دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۳

قاتل معاون وزیر صنعت دستگیر شد/ انگیزه قاتل

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 325264
قاتل معاون پارلمانی وزیر صنعت به دست ماموران نیروی انتظامی تهران بزرگ بازداشت شد.
قاتل معاون وزیر صنعت دستگیر شد/ انگیزه قاتل
به گزارش جهان به نقل از فارس، قاتل صفدر رحمت آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت کمتر از 72ساعت، به دست ماموران نیروی انتظامی تهران بزرگ بازداشت شد.
 
مرحوم رحمت‌آبادی طی روزهای اخیر در منطقه سبلان تهران به قتل رسیده بود.
 
اقرار قاتل به قتل

در همین حال معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور اعلام کرد: قاتل معاون وزیر صنعت و معدن پس از دستگیری به جرم خود اقرار کرده است.
 
علی عبداللهی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به دستگیری قاتل مرحوم صفدر رحمت آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت گفت: قاتل مرحوم رحمت آبادی با تلاش مجدانه نیروی انتظامی تهران بزرگ امروز بازداشت شد.
 
وی افزود: همانگونه که از ابتدا اعلام شد، انگیزه قتل شخصی بوده است.
 
عبداللهی تاکید کرد: قاتل پس از دستگیری به جرم و نیت خود اقرار کرده است.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: قاتل مرحوم رحمت آبادی از آشنایان وی بوده و پلیس از ابتدا به این شخص مظنون بوده که پس از قطعیت او را بازداشت کرده است.

توضیحات فرمانده انتظامی تهران بزرگ

سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تشریح خبر بازداشت عامل این قتل گفت که به دنبال حادثه قتل آقای صفدر رحمت آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ، کارآگاهان زبده پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دست به کار شده و پس از 48 ساعت عملیات مستمر و سازماندهی شده و یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند قاتل را در منطقه شرق تهران و در داخل منزل مسکونی خود بازداشت کنند.
 
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت که با هماهنگی صورت گرفته با مرجع قضایی ، قاتل و همکاران احتمالی وی برای انجام تحقیقات بیشتر و کشف انگیزه قتل در اختیار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


masood
Norway
انگیزه قتل معلوم نیست ولی پلیس از اول هم به این فرد مضنون بوده! عجب ماس مالی میکنوم مو
محمد
Austria
نحوه نوشتن این خبر به شدت داره میگه که این قتل کاملا سیاسی هست و این هبر برای کاهش تنش هاست
خدا رحمتش کنه