهمند ادعاهای نخست‌وزیرشان درباره تضعیف مقاومت تلاشی برای رسیدن به «پیروزی خیالی» است.

۰۰:۰۶
- خاخام «الهانان بک» مدیر سازمان ناتورای کارتا با بیان اینکه سقوط اسرائیل نزدیک استگفت: مواضع ضدصهیونیستی رهبر عالی ایران ستودنی است.

۰۰:۰۵
- قایق‌های رژیم صهیونیستی غزه را گلوله‌باران کردند /شبکه القدس گزارش داد: قایق‌های نظامی رژیم صهیونیستی ساحل السودانیه در شمال نوار غزه را گلوله‌باران کردند.

اشتون: باید برای بحران غزه صلح پایدار پیدا شود

۰۰:۰۲ -
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گردهمایی اروپایی آلپاخ در اتریش تاکید کرد: با این صلح پایدار می‌توان یک راه‌حل تشکیل دو کشور را پیدا کرد/ آمار پناهندگان سوریه، عراق و لیبی بیشتر از دوران جنگ جهانی دوم است.

۰۰:۰۱-
شهرک صهیونیست نشین جیلو هدف موشک قرار گرفت /شبکه الاقصی گزارش داد؛ گردان‌های مقاومت دو موشک به شهرک صهیونیست‌نشین جیلو در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند.

منبع: فارس، العالم و نسیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر اسرائیل خونخوار
باز هم نقض صلح اسرائیل
ایران
مرگ بر اسرائیل که بوی از انسانیت نبرده//